Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

za dużo znaków w 1 linijce


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 LEMO

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 30.05.2018 17:31

Witam 

mam na serwerze komende /pomoc wyświetlają się tam komendy na serwerze 

ale gdy chce dodać nową komende która wyswietla się po wpisaniu /pomoc 

to przy kompilacjio pliku wyskakuje błąd 

 

przy kompilacji:

//// cod_cs420pl.sma
// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_cs420pl.sma(1110) : error 075: input line too long (after substitutions)
// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_cs420pl.sma(1111) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
//
// 2 Errors.
// Could not locate output file compiled\cod_evolution.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 2,94 sec
// ----------------------------------------
w pliku sma(dodałem /modele i wyskakuje błąd):
public Pomoc(id)
	show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w - przekazuje item dla gracza^n\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\y/modele\w - wlacza standardowe modele^n\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu", -1, "Pomoc");

w tym samym sma znalazłem jeszcze to:

register_clcmd("say /hud","zmianahuda")
	
	register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
	register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");
	register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
	register_clcmd("say /item", "KomendaOpisPerku");
	register_clcmd("say /przedmiot", "KomendaOpisPerku");
	register_clcmd("say /itemy", "OpisPerkow");
	register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
	register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
	register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
	register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
	register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
	register_clcmd("say /stats", "PrzydzielPunkty");
	register_clcmd("say /help", "Pomoc");
	register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
	register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
	register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
	register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");

wie ktoś jak zlikwidować błąd? podejrzewam że po prostu potrzeba zrobić 2 stronę pod komendą pomoc bo na 1 stronie się nie miesci
 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 30.05.2018 19:23

To złam linię kodu znakiem \ a potem enter i normalnie dalej piszesz od nowej linii.


  • +
  • -
  • 0

#3 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 30.05.2018 21:16

w sensie tak?

 

show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w - przekazuje item dla gracza^n\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu", -1, "Pomoc"); /
	\y/modele\w - wlacza standardowe modele^n

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 31.05.2018 10:07

Nie no. Dodajesz nowa komendę po za " " a ona musi być właśnie miedzy tymi 2 znakami. Tak musi być (mała edycja).

show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\
\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\
\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\
\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\
\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w - przekazuje item dla gracza^n\
\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\
\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu^n\ //<--- tu lamie kod znakiem \ i moge zaczac pisac od nowej linii bez errorow podczas kompilacji
tu dalej moje komendy^n\ //<--- ^n- po tym znaku kolejny tekst wyswietli sie nizej i lamie ciag znakow znakiem \.
a tu nastepne", -1, "Pomoc"); /

Wziąłem ci trochę "połamałem" kod żeby ci się łatwiej go przeglądało i ewentualnie dodawało kolejne komendy.


Użytkownik Toldi edytował ten post 31.05.2018 10:08

  • +
  • -
  • 0

#5 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 31.05.2018 14:03

show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\
\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\
\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\
\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\
\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w - przekazuje item dla gracza^n\
\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\
\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu^n\ //<--- tu lamie kod znakiem \ i moge zaczac pisac od nowej linii bez errorow podczas kompilacji
tu dalej moje komendy^n\ //<--- ^n- po tym znaku kolejny tekst wyswietli sie nizej i lamie ciag znakow znakiem \.
a tu nastepne"
, -1, "Pomoc"); /

 

Czyli gdzie mam wstawić

\y/modele\w - Wlacza lub wylacza modele COD'a^n\ 

\y/kontakt\w - Kontakt z administracja^n\

 

 

bo nie rozimiem tyle napisaleś mógł byś wstawić gdzie trzeba?

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#6 darnoK^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 31.05.2018 15:44

Ja rozwiązałem to w taki sposób:

public Pomoc(id)
	show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w,
 - przekazuje item dla gracza^n\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\y/modele\w - wlacza standardowe modele^n\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu", -1, "Pomoc");

Miałem kiedyś taki problem i po postawieniu "," gdzieś w połowie tego kodu problem znika zobacz czy wszystko działa :)


  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#7 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 31.05.2018 16:33

//// cod_420pl.sma
// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_evolution.sma(1111) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\cod_evolution.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 3,64 sec
// ----------------------------------------
to wstawiłem i nie działa
public Pomoc(id)
	show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w,
 - przekazuje item dla gracza^n\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\y/modele\w - Wlacza lub wylacza modele COD'a^n\y/kontakt\w - Kontakt z administracja^n\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu", -1, "Pomoc");

 


  • +
  • -
  • 0

#8 darnoK^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 31.05.2018 17:21

 

//// cod_420pl.sma
// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_evolution.sma(1111) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\cod_evolution.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 3,64 sec
// ----------------------------------------
to wstawiłem i nie działa
public Pomoc(id)
	show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w,
 - przekazuje item dla gracza^n\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\y/modele\w - Wlacza lub wylacza modele COD'a^n\y/kontakt\w - Kontakt z administracja^n\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu", -1, "Pomoc");

 

Zauwaz ze to pomoglo linijka juz nie jest za dluga jak pokazywal kompilator. Został jeszcze jeden błąd. Zaraz zobacze o co chodzi.


  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#9 darnoK^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 31.05.2018 17:59

Hmmm tylko tyle komend udalo mi sie zmiescic pozniej nawet gdy przenosze do nastepnej linijki wysypuje błąd ;/ Moze ktos inny bedzie w stanie Ci pomoc. Tutaj masz ten kawalek ale i tak pewnie nie bedzie Ci potrzebny.

public Pomoc(id)
	show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\y/sklepsms\w - sklep z uslugami premium^n\y/daj\w - przekazuje item dla gracza^n\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\y/modele\w - wlacza lub wylacza modele Coda", -1, "Pomoc");	

  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#10 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 31.05.2018 18:13

show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\
\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\
\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\
\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\
\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w - przekazuje item dla gracza^n\
\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\
\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu^n\ //<--- tu lamie kod znakiem \ i moge zaczac pisac od nowej linii bez errorow podczas kompilacji
tu dalej moje komendy^n\ //<--- ^n- po tym znaku kolejny tekst wyswietli sie nizej i lamie ciag znakow znakiem \.
a tu nastepne"
, -1, "Pomoc"); /

 

Czyli gdzie mam wstawić

\y/modele\w - Wlacza lub wylacza modele COD'a^n\ 

\y/kontakt\w - Kontakt z administracja^n\

 

 

bo nie rozimiem tyle napisaleś mógł byś wstawić gdzie trzeba?

No przecież Ci napisałem. Tam gdzie piszę "tu dalej moje komendy" i "a tu nastepne" wpisujesz swoje komendy. Zresztą masz już gotowca.

Spoiler

 

@edit: Hyper , nie lamie kodu dlatego wywaliło taki błąd. Z kolei nie wywaliło błędu o długości stringa bo dałeś w jego "połowie" enter i po prostu string się skrócił ale nie zostało to zrobione w poprawny sposób. Dlatego właśnie używa się "\". Jeszcze co do tego "," to chyba Ci chodziło o to że gdy się formatuje tekst do tablicy i używasz przy formatowaniu tekstu zmiennych do wyświetlenia danych np. nick gracza lub coś tam innego to można oczywiście zrobić coś takiego jak niżej i nie wywali błędów.

format(tablica, charsmax(tablica), "Nick gracza: %s | id %d"
, nick_gracza, id_gracza);

Użytkownik Toldi edytował ten post 31.05.2018 18:33

  • +
  • -
  • 1

#11 darnoK^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 31.05.2018 18:21

 

show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\
\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\
\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\
\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\
\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w - przekazuje item dla gracza^n\
\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\
\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu^n\ //<--- tu lamie kod znakiem \ i moge zaczac pisac od nowej linii bez errorow podczas kompilacji
tu dalej moje komendy^n\ //<--- ^n- po tym znaku kolejny tekst wyswietli sie nizej i lamie ciag znakow znakiem \.
a tu nastepne"
, -1, "Pomoc"); /

 

Czyli gdzie mam wstawić

\y/modele\w - Wlacza lub wylacza modele COD'a^n\ 

\y/kontakt\w - Kontakt z administracja^n\

 

 

bo nie rozimiem tyle napisaleś mógł byś wstawić gdzie trzeba?

No przecież Ci napisałem. Tam gdzie piszę "tu dalej moje komendy" i "a tu nastepne" wpisujesz swoje komendy. Zresztą masz już gotowca.

show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\
\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\
\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\
\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\
\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w - przekazuje item dla gracza^n\
\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\
\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu^n\ //<--- tu lamie kod znakiem \ i moge zaczac pisac od nowej linii bez errorow podczas kompilacji
\y/modele\w - Wlacza lub wylacza modele COD'a^n\ 
\y/kontakt\w - Kontakt z administracja", -1, "Pomoc"); /

Ja mam bledy po tym:

 

 C:\Users\úysy\Desktop\scripting WINDOWS\ehe.sma(1096) : error 075: input line
oo long (after substitutions)
 C:\Users\úysy\Desktop\scripting WINDOWS\ehe.sma(1097) : error 037: invalid st
ng (possibly non-terminated string)

  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#12 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 31.05.2018 19:01

Wpisałem to :

public Pomoc(id)
	show_menu(id, 1023, "\y/klasa\w - menu wyboru klas^n\y/klasy\w - lista klas z opisami^n\
\y/item\w - pokazuje opis twojego itemu^n\y/itemy\w - lista itemow z opisami^n\
\y/drop\w - wyrzuca item^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\
\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/sklep\w - otwiera menu sklepu^n\
\y/sklepsms\w - sklep z uslugami[premium]^n\y/daj\w - przekazuje item dla gracza^n\
\y/hud\w - zmienia wyglad huda^n\
\y[e]\w - uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - uzycie itemu^n\
\y/modele\w - Wlacza lub wylacza modele CODa^n\
\y/kontakt\w - Kontakt z administracja", -1, "Pomoc");

i dalej wyskakuje błąd:

//// cod_cs420pl.sma
// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_cs420pl.sma(1117) : error 075: input line too long (after substitutions)
// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_cs420pl.sma(1118) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
//
// 2 Errors.
// Could not locate output file compiled\cod_evolution.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 3,08 sec
// ----------------------------------------

 


  • +
  • -
  • 0

#13 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 02.06.2018 10:39

W takim razie zmniejsz ilość komend np. te podstawowe (/klasa, /klasy, perk, ...)


  • +
  • -
  • 0

#14 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.06.2018 11:00

Jaki sens ma usuwanie komend ? jak własnie pod komendą /pomoc miała być PEŁNA  lista komend z serwera 

Nie da się zrobić z tego jakiegoś menu ? Ze np sa 3 strony? i są przyciski .Dalej .Powrót ,Wyjscie?

 

W takim razie zmniejsz ilość komend np. te podstawowe (/klasa, /klasy, perk, ...)

 


  • +
  • -
  • 0

#15 K@MILOVVSKY

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:118
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 02.06.2018 11:47


Nie da się zrobić z tego jakiegoś menu ? Ze np sa 3 strony?

 

A i owszem, da się. Można to zrobić za pomocą menu.

 

public plugin_init() dodaj: 

 

g_Menu = menu_create("\r* \yPOMOC \r*", "cMenu")

menu_additem(g_Menu, "\y/klasa\w - menu wyboru klas") // 0 case
menu_additem(g_Menu, "\y/klasy\w - lista klas z opisami")
 
Stworzyłeś menu i opcje, teraz musisz opisać, co chcesz zrobić, czyli skorzystamy z case'ów.
 
Usuń całe public Pomoc(id) i podmień na: 
 
public Pomoc(id)
{
	menu_display(id, g_Menu, 0)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public cMenu(id, menu, item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			client_cmd(id, "say /klasa")
		}
		case 1:
		{
			client_cmd(id, "say /klasy")
		}
        }
}

Oczywiście dodawaj po kolei swoje opcje. Najpierw itemy w plugin_init(), a potem case'y. :) 

 


  • +
  • -
  • 0

#16 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.06.2018 12:36

 


Nie da się zrobić z tego jakiegoś menu ? Ze np sa 3 strony?

 

A i owszem, da się. Można to zrobić za pomocą menu.

 

public plugin_init() dodaj: 

 

g_Menu = menu_create("\r* \yPOMOC \r*", "cMenu")

menu_additem(g_Menu, "\y/klasa\w - menu wyboru klas") // 0 case
menu_additem(g_Menu, "\y/klasy\w - lista klas z opisami")
 
Stworzyłeś menu i opcje, teraz musisz opisać, co chcesz zrobić, czyli skorzystamy z case'ów.
 
Usuń całe public Pomoc(id) i podmień na: 
 
public Pomoc(id)
{
	menu_display(id, g_Menu, 0)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public cMenu(id, menu, item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			client_cmd(id, "say /klasa")
		}
		case 1:
		{
			client_cmd(id, "say /klasy")
		}
        }
}

Oczywiście dodawaj po kolei swoje opcje. Najpierw itemy w plugin_init(), a potem case'y. :)

 

Powiedz mi tylko gdzie znajduje się plik public plugin_init()


  • +
  • -
  • 0

#17 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 02.06.2018 18:20

 

Jaki sens ma usuwanie komend ? jak własnie pod komendą /pomoc miała być PEŁNA  lista komend z serwera 

Nie da się zrobić z tego jakiegoś menu ? Ze np sa 3 strony? i są przyciski .Dalej .Powrót ,Wyjscie?

 

W takim razie zmniejsz ilość komend np. te podstawowe (/klasa, /klasy, perk, ...)

 

W takim razie nie stosuj show_menu bo ta funkcja też ma swoje ograniczenia do x znaków. Kolega Ci wyżej podał kod na zwykłe menu więc rób analogicznie tak jak ci pokazał. Public plugin_init to masz w .sma cod mod jak i w każdym .sma. Znajduję się przeważnie na początku pluginu i z reguły jest to pierwsze public w kodzie źródłowym.


  • +
  • -
  • 0

#18 darnoK^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 02.06.2018 18:29

 

 


Nie da się zrobić z tego jakiegoś menu ? Ze np sa 3 strony?

 

A i owszem, da się. Można to zrobić za pomocą menu.

 

public plugin_init() dodaj: 

 

g_Menu = menu_create("\r* \yPOMOC \r*", "cMenu")

menu_additem(g_Menu, "\y/klasa\w - menu wyboru klas") // 0 case
menu_additem(g_Menu, "\y/klasy\w - lista klas z opisami")
 
Stworzyłeś menu i opcje, teraz musisz opisać, co chcesz zrobić, czyli skorzystamy z case'ów.
 
Usuń całe public Pomoc(id) i podmień na: 
 
public Pomoc(id)
{
	menu_display(id, g_Menu, 0)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public cMenu(id, menu, item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			client_cmd(id, "say /klasa")
		}
		case 1:
		{
			client_cmd(id, "say /klasy")
		}
        }
}

Oczywiście dodawaj po kolei swoje opcje. Najpierw itemy w plugin_init(), a potem case'y. :)

 

Powiedz mi tylko gdzie znajduje się plik public plugin_init()

 

 

 

 

Otworz sma za pomoca notatnika. Klikasz na klawiaturze ctrl +f piszesz public plugin_init i to wszystko


Użytkownik HyperHype edytował ten post 02.06.2018 18:29

  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#19 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.06.2018 23:05

które sma tłumaczcie trochę lepiej bo ja to nie zbytnio w temacie


  • +
  • -
  • 0

#20 K@MILOVVSKY

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:118
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 03.06.2018 08:25

które sma tłumaczcie trochę lepiej bo ja to nie zbytnio w temacie

 

Jak lepiej? Wszystko masz podane 'na tacy'. Wyżej Ci wyjaśniłem jak to masz zrobić. To nie jest nie wiadomo co, wystarczy trochę przysiąść i się skupić..


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych