Witam, mam prośbę odnoście pluginu na menu z modelami. Wszystko działa poprawnie, ale chciałbym, żeby po zmianie mapy/restarcie serwera skiny były domyślne, bo np komuś skończył się VIP a dalej ma tego skina wybranego z menu. Mógłby ktoś mi go przerobić? Z góry dziękuję ![]()
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "PALKI & LOMY VIP & SVIP"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MarKeloN~~~~~~"
new knife_model[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
register_clcmd("say /kosa", "kosy")
register_clcmd("say_team /kosa", "kosy")
register_clcmd("say /kosy", "kosy")
register_clcmd("say_team /kosy", "kosy")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/vip_skiny/v_topor.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/p_topor.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/v_crowbar.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/p_crowbar.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/v_lom.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/p_lom.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/v_mieczswietlny.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/p_mieczswietlny.mdl")
}
public kosy(id)
{
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\dSkiny \yVIP \d& \rSVIP:")
new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");
new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");
menu_additem(menu, "\wDomyslne^n\d~ \wPiesci [TT]^n\d~ \wPalka [CT]^n","",0,aktywna)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) menu_additem(menu, "\wTopor | [VIP]","",0, aktywna)
else menu_additem(menu, "Topor | [VIP]","",0, nieaktywna)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) menu_additem(menu, "\wLom | [VIP]","",0, aktywna)
else menu_additem(menu, "Lom | [VIP]","",0, nieaktywna)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ menu_additem(menu, "\wLom #2 | [SVIP]","",0, aktywna)
else menu_additem(menu, "Lom #2 | [SVIP]", "",0,nieaktywna)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ menu_additem(menu, "\wMiecz Swietlny | [SVIP]","",0, aktywna)
else menu_additem(menu, "Miecz Swietlny | [SVIP]", "",0,nieaktywna)
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \y<<< \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \y>>> \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
menu_display(id, menu);
}
public knifemenu(id, menu, item) {
switch(item)
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
SaveDataKnife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
new vModel[56]
new pModel[56]
switch(Knife)
{
case 0:
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
format(vModel,55,"models/jb_anonymuss/v_piesci.mdl")
format(pModel,55,"models/jb_anonymuss/p_piesci.mdl")
}
if(get_user_team(id) == 2)
{
format(vModel, 55, "models/jb_anonymuss/v_palka.mdl")
format(pModel, 55, "models/jb_anonymuss/p_palka.mdl")
}
}
case 1:
{
format(vModel,55,"models/vip_skiny/v_topor.mdl")
format(pModel,55,"models/vip_skiny/p_topor.mdl")
}
case 2:
{
format(vModel,55,"models/vip_skiny/v_crowbar.mdl")
format(pModel,55,"models/vip_skiny/p_crowbar.mdl")
}
case 3:
{
format(vModel,55,"models/vip_skiny/v_lom.mdl")
format(pModel,55,"models/vip_skiny/p_lom.mdl")
}
case 4:
{
format(vModel,55,"models/vip_skiny/v_mieczswietlny.mdl")
format(pModel,55,"models/vip_skiny/p_mieczswietlny.mdl")
}
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
new Weapon = read_data(2)
// Set Knife Model
SetKnife(id, knife_model[id])
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_authorized(id)
{
LoadDataKnife(id)
}
SaveDataKnife(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
LoadDataKnife(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id,authid,31)
new vaultkey[64], vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
}
public aktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_ENABLED;
}
public nieaktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}
public client_putinserver(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H || get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_
return PLUGIN_HANDLED
SetKnife(id, 0)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik MarKeloN edytował ten post 20.07.2018 11:23


Dodatki SourceMod













