Chciałbym zrobić własny - prosty plugin roundsounda. Pierwsza część - dziecinnie łatwa - odtwarzanie dźwięku przy rozpoczęciu nowej rundy (gra w trakcie freezetime).
Wyskrobałem coś takiego:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "TDM RoundStart"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "METALOWY"
public plugin_init()
{
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
register_clcmd("rs", "rswarfare")
register_clcmd("re", "rewarfare")
}
public plugin_precache()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
precache_sound("misc/newroundranger2.wav")
precache_sound("misc/newroundopfor2.wav")
precache_sound("misc/rangerwin.wav")
precache_sound("misc/opforwin.wav")
precache_sound("misc/rangerdefeat.wav")
precache_sound("misc/opfordefeat.wav")
}
public event_new_round(id)
{
client_cmd(id, "rs");
}
public rswarfare(id)
{
if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT )
{
client_cmd(id, "spk misc/newroundranger2.wav")
}
if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
{
client_cmd(id, "spk misc/newroundopfor2.wav")
}
}
public logevent_round_end(id)
{
client_cmd(id, "re");
}
public rewarfare(id)
{
if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT )
{
client_cmd(id, "spk misc/rangerwin.wav")
}
if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
{
client_cmd(id, "spk misc/opforwin.wav")
}
}
Funkcja "rewarfare" powinna odpowiadać za zastąpienie "CT/T Wins" oraz wygenerowanie dźwięku dla odpowiedniej drużyny.
Sprawdzałem działanie Alternative End Round Sound ale za H nie mogę się w tym połapać, mógłby ktoś wskazać czego dokładnie szukać (przy okazji, da się wydłużyć czas pomiędzy RoundEnd a NewRound - czytałem co nieco na temat: "mp_round_restart delay" ale to nie działa).


Dodatki SourceMod












