←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Silnik
Proszę o dodanie Wytrzymałości Perku do Co...


Najlepsza odpowiedź Rivit 16.08.2018 12:50

test

 

nie lubie po kims poprawiac ale powinno byc ok teraz chyba

Przejdź do postu

  • +
  • -
Tomik2001 - zdjęcie Tomik2001 16.08.2018

Witajcie!

Ostatnio, a dokładnie wczoraj próbowałem dodać Wytrzymałość Perku do silnika Cod Mod od Peyote. Wspomagałem się tematami na tym forum, ale niestety najwidoczniej coś robię źle, albo nie umiem tego zrobić. Dlatego przychodzę z prośbą do Was.

 

Robiłem wszystko wg tego -> https://amxx.pl/topi...zymałość-perku/

Niestety efektu brak.

 

Niżej załączam plik QTM_CodMod.sma. Liczę na Waszą pomoc, że pomożecie dodać wszystko jak należy, żeby działało sprawnie wraz z ww. pluginem.

 

Za pomoc oczywiście dziękuję i pozdrawiam.

 

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   39,05 KB   86 Ilość pobrań

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 16.08.2018

Nie sprawdzałem, mam błędy w kompilacji przez zły include, ale Tobie nie powinny się one pojawić, jeśli wcześniej nie było problemu z funkcja cod_get_user_stamina.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Tomik2001 - zdjęcie Tomik2001 16.08.2018

perk.png

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 16.08.2018

kurcze misiek, aleś błęda trzasnął :D

 

 

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Tomik2001 - zdjęcie Tomik2001 16.08.2018

Tylko teraz nie mając przedmiotu pokazuje 3 / 3. Jak otrzymam przedmiot i zginę, również 3 / 3.  :lol:

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 16.08.2018

nie przegladalem wczesniejszego kodu ale teraz zauwazylem blad

 

test

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Tomik2001 - zdjęcie Tomik2001 16.08.2018

Tym razem, gdy posiadam przedmiot, wytrzymałość normalnie spada i ulega zniszczeniu. Po czym nie mając przedmiotu pokazuje 3/3, gdy zginę 2/2 itd.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Rivit - zdjęcie Rivit 16.08.2018

test

 

nie lubie po kims poprawiac ale powinno byc ok teraz chyba

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Tomik2001 - zdjęcie Tomik2001 16.08.2018

Sprawdziłem wszystkie możliwości. Brak problemów. Dziękuję TibacK.

Odpowiedz

  • +
  • -
Tomik2001 - zdjęcie Tomik2001 06.04.2020

Wracając do tematu.

 

Po dłuższej przerwie postanowiliśmy znowu wrócić do gry i zauważyłem mały problem z wytrzymałością perku. Jeśli zmieni się klasę, to wytrzymałość się odnawia, a nie powinno tak być. Szczerze nie wiem jak to naprawić, może to jest drobny błąd w kodzie, który był wcześniej, a ja go nie zauważyłem - nie wiem.

 

Jeśli jest ktoś chętny, to proszę niech poprawi, będę wdzięczny. Plik w załączniku.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 06.04.2020

Podmień sobie UstawNowaKlase na  to:

public UstawNowaKlase(id)
{
	new ret;
		
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
	DestroyForward(forward_handle);
		
	forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	
	if(ret == 4)	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
	
	if(ret == 4)	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	
        new cache_durability = wytrzymalosc_perku[id]

	UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);
	
	wytrzymalosc_perku[id] = cache_durability
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz