Witam potrzebuje pluginu ktory wylaczy/usunie tlumnik do m4a1s i usp. na forum znalazlem jeden temat ale zaden podany tam plugin nie dziala poprawnie proszę o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Wyłączenie/Usuniecie Tłumnika z m4a1s i usp
#1
Napisano 30.08.2018 16:45
#2
Napisano 30.08.2018 21:06
masz sma tego pluginu? moze zadziała po kompilacji lokalnej
#3
Napisano 30.08.2018 21:29
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> public plugin_init(){ register_plugin("silencer off", "1.2", "RiviT"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink"); } public fwPreThink(id) { static buttons, weapon; buttons = pev(id, pev_button); if (!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED weapon = get_user_weapon(id); if(weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_USP){ if(buttons & IN_ATTACK2) { buttons &= ~IN_ATTACK2 buttons &= ~IN_ATTACK set_pev(id, pev_button, buttons); return FMRES_HANDLED; } } return FMRES_IGNORED }
Przetestuj to ale nie wiem czy bedzie dzialac na 100%
#4
Napisano 31.08.2018 10:55
Plugin działa lecz po wcisnieciu ppm przez chwile włącza się animacja zakladania tlumnika i jak sie trzyma ppm nie da sie strzelac da sie jakos zablokowac ta animacje i odblokowac strzelanie podczas trzymania ppm bo mam zooma do broni na ten przycisk i troche to wadzi
Użytkownik MaxxiPL edytował ten post 31.08.2018 11:05
#5
Napisano 31.08.2018 16:50
Właśnie walczyłem z tymi buttonami chwile, nie wiem jak to zrobić, może gdzie na weekendzie zerkne na to, ale nic nie obiecuje
#6
Napisano 31.08.2018 17:31
Spróbuj tego. Powinno blokować użycie PPM w przypadku gdy gracz trzyma w ręce USP lub M4A1.
Niżej masz wersje bardziej optymalna, która będzie wykonywać się tylko gdy gracz wyciągnie m4a1 lub usp (taka mam nadzieje).
Użytkownik Toldi edytował ten post 31.08.2018 17:42
#7
Napisano 31.08.2018 18:15
Testowałeś to wogóle?
W obu przypadkach moge założyć tłumik. Wczoraj już próbowałem tych metod i wywnioskowałem, że najlepiej w thinku jednak
#8
Napisano 31.08.2018 19:11
Tak jak pisałem (mam taką nadzieję) no ale dobra skoro nie działa to sprawdź to. Przerobiony plugin @DarkGL.
Załączone pliki
#9
Napisano 31.08.2018 19:38
nadal mozna
to co teraz dales jest w miare ok, ale po strzale mozna zalozyc
pozatym nie wiem czy mozemy pozwolic sobie na ustawianie czasu m_flNextSecondaryAttack bo autor pisał że ma zooma na PPM, więc...
Ale takie coś już dziala:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL & RiviT" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new const szWpnEntNames[][] = { "weapon_usp", "weapon_m4a1"} for(new i = 0;i<sizeof szWpnEntNames;i++){ RegisterHam(Ham_Item_Deploy,szWpnEntNames[i],"fwPrimary") RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack,szWpnEntNames[i],"a", 1) } } public fwPrimary(id) set_pdata_float(id, 47, 99999.0, 4) public a(const iEnt) { if(!pev_valid(iEnt)) return HAM_IGNORED; new id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4) if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; set_pdata_float(iEnt, 47, 99999.0, 4) return HAM_IGNORED; }
#10
Napisano 31.08.2018 20:08
No tak wiem ale przecież te funkcję wykonają się tylko w przypadku wyjęcia ups lub m4a1 więc raczej nie ma potrzeby sprawdzania czy gracz trzyma akurat te bronię chyba że się mylę to z góry sorki.
#11
Napisano 31.08.2018 20:41
Wykonaj odpowiednie testy swoich kodów i się dowiesz jak świat csowy hula
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych