Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

licznik say , prosba


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bad

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:97
Offline

Napisano 01.11.2009 20:04

moglby ktos napisac jaki jest kod do licznika, np przez say /cola jest napisana ilosc.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.11.2009 20:33

jaśniej proszę
  • +
  • -
  • 0

#3 Bad

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:97
Offline

Napisano 01.11.2009 21:29

mam plugin ktory sie kupuje moce (szybki bieg itp) za coca cole ktora wypada po zabiciu i nie wiem jaki jest kod zeby po zebraniu tych coca coli pokazywalo ile sie posiada. chodzi mi o napisz np nad bronia (tak jak ammopacki) lub za komenda /cola
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.11.2009 22:46

Dak sma, bo bez tego nie ma co robic (to od podnoszenia coli).
  • +
  • -
  • 0

#5 Bad

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:97
Offline

Napisano 01.11.2009 23:38

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define PLUGIN "JailBreak Shop / CocaCola System"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
#define TAG "[Bazar]"
#define MINS Float:{-12.650000, -22.070000, -3.950000}
#define MAXS Float:{19.870001, 8.390000, 20.540001}

new const coca_model[] = "models/coca_cola.mdl";
new const coca_classname[] = "amxx_cocacola";
new g_points[33],action[33]
public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /bazar", "menu")
    register_clcmd("say_team /bazar","menu")
    register_event("DeathMsg","onDeath","a")
    register_forward(FM_Touch,"fw_touch")
}

public client_putinserver(id)
    set_task(180.0,"printer",id,_,_,"b")


public printer(id)
    client_print(0,print_chat,"%s Ten serwer uzywa JailBreak Shop ,napisz /bazar aby zamienic coca cole",TAG)

public onDeath(){
    new kid=read_data(1);
    new vid=read_data(2);
    if(get_user_team(kid) == 1)
    {
        g_points[kid]++;
    }
    reset_all_power(vid)
}
reset_all_power(id)
{
switch(action[id])
{
    case 0: return PLUGIN_HANDLED
        case 1: set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) - 10.0)
            case 2: set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) + 0.3)
            case 3: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
            case 4: set_user_noclip(id,1)
            case 5: set_user_armor(id,100)        
            case 6: give_item(id, "weapon_glock18")
            case 7: give_item(id, "weapon_hegrenade")
            case 8: give_item(id, "weapon_shield")
            
    }
    
    if(action[id] != 0)
        action[id]=0
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}
public menu(id)
{
    if(action[id] == 0)
    {
        new jeden[65],dwa[65],trzy[65],cztery[65],piec[65],szesc[65],siedem[65],osiem[65]
        new team = get_user_team(id)
        if(team == 1)
        {
            new menu = menu_create("rJailBreak Shop:", "kupowanie")
            format(jeden,64,"wSzybki bieg - 2 coca cole")
            format(dwa,64,"wMniejsza grawitacja - 3 coca cole")
            format(trzy,64,"wNiewidzialnosc - 12 coca coli")
            format(cztery,64,"wNoclip przez 10 sekund - 10 coca coli")
            format(piec,64,"w200HP i 100 pancerza - 5 coca coli")
            format(szesc,64,"wGlock - 6 coca coli")
            format(siedem,64,"wGranat HE - 4 coca cole")
            format(osiem,64,"wTarcza - 8 coca coli")
            menu_additem(menu, jeden, "1", 0)
            menu_additem(menu, dwa, "2", 0)
            menu_additem(menu, trzy, "3", 0)
            menu_additem(menu, cztery, "4", 0)
            menu_additem(menu, piec, "5", 0)    
            menu_additem(menu, szesc, "6",0)
            menu_additem(menu, siedem, "7", 0)
            menu_additem(menu, osiem, "8", 0)    
            menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
            menu_display(id, menu, 0)
        }
        else if(team == 2)
            client_print(id,print_chat,"%s Ten sklep jest tylko dla terrorystow",TAG)
    }
    else
        client_print(id,print_chat,"Juz posiadasz jeden dodatek ze sklepu")
}

public kupowanie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    new key = str_to_num(data)
    switch(key)
    {
        case 1:{
            if(is_user_alive(id)) 
            {
                if(g_points[id] >= 2) 
                {
                    action[id] = 1
                    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 60.0)
                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales szybszy bieg do smierci",TAG)
                    g_points[id] = g_points[id] - 2
                }
                else 
                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG)
            }
            else 
                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG)
            
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 2:{
            if(is_user_alive(id)) 
            {
                if(g_points[id] >= 3) 
                {
                    action[id] = 2
                    set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3)
                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales mniejsza grawitacje do smierci",TAG)
                    g_points[id] = g_points[id] - 3
                }
                else 
                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG)
            }
            else
                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG)
            
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 3:{           
            if(is_user_alive(id)) {
                if(g_points[id] >= 12) {
                    action[id] = 3
                    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25)
                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales niewidzialnosc",TAG)
                    g_points[id] = g_points[id] - 12
                }
                else 
                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG)
            }
            else 
                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG)
            
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 4:{
            if(is_user_alive(id)) 
            {
                if(g_points[id] >= 10) 
                {
                    action[id] = 4
                    set_user_noclip(id,1)
                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales noclip na 10 sekund",TAG)
                    set_task(10.0,"remove_noclip",id)
                    g_points[id] = g_points[id] - 10
                }
                else
                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG)
            }
            else 
                client_print(id,print_chat,"[Rynek]Jestes martwy nie mozesz zamieniac")
            
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 5:{
            if(is_user_alive(id)) 
            {
                if(g_points[id] >= 5) 
                {
                    action[id] = 5
                    set_user_armor(id,100)
                    set_user_health(id,200)
                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales 200 HP i 100 AP",TAG)
                    g_points[id] = g_points[id] - 5
                }
                else 
                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG)
            }
            else 
                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG)
            
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 6:{
            if(is_user_alive(id)) 
            {
                if(g_points[id] >= 6) 
                {
                    action[id] = 6
                    give_item(id, "weapon_glock18")
                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales glocka",TAG)
                    g_points[id] = g_points[id] - 6
                }
                else 
                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG)
            }
            else 
                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG)
            
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 7:{
            if(is_user_alive(id)) 
            {
                if(g_points[id] >= 4) 
                {
                    action[id] = 7
                    give_item(id, "weapon_hegrenade")
                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales granat wybuchowy",TAG)
                    g_points[id] = g_points[id] - 4
                }
                else 
                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG)
            }
            else 
                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG)
            
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 8:{
            if(is_user_alive(id))
            {
                if(g_points[id] >= 8)
                {
                    action[id] = 8
                    give_item(id, "weapon_shield")
                    client_print(id,print_chat,"%s Otrzymales tarcze",TAG)
                    g_points[id] = g_points[id] - 8
                }
                else
                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG)
            }
            else
                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG)
            
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        
    }  
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
    precache_model(coca_model)


public client_death(killer,victim,weapon,hit,TK)
{
    if(get_user_team(victim) == 1)
        return 0;
    
    static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3];
    pev(victim,pev_origin,victim_origin);
    new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
    fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 40.0;
    fNewOrigin[1] = victim_origin[1];
    fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0;
    engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin);
    
    if(!pev_valid(ent))
        return 0;
    
    engfunc(EngFunc_SetModel,ent,coca_model);
    set_pev(ent,pev_classname,coca_classname);
    dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
    set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
    set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
    engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);
    engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent);
    
    return 0;
} 
public fw_touch(ent,id)
{    
    if(get_user_team(id) == 2)
        return FMRES_IGNORED;
    
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
    
    static classname[32];
    pev(ent,pev_classname,classname,31);
    
    if(!equali(classname,coca_classname) )
        return FMRES_IGNORED;
    
    static coca_set;
    coca_set = g_points[id] + 1;    
    g_points[id] = coca_set
    engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
    return FMRES_IGNORED;
}  

za zrobienie z gory dziekuje ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.11.2009 16:24

#include <amxmodx> 

#include <fakemeta> 

#include <fun> 



#define PLUGIN "JailBreak Shop / CocaCola System" 

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "Mochi" 

#define TAG "[Bazar]" 

#define MINS Float:{-12.650000, -22.070000, -3.950000} 

#define MAXS Float:{19.870001, 8.390000, 20.540001} 



new const coca_model[] = "models/coca_cola.mdl"; 

new const coca_classname[] = "amxx_cocacola"; 

new g_points[33],action[33] 

public plugin_init() 

{ 

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

    register_clcmd("say /cola", "ile_cola") 

    register_clcmd("say /bazar", "menu") 

    register_clcmd("say_team /bazar","menu") 

    register_event("DeathMsg","onDeath","a") 

    register_forward(FM_Touch,"fw_touch") 

} 



public client_putinserver(id) 

    set_task(180.0,"printer",id,_,_,"b") 





public printer(id) 

    client_print(0,print_chat,"%s Ten serwer uzywa JailBreak Shop ,napisz /bazar aby zamienic coca cole",TAG) 



public onDeath(){ 

    new kid=read_data(1); 

    new vid=read_data(2); 

    if(get_user_team(kid) == 1) 

    { 

        g_points[kid]++; 

    } 

    reset_all_power(vid) 

} 

reset_all_power(id) 

{ 

switch(action[id]) 

{ 

    case 0: return PLUGIN_HANDLED 

        case 1: set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) - 10.0) 

            case 2: set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) + 0.3) 

            case 3: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) 

            case 4: set_user_noclip(id,1) 

            case 5: set_user_armor(id,100)        

            case 6: give_item(id, "weapon_glock18") 

            case 7: give_item(id, "weapon_hegrenade") 

            case 8: give_item(id, "weapon_shield") 

            

    } 

    

    if(action[id] != 0) 

        action[id]=0 

    

    return PLUGIN_CONTINUE 

} 

public menu(id) 

{ 

    if(action[id] == 0) 

    { 

        new jeden[65],dwa[65],trzy[65],cztery[65],piec[65],szesc[65],siedem[65],osiem[65] 

        new team = get_user_team(id) 

        if(team == 1) 

        { 

            new menu = menu_create("rJailBreak Shop:", "kupowanie") 

            format(jeden,64,"wSzybki bieg - 2 coca cole") 

            format(dwa,64,"wMniejsza grawitacja - 3 coca cole") 

            format(trzy,64,"wNiewidzialnosc - 12 coca coli") 

            format(cztery,64,"wNoclip przez 10 sekund - 10 coca coli") 

            format(piec,64,"w200HP i 100 pancerza - 5 coca coli") 

            format(szesc,64,"wGlock - 6 coca coli") 

            format(siedem,64,"wGranat HE - 4 coca cole") 

            format(osiem,64,"wTarcza - 8 coca coli") 

            menu_additem(menu, jeden, "1", 0) 

            menu_additem(menu, dwa, "2", 0) 

            menu_additem(menu, trzy, "3", 0) 

            menu_additem(menu, cztery, "4", 0) 

            menu_additem(menu, piec, "5", 0)    

            menu_additem(menu, szesc, "6",0) 

            menu_additem(menu, siedem, "7", 0) 

            menu_additem(menu, osiem, "8", 0)    

            menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 

            menu_display(id, menu, 0) 

        } 

        else if(team == 2) 

            client_print(id,print_chat,"%s Ten sklep jest tylko dla terrorystow",TAG) 

    } 

    else 

        client_print(id,print_chat,"Juz posiadasz jeden dodatek ze sklepu") 

} 



public ile_cola(id){

   client_print(id,print_chat,"Masz %d",g_points[id]);

}



public kupowanie(id, menu, item) 

{ 

    if (item == MENU_EXIT) 

    { 

        menu_destroy(menu) 

        return PLUGIN_HANDLED 

    } 

    new data[6], iName[64] 

    new acces, callback 

    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) 

    new key = str_to_num(data) 

    switch(key) 

    { 

        case 1:{ 

            if(is_user_alive(id)) 

            { 

                if(g_points[id] >= 2) 

                { 

                    action[id] = 1 

                    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 60.0) 

                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales szybszy bieg do smierci",TAG) 

                    g_points[id] = g_points[id] - 2 

                } 

                else 

                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) 

            } 

            else 

                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) 

            

            menu_destroy(menu) 

            return PLUGIN_HANDLED 

        } 

        case 2:{ 

            if(is_user_alive(id)) 

            { 

                if(g_points[id] >= 3) 

                { 

                    action[id] = 2 

                    set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3) 

                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales mniejsza grawitacje do smierci",TAG) 

                    g_points[id] = g_points[id] - 3 

                } 

                else 

                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) 

            } 

            else 

                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) 

            

            menu_destroy(menu) 

            return PLUGIN_HANDLED 

        } 

        case 3:{            

            if(is_user_alive(id)) { 

                if(g_points[id] >= 12) { 

                    action[id] = 3 

                    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25) 

                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales niewidzialnosc",TAG) 

                    g_points[id] = g_points[id] - 12 

                } 

                else 

                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) 

            } 

            else 

                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) 

            

            menu_destroy(menu) 

            return PLUGIN_HANDLED 

        } 

        case 4:{ 

            if(is_user_alive(id)) 

            { 

                if(g_points[id] >= 10) 

                { 

                    action[id] = 4 

                    set_user_noclip(id,1) 

                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales noclip na 10 sekund",TAG) 

                    set_task(10.0,"remove_noclip",id) 

                    g_points[id] = g_points[id] - 10 

                } 

                else 

                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) 

            } 

            else 

                client_print(id,print_chat,"[Rynek]Jestes martwy nie mozesz zamieniac") 

            

            menu_destroy(menu) 

            return PLUGIN_HANDLED 

        } 

        case 5:{ 

            if(is_user_alive(id)) 

            { 

                if(g_points[id] >= 5) 

                { 

                    action[id] = 5 

                    set_user_armor(id,100) 

                    set_user_health(id,200) 

                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales 200 HP i 100 AP",TAG) 

                    g_points[id] = g_points[id] - 5 

                } 

                else 

                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) 

            } 

            else 

                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) 

            

            menu_destroy(menu) 

            return PLUGIN_HANDLED 

        } 

        case 6:{ 

            if(is_user_alive(id)) 

            { 

                if(g_points[id] >= 6) 

                { 

                    action[id] = 6 

                    give_item(id, "weapon_glock18") 

                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales glocka",TAG) 

                    g_points[id] = g_points[id] - 6 

                } 

                else 

                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) 

            } 

            else 

                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) 

            

            menu_destroy(menu) 

            return PLUGIN_HANDLED 

        } 

        case 7:{ 

            if(is_user_alive(id)) 

            { 

                if(g_points[id] >= 4) 

                { 

                    action[id] = 7 

                    give_item(id, "weapon_hegrenade") 

                    client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales granat wybuchowy",TAG) 

                    g_points[id] = g_points[id] - 4 

                } 

                else 

                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) 

            } 

            else 

                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) 

            

            menu_destroy(menu) 

            return PLUGIN_HANDLED 

        } 

        case 8:{ 

            if(is_user_alive(id)) 

            { 

                if(g_points[id] >= 8) 

                { 

                    action[id] = 8 

                    give_item(id, "weapon_shield") 

                    client_print(id,print_chat,"%s Otrzymales tarcze",TAG) 

                    g_points[id] = g_points[id] - 8 

                } 

                else 

                    client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) 

            } 

            else 

                client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) 

            

            menu_destroy(menu) 

            return PLUGIN_HANDLED 

        } 

        

        

    }  

    menu_destroy(menu) 

    return PLUGIN_HANDLED 

} 

public plugin_precache() 

    precache_model(coca_model) 





public client_death(killer,victim,weapon,hit,TK) 

{ 

    if(get_user_team(victim) == 1) 

        return 0; 

    

    static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3]; 

    pev(victim,pev_origin,victim_origin); 

    new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target")); 

    fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 40.0; 

    fNewOrigin[1] = victim_origin[1]; 

    fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0; 

    engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin); 

    

    if(!pev_valid(ent)) 

        return 0; 

    

    engfunc(EngFunc_SetModel,ent,coca_model); 

    set_pev(ent,pev_classname,coca_classname); 

    dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); 

    set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX); 

    set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY); 

    engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS); 

    engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent); 

    

    return 0; 

} 

public fw_touch(ent,id) 

{    

    if(get_user_team(id) == 2) 

        return FMRES_IGNORED; 

    

    if(!is_user_alive(id)) 

        return FMRES_IGNORED; 

    

    static classname[32]; 

    pev(ent,pev_classname,classname,31); 

    

    if(!equali(classname,coca_classname) ) 

        return FMRES_IGNORED; 

    

    static coca_set; 

    coca_set = g_points[id] + 1;    

    g_points[id] = coca_set 

    engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent); 

    return FMRES_IGNORED; 

}

  • +
  • -
  • 0

#7 Bad

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:97
Offline

Napisano 02.11.2009 16:57

@EDIT

jeszcze jest blad ze zalicza cole podwojnie jak sie zabije ct i po podniesieniu coli :/

moglby ktos naprawic ze tylko jedynie za podniesieniu coli sie zalicza :(
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.11.2009 18:49

public onDeath(){ 
    reset_all_power(read_data(2)) 
}
Podmien funkcje i po bugu i nawet optymalnie.
  • +
  • -
  • 0

#9 Bad

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:97
Offline

Napisano 02.11.2009 20:57

dzięki chodzi wszystko jak nalezy :]

daje pomogl. temat do zamkniecia :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych