Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

FPS Serwera


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.06.2018 23:34

Obecnie korzystam z najprostszego VPS'a na ArubaCloud (wiem jestem cebula, 4 zeta / mc).

Znalazłem na necie informacje o takim module:

[  2] HL-Booster, v1.36, 29.7.2002, by Jussi Kivilinna <[email protected]>, see http://hullu.xtragaming.com/

Zainstalowałem, ustawiłem na sztywno:

booster_targetfps 500
booster_maxsysticrate 500
booster_minsysticrate 500
i oto wyniki (na serwerze ja + 7 podbotów).
CPU   In    Out   Uptime  Users   FPS    Players
50.33  2.97  3.73       1     8  468.43       1

Korzystał ktoś z tego modułu, ma on jakieś negatywne cechy?

Serwer ma 24 sloty, jakiego obciążenia można się spodziewać przy jego zapełnieniu (sami gracze, bez botów)?

Czy wysoki FPS (oprócz tego że zmniejszył mi ping z 78 do ~ 56) pomaga w czymś szczególnym?

 

  • +
  • -
  • 0

#2 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:478
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 08.06.2018 14:00

Na starym silniku (5787) miało to sens, na nowszym netcode kompletnie się zmienił o czym możesz przeczytać tutaj:

https://amxx.pl/topi...laniu-fullauto/

 

Jedyną przydatną funkcją może być dopasowanie sv_maxupdaterate w zależności od ilości graczy na serwerze jeśli Twój VPS ma niską przepustowość łącza. Na nowszym HLDS ten moduł nie powinien mieć wpływu na pozostałe czynniki.

Jeśli chcesz obniżyć wykorzystanie CPU kosztem jakości gry, to możesz ustawić niskie rate na serwerze. Poza tym moduł nie będzie miał zastosowania jeśli nie używasz starego HLDS'a.


Użytkownik Scorpion Flail edytował ten post 08.06.2018 14:05

  • +
  • -
  • 0

#3 vanillah

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:255
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.06.2018 14:20

stary masz zuzycie cpu 50% przy 8 graczach, pomysl co bedzie na pelnym


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych