Proszę o dodanie Wytrzymałości Perku do Co...
Najlepsza odpowiedź
Rivit
16.08.2018 12:50
Tomik2001
16.08.2018
Witajcie!
Ostatnio, a dokładnie wczoraj próbowałem dodać Wytrzymałość Perku do silnika Cod Mod od Peyote. Wspomagałem się tematami na tym forum, ale niestety najwidoczniej coś robię źle, albo nie umiem tego zrobić. Dlatego przychodzę z prośbą do Was.
Robiłem wszystko wg tego -> https://amxx.pl/topi...zymałość-perku/
Niestety efektu brak.
Niżej załączam plik QTM_CodMod.sma. Liczę na Waszą pomoc, że pomożecie dodać wszystko jak należy, żeby działało sprawnie wraz z ww. pluginem.
Za pomoc oczywiście dziękuję i pozdrawiam.
QTM_CodMod.sma 39,05 KB
86 Ilość pobrań
Robiin
16.08.2018
Nie sprawdzałem, mam błędy w kompilacji przez zły include, ale Tobie nie powinny się one pojawić, jeśli wcześniej nie było problemu z funkcja cod_get_user_stamina.
Załączone pliki
Tomik2001
16.08.2018
Tylko teraz nie mając przedmiotu pokazuje 3 / 3. Jak otrzymam przedmiot i zginę, również 3 / 3.
Rivit
16.08.2018
nie przegladalem wczesniejszego kodu ale teraz zauwazylem blad
test
Załączone pliki
Tomik2001
16.08.2018
Tym razem, gdy posiadam przedmiot, wytrzymałość normalnie spada i ulega zniszczeniu. Po czym nie mając przedmiotu pokazuje 3/3, gdy zginę 2/2 itd.
Najlepsza odpowiedź
Rivit
16.08.2018
test
nie lubie po kims poprawiac ale powinno byc ok teraz chyba
Załączone pliki
Tomik2001
06.04.2020
Wracając do tematu.
Po dłuższej przerwie postanowiliśmy znowu wrócić do gry i zauważyłem mały problem z wytrzymałością perku. Jeśli zmieni się klasę, to wytrzymałość się odnawia, a nie powinno tak być. Szczerze nie wiem jak to naprawić, może to jest drobny błąd w kodzie, który był wcześniej, a ja go nie zauważyłem - nie wiem.
Jeśli jest ktoś chętny, to proszę niech poprawi, będę wdzięczny. Plik w załączniku.
Załączone pliki
Rivit
06.04.2020
Podmień sobie UstawNowaKlase na to:
public UstawNowaKlase(id) { new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]); DestroyForward(forward_handle); forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; new cache_durability = wytrzymalosc_perku[id] UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0); wytrzymalosc_perku[id] = cache_durability WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); return PLUGIN_CONTINUE; }