Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Edycja pluginu dodanie możliwości wyłączenia modeli

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Troche Wstydzioch ;D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:89
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 27.06.2018 10:06

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/vip_dd2/v_ak47_new1.mdl");
	precache_model("models/vip_dd2/v_m4a1_new2.mdl");
	precache_model("models/vip_dd2/v_awp_new1.mdl");
        precache_model("models/vip_dd2/v_deagle_new1.mdl");
	precache_model("models/vip_dd2/v_knife_new2.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(weapon == CSW_AK47)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_dd2/v_ak47_new1.mdl");
	if(weapon == CSW_M4A1)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_dd2/v_m4a1_new2.mdl");
	if(weapon == CSW_AWP)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_dd2/v_awp_new1.mdl");
      if(weapon == CSW_DEAGLE)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_dd2/v_deagle_new1.mdl");
	if(weapon == CSW_KNIFE)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_dd2/v_knife_new2.mdl");
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Witam mógłby ktoś dodać aby można było wyłączyć modele za komenda /modele ?


Użytkownik Troche Wstydzioch ;D edytował ten post 27.06.2018 10:10

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych