Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Vip Generator


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jarek XDD

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.07.2018 15:05

Witam. Mam problem w wygenerowaniu vipa wyskakuje błąd 

 

 

Kompilacja nieudana. Poniżej znajduje się lista błędów w kompilacji.
AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5154
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright © 2004-2013 AMX Mod X Team
 
vip.sma(29) : warning 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead.
vip.sma(56) : warning 209: function "diablo_kill_xp" should return a value
vip.sma(116) : error 088: number of arguments does not match definition
 
1 Error.
Could not locate output file vip.amxx (compile failed).
 

  • +
  • -
  • 0

#2 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2018 15:08

podaj kod vipa

Screenshot 2018-07-08 16-07-43.jpg

 

a dwa polecam Kompilacja lokalna

 

https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/


Użytkownik Maciuś20 edytował ten post 08.07.2018 15:14

  • +
  • -
  • 0

#3 Jarek XDD

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.07.2018 15:19

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
 
#define g_Buffer 1536
 
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;
 
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
 
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_health(id, get_user_health(id)+5);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
show_vip_menu(id);
if(gRound>=2){
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);
}
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_1_handler(id){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_2_handler(id){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_3_handler(id){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
 
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),130));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wAK47 + DEAGLE + GRANATY","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wM4A1 + DEAGLE + GRANATY","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP + DEAGLE + GRANATY ","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"7A7A7A");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\y122");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=3){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=3){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
ShowVipsMotd(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
 
Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
}
Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
 
show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2018 15:39

trzymaj. polecam lokalnie

Załączone pliki


Użytkownik Maciuś20 edytował ten post 08.07.2018 15:39

  • +
  • -
  • 0

#5 Jarek XDD

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.07.2018 15:40

wielkie dzięki, kompilowałem lokalnie i nadal wyskakuje mi błąd 


  • +
  • -
  • 0

#6 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2018 15:44

:D

Screenshot 2018-07-08 16-43-40.jpg


Użytkownik Maciuś20 edytował ten post 08.07.2018 15:44

  • +
  • -
  • 0

#7 Jarek XDD

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.07.2018 15:51

tylko jeszcze problem w tym ze nie dizala ten vip 

 

dodałem do pluigins.ini vip.amxx   pliki tam gdzie powinny być flagę ustawiłem i nic 

 


  • +
  • -
  • 0

#8 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2018 15:56

dodaj sobie odpowiednie flagi nie wiem jakie tam dałeś ja Ci tylko komplikacje zrobiłem


  • +
  • -
  • 0

#9 Jarek XDD

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.07.2018 16:04

Flaga była T dodałem ją :D 

 


  • +
  • -
  • 0

#10 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2018 16:21

Flaga była T dodałem ją :D

sprawdź w amxmodmenu czy w zakładce plugins czy jakoś tak znajduje się ten plugin o nazwie VIP Ultimate


  • +
  • -
  • 0

#11 Jarek XDD

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.07.2018 20:13

Nie ma w ogóle tego pluginu w zakladce :) To nwm dobrze jest wgrany na 100 %

@Maciuś20

 


  • +
  • -
  • 0

#12 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2018 20:39

Nie ma w ogóle tego pluginu w zakladce :) To nwm dobrze jest wgrany na 100 %

@Maciuś20

pobierz plik plugins.ini na komputer otwórz go za pomocą notpada++ wpisz vip.amxx i wgraj na nowo zmień mapę i powinno pomóc ;)


  • +
  • -
  • 0

#13 heniu1111

    Ja zjadłem ciastko ^^

  • Power User

Reputacja: 149
Zaawansowany

  • Postów:568
  • GG:
  • Imię:heniu
  • Lokalizacja:zapomniałem
Offline

Napisano 08.07.2018 21:43

Wpisz w konsolę amx_plugins i sprawdź stan vipa 


  • +
  • -
  • 0

Zawsze służę pomocą, pomogę na tyle ile jestem wstanie  :)

 

Poradnik do instalacji AmxBans: https://www.youtube....h?v=fYq5iKQhVIM

 

Link do lekkiej "modyfikacji" AmxBans: https://amxx.pl/topi...ndpost&p=733955

 


#14 Jarek XDD

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.07.2018 21:44

 

Nie ma w ogóle tego pluginu w zakladce :) To nwm dobrze jest wgrany na 100 %

@Maciuś20

pobierz plik plugins.ini na komputer otwórz go za pomocą notpada++ wpisz vip.amxx i wgraj na nowo zmień mapę i powinno pomóc ;)

 

nie działa ;/


  • +
  • -
  • 0

#15 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2018 23:24

 

 

Nie ma w ogóle tego pluginu w zakladce :) To nwm dobrze jest wgrany na 100 %

@Maciuś20

pobierz plik plugins.ini na komputer otwórz go za pomocą notpada++ wpisz vip.amxx i wgraj na nowo zmień mapę i powinno pomóc ;)

 

nie działa ;/

 

źle dodałeś bo właśnie sprawdziłem i umie wszystko ładnie działa

20180709002250_1.jpg

20180709002315_1.jpg


  • +
  • -
  • 0

#16 Jarek XDD

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 09.07.2018 17:08

 

 

 

Nie ma w ogóle tego pluginu w zakladce :) To nwm dobrze jest wgrany na 100 %

@Maciuś20

pobierz plik plugins.ini na komputer otwórz go za pomocą notpada++ wpisz vip.amxx i wgraj na nowo zmień mapę i powinno pomóc ;)

 

nie działa ;/

 

źle dodałeś bo właśnie sprawdziłem i umie wszystko ładnie działa

attachicon.gif20180709002250_1.jpg

attachicon.gif20180709002315_1.jpg

 

jest możliwość że to wina tego że w pluginy bf2.amxx mam pluginy i w tym jest vip ? Bo chchałem sobie zmienić tego Vipa bo jest wgrany razem z pluginem ;d 


  • +
  • -
  • 0

#17 Jarek XDD

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 09.07.2018 17:09

 

 

 

Nie ma w ogóle tego pluginu w zakladce :) To nwm dobrze jest wgrany na 100 %

@Maciuś20

pobierz plik plugins.ini na komputer otwórz go za pomocą notpada++ wpisz vip.amxx i wgraj na nowo zmień mapę i powinno pomóc ;)

 

nie działa ;/

 

źle dodałeś bo właśnie sprawdziłem i umie wszystko ładnie działa

attachicon.gif20180709002250_1.jpg

attachicon.gif20180709002315_1.jpg

 

jest możliwość że to wina tego że w pluginy bf2.amxx mam pluginy i w tym jest vip ? Bo chchałem sobie zmienić tego Vipa bo jest wgrany razem z pluginem ;d 

 

 

 

configs/bf2 mam vip.inl 

 

 

 

//Bf2 Rank Mod vip File
//Contains all the VIP Sandwich functions.
 
#if defined bf2_vip_included
  #endinput
#endif
#define bf2_vip_included
 
// Daje ammunicje
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
if ( random_num(1, 4) == 1 ) 
{
recharge(kid);
}
}
 
public recharge(id){
new wid=get_user_weapon(id);
if(wid){
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
}
}
}
 
// Status VIP w tabeli
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && ( softvips[id] || standardvips[id] ) ){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
 
// Darmwy smoke, flesh, noktowizor, defusekit deagle na start
public SpawnedEventPreVip(id){
new mapa[33];
get_mapname(mapa, 32);
if(containi(mapa, "aim_") != -1 || containi(mapa, "he_") != -1 || containi(mapa, "awp_") != -1 || containi(mapa, "ka_") != -1 || containi(mapa, "35hp_") != -1 || containi(mapa, "1hp_") != -1) {
ColorChat(id,GREEN,"^x04[BF2]^x01 VIP: Otrzymywanie broni i kamizelki na mapach:^x03 aim_, he_, awp_, ka_, 35hp_ i 1hp_^x01 jest zablokowane.");
} else {
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
 
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
 
cs_set_user_nvg(id);
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
 
if ( standardvips[id] ) 
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
new weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
 
if(weapon_id) cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
 
new CsArmorType:ArmorType;
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 250 )
{
cs_set_user_armor(id, 250, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
}
}
 
// Sprawdzanie czy gracz ma VIP
public check_vip(id)
{
new czas = get_systime() / (24*60*60);
 
if ( ( softvip[id] > czas ) || (get_user_flags(id) & 4194304 == 4194304) ) // flaga w
{
softvips[id] = true;
}
 
if ( ( standardvip[id] > czas ) || (get_user_flags(id) & 8388608 == 8388608) ) // flaga x
{
standardvips[id] = true;
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
// Czas VIP do wygasniecia
public viptime(id) 
{
new czas = get_systime() / (24*60*60);
 
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x03 ***^x04 Informacja o Twoich uslugach VIP^x03 ***");
 
if ( softvips[id] && ( softvip[id]-czas == 0 ) ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Soft VIP^x01 wygasa za^x03 Dzisiaj^x01 o godz. 23:59^x01.",softvip[id]-czas);
}
else if ( softvips[id] && ( softvip[id]-czas == 1 ) ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Soft VIP^x01 wygasa za^x03 %d Dzien^x01 o godz. 23:59^x01.",softvip[id]-czas);
}
else if ( softvips[id] && ( softvip[id]-czas > 1 )  ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Soft VIP^x01 wygasa za^x03 %d Dni^x01 o godz. 23:59^x01.",softvip[id]-czas);
}
else 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Nie posiadasz aktywnej uslugi^x03 Soft VIP^x01.");
}
 
if ( standardvips[id] && ( standardvip[id]-czas == 0 ) ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Standard VIP^x01 wygasa za^x03 Dzisiaj^x01 o godz. 23:59^x01.",standardvip[id]-czas);
}
else if ( standardvips[id] && ( standardvip[id]-czas == 1 ) ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Standard VIP^x01 wygasa za^x03 %d Dzien^x01 o godz. 23:59^x01.",standardvip[id]-czas);
}
else if ( standardvips[id] && ( standardvip[id]-czas > 1 ) ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Standard VIP^x01 wygasa za^x03 %d Dni^x01 o godz. 23:59^x01.",standardvip[id]-czas);
}
else 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Nie posiadasz aktywnej uslugi^x03 Standard VIP^x01.");
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
// Aktywni VIPowie na serwerze
public vips(user) 
{
new vipnames[33][32];
new message[256];
new id, count, x, len;
 
for(id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(softvips[id] || standardvips[id]) 
get_user_name(id, vipnames[count++], 31);
}
}
 
len = format(message, 255, "^x04[BF2]^x01 Aktywni VIP'owie: ");
 
if(count > 0) 
{
for(x = 0 ; x < count ; x++) 
{
len += format(message[len], 255-len, "^x03%s%s ", vipnames[x], x < (count-1) ? "^x01, ":"");
 
if(len > 96 ) 
{
ColorChat(user,GREEN,message);
}
}
ColorChat(user,GREEN,message);
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Brak Vip'ow");
ColorChat(user,GREEN,message);
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik Jarek XDD edytował ten post 09.07.2018 17:31

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych