Chcę edytować FreeDaya i dodać tam AutoBH + zablokowanie możliwości zabicia TT przez CT i na odwrót.
Próbowałem na wszelkie sposoby, lecz po dodaniu AutoBH przechodzi na następną rundę.
SMA:
#include
#include
#include
#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.7m"
#define AUTHOR "Cypis"
new id_freeday;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("jb_cypis/nowy_niedziela_freeday.wav");
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
jail_remove_game_hud();
}
public OnRemoveData(day)
{
jail_remove_game_hud();
}
/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!
setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...
//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-15);
szInfo = "FreeDay";
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_god_ct(false);
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
setting[2] = 0;
setting[4] = 0;
setting[6] = 0;
setting[7] = 0;
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
client_cmd(0, "spk jb_cypis/nowy_niedziela_freeday.wav");
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(1, "Rozpoczecie zabawy za");
}
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
user_kill(i);
}
}
}