Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Problem z modelami gracza

cs:go sourcemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 korake

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.06.2018 15:10

Witam, od dłuższego czasu zmagam się z napisaniem pluginu na zmianę modelu i generalnie to pliki wszystkie ładnie pobiera(chociaż nie do końca gdyż trzeba wpisywać sv_allowupload 1) a po wejściu na serwer zamiast pięknego modelu gracza biegasz dużym kwadratem z napisami "ERROR"

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>

#define CTMODEL "models/player/custom_player/voikanaa/mw2/shadowcompany.mdl"

public void OnPluginStart() {
    HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
}

public OnMapStart() {
    PrecacheModel(CTMODEL);
    AddFileToDownloadsTable("models/player/custom_player/voikanaa/mw2/shadowcompany.mdl");
    AddFileToDownloadsTable("models/player/custom_player/voikanaa/mw2/shadowcompany.phy");
    AddFileToDownloadsTable("models/player/custom_player/voikanaa/mw2/shadowcompany.vvd");
    AddFileToDownloadsTable("models/player/custom_player/voikanaa/mw2/shadowcompany.dx90.vtx");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/eyes.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/eyes.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/eyes_n.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_head.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_head.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_head_n.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_headgear.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_headgear.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_headgear_n.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_low_body.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_low_body.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_low_body_n.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_smg.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_smg.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_smg_n.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_up_body.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_up_body.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shad_co_up_body_n.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shadow_co_visor.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/player/voikanaa/mw2/shadowcompany/shadow_co_visor.vtf");
}

public Action:Event_PlayerSpawn(Handle event, char[] name, bool dontBroadcast) {
    new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    SetEntityModel(client, CTMODEL);

}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, sourcemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych