Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z s1:s2 tylko steam


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 LEMO

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.06.2018 10:17

Witam mam serwer codmod 

na nonsteam chat normalnie działa

ale na steam podczas pisania wyswietla się s1:s2

ten błąd występuje u wszystkich graczy na steam ponieważ dostawałem już skargi od graczy steam 

nonsteamy normalnie piszą i widzą chat


  • +
  • -
  • 0

#2 Black004

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:367
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.06.2018 11:46

Temat poruszany wiele razy:

https://amxx.pl/topi...-generator-vip/


  • +
  • -
  • 0

#3 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.06.2018 13:23

Temat poruszany wiele razy:

https://amxx.pl/topi...-generator-vip/

Tak tak tak jeszcze jakieś pomysły?

Myslisz że jestem taki głupi i nic nie sprawdzałem? 

NIE DZIAŁA  

 

dodam jeszcze że na steam nie działa admin

 

Kod sma vipa:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define THE_VIP ADMIN_LEVEL_H

#define MONEY_F 115
new cod_vkillhp, cod_vgranaty, cod_vhsxp, cod_vhshp;

static const COLOR[] = "^x04"

new maxplayers
new gmsgSayText

/* STOKI */

stock fm_set_user_money(index, money, flash = 1)
{
	set_pdata_int(index, MONEY_F, money)
	message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("Money"), _, index);
	write_long(money);
	write_byte(flash ? 1 : 0);
	message_end();
}

/* END OF STOKI */

public plugin_init() 
{
	register_plugin("ProCodVIP", "1.0", "0x?");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
	if( find_ent_by_class(-1, "func_bomb_target") > 0 || find_ent_by_class(-1, "info_bomb_target") > 0 )
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham__CBasePlayer_Spawn__Post", true)
	
	register_clcmd("say /vip","admin_motd",0,"- Shows the MOTD.")

	register_clcmd("say", "handle_say")
	gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")

	maxplayers = get_maxplayers()

	
	/*================CVARY======================*/
	
	//VIP ma dostawac wszystkie granaty w ilosci 2 (1he, 1flash, 1smoke) 0nie 1tak
	cod_vgranaty = register_cvar("cod_vgranaty","1");
	//Dodatkowa ilosc doswiadczenia za zabicie innego gracza headshootem:
	cod_vhsxp = register_cvar("cod_vhsxp","50");
	//Dodatkowa ilosc zycia za zabicie innego gracza headshootem:
	cod_vhshp = register_cvar("cod_vhshp","20");
	//Dodatkowa ilosc zycia za zabicie innego gracza:
	cod_vkillhp = register_cvar("cod_vkillhp","15");
	
	/*==============KONIEC CVARÓW===============*/
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id){
	
	if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & THE_VIP) 
	{
		new granaty = get_pcvar_num(cod_vgranaty)		
		if (granaty == 1)
		{
			cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
			cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
			cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
			cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
		}
	}
}
public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{ 	
	if (is_user_alive(killer) && (get_user_flags(killer) & THE_VIP))
	{
		new nr_hp = get_pcvar_num(cod_vkillhp)
		set_user_health(killer, get_user_health(killer) + nr_hp);
		if(hitplace == HIT_HEAD)
		{
			new hs_xp = get_pcvar_num(cod_vhsxp)
			new hs_hp = get_pcvar_num(cod_vhshp)
			cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + hs_xp);
			set_user_health(killer, get_user_health(killer) + hs_hp);
		}
	}	
}

public admin_motd(id,level,cid) {

	if (!cmd_access(id,level,cid,1))
	return PLUGIN_CONTINUE
	
	show_motd(id,"vip.txt",".:: Cod EvolutioN ::.")
	return PLUGIN_CONTINUE   
}

public handle_say(id)
{
	new said[192]
	read_args(said,192)
	if(( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1) || contain(said, "/vips") != -1)
		set_task(0.1,"print_viplist", id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_viplist(user) 
{
	new adminnames[33][32]
	new message[256]
	new id, count, x, len
	
	for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
		if(is_user_connected(id))
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
				get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

	len = format(message, 255, "%sConnected VIPS: ",COLOR)
	if(count > 0) {
		for(x = 0 ; x < count ; x++) {
			len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
			if(len > 96 ) {
				print_message(user, message)
				len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
			}
		}
		print_message(user, message)
	}
	else {
		len += format(message[len], 255-len, "No online VIP.")
		print_message(user, message)
	}
}

print_message(id, msg[])
{
	message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
	write_byte(id)
	write_string(msg)
	message_end()
}

public Ham__CBasePlayer_Spawn__Post( id )
    if( is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && get_user_flags(id) & THE_VIP )
        cs_set_user_defuse(id, 1)

Użytkownik SulDooR edytował ten post 02.06.2018 13:26

  • +
  • -
  • 0

#4 Ces't La Vie

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lubelskie
Offline

Napisano 02.06.2018 22:09

Dodaj to w plugins.ini lub w pliku konfiguracyjnym ktory odpowiada za odpalanie pluginów w taki sposob aby najpierw byla wczytywana modyfikacja vipa czyli:

 

nazwa_vipa_blabla.amxx

łatka.amxx

Załączone pliki


Użytkownik Ces't La Vie edytował ten post 02.06.2018 22:10

Pluginy-AMXX.pl - Paczki / Modyfikacje na twoj serwer CS 1.6 !

 


#5 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 05.06.2018 21:26

coss to dało admin działa i na usay mozna pisac ale na say nie


  • +
  • -
  • 0

#6 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 05.06.2018 21:32

dobra poradziłem sobie dziękówka


  • +
  • -
  • 0

#7 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 05.06.2018 22:10

a jednak nie co zrobic prefixy cod.amxx wywoluja blad s1 s2 a potrzebuje ich na serwer?


  • +
  • -
  • 0

#8 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 06.06.2018 19:26

ehh 

 

z tego 

https://amxx.pl/topi...alizacji/page-2

 

dokładniej 

 

Załączony plik  chatpoprawka.rar   3,45 KB  37 Ilość pobrań

 

wgraj tylko ten plug powinno być oki 


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.


#9 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 07.06.2018 19:24

No niestety po tym jak dopisałem prefix_cod s1 s2 dalej występuje 


  • +
  • -
  • 0

#10 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 07.06.2018 21:20

Przeanalizuj kod z tego postu https://amxx.pl/topi...ji/#entry741017(jeśli korzystasz z prefix'ów DarkGL'a - w innym wypadku, podrzuć kod tego pluginu).


  • +
  • -
  • 0

#11 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 07.06.2018 23:01

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Prefix for COD"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "WebQ"

new pCvarPrefixy;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	
	pCvarPrefixy	=	register_cvar("cod_prefix","1");
}

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new szTmp[256],szTmp2[256],szTmp3[256];
	get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
	
	new szPrefix[64]
	
	switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){
		case 1:{
			cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 ))
			formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",szTmp3);
		}
		case 2:{
			formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",cod_get_user_level(id));
		}
		case 3:{
			cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 ))
			formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",szTmp3,cod_get_user_level(id));
		}
	}
	
	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
	}
	else{
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
	}
	
	set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Nie wiem czyje to ja to miałem w paczce.

A tamto co wysłałeś to nie rozumiem xD. Jak dla mnie za dużo tego


  • +
  • -
  • 0

#12 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.06.2018 08:08

Czy plugin, o którym wspomniał kolega w tym poście jest umieszczony pod pluginem prefix'ów COD'a na liście pluginów (plugins.ini / plugins-codmod.ini) ?

Jeżeli nie - popraw to - powinno rozwiązać problem.

 

Ostatecznie, jeżeli poprzednie też zawiedzie - łap załatany kod pluginu prefixów:

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#13 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 08.06.2018 08:54

działa już wszystko admin,chat itp ale dalej nie ma prefixu klasy jest tylko lvl


  • +
  • -
  • 0

#14 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.06.2018 22:33

Sprawdź w konsoli, jaką wartość przyjmuje cvar 'cod_prefix' (powinna wynosić 3 w pożądanym przez Ciebie przypadku).
  • +
  • -
  • 0

#15 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 09.06.2018 08:32

jest na 2 jak to zmienić

 


  • +
  • -
  • 0

#16 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 09.06.2018 12:20

Wpisz w konsoli:

cod_prefix 3

  • +
  • -
  • 0

#17 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 09.06.2018 13:50

robiłem już tak ale działa tylko raz po restarcie serwera ustawia sie na 2

 


  • +
  • -
  • 0

#18 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 09.06.2018 22:56

Dopisz tę komendę do pliku codmod.cfg i sprawdź, czy nie ma tego wpisu w pliku amxx.cfg - jeśli jest, to go wykasuj (wystarczy, że będzie dodany do wcześniej wymienionego pliku konfiguracji cod'a).

Użytkownik _McHappy edytował ten post 09.06.2018 22:57

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych