Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie sklepu dla ct


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ExetY

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:54
  • Imię:Deni
  • Lokalizacja:internet
Offline

Napisano 29.05.2018 20:52

Hej, da radę aby ktoś dodał mi do tego pluginu sklepu dla ct i w nim do kupienia granat a reszte sobie dodam z góry dzięki

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define TASKID 1337
#define TASKCOUNTDOWN 7777
#define INDEX (taskid - TASKID)
#define INDEXCOUNTDOWN (taskid - TASKCOUNTDOWN)
new const MainTitle[]="Sklep JailBreak"
new const Mainitems[][]={
"Kapcie \y(ciche chodzenie)",
"Buty nike \y(wieksza predkosc)",
"Buty skoczka \y(mniejsza grawitacja",
"Deagle \y(1 ammo)",
"Granat Smoke",
"Granat HE",
"+20 HP",
"+50 HP",
"Niesmiertelnosc na 5 sekund"
}
new const MainCost[]={
6000,
7000,
6000,
16000,
4000,
6000,
5000,
10000,
14000
}
new const Messages[][]={
"Kapcie",
"Buty nike",
"Buty skoczka",
"Deagle",
"Granat Smoke",
"Granat HE",
"+20 HP",
"+50 HP",
"Niesmiertelnosc"
}
new const cmd[][]={"say /shop","say_team /shop","say /sklep","say_team /sklep"}
new name[33],
prefix[33],
prefixCvar,
cvar_speed,
cvar_gravity,
bool:bought_deagle[33],
bool:bought_speed[33],
Float:iSpeed[33];
public plugin_init(){
register_plugin("Sklep JailBreak", "v1.0", "KubPitt");
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Fwd_PlayerSpawn_Post",1);
register_event("CurWeapon","Event_Change_Weapon","be","1=1");
for(new i=0;i<sizeof cmd;i++) register_clcmd(cmd[i],"MainMenu");
prefixCvar=register_cvar("amx_prefix","Sklep Jailbreak");
cvar_speed=register_cvar("cvar_speed","270.0");
cvar_gravity=register_cvar("cvar_gravity","0.6");
}
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){
if(is_user_alive(id)&&is_user_connected(id)){
set_user_footsteps(id,0);
bought_deagle[id]=false;
bought_speed[id]=false;
iSpeed[id]=1.0
}
}
public MainMenu(id){
if(get_user_team(id)!=1){
get_pcvar_string(prefixCvar,prefix,charsmax(prefix));
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 sklep dostepny tylko dla^x03 wiezniow^x01.",prefix);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new menu = menu_create(MainTitle, "handler_main");
new item[64];
for(new i=0;i<sizeof Mainitems;i++){
format(item,charsmax(item),"%s \y(%i$)",Mainitems[i],MainCost[i]);
menu_additem(menu, item,"",0);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public handler_main(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
get_pcvar_string(prefixCvar,prefix,charsmax(prefix));
if(is_allowed(id, item)){
switch(item){
case 0: set_user_footsteps(id,1);
case 1: {
bought_speed[id]=true;
iSpeed[id]=get_pcvar_float(cvar_speed);
set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(cvar_speed));
}
case 2: set_pev(id, pev_gravity, get_pcvar_float(cvar_gravity));
case 3: {
if(!bought_deagle[id]){
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
new wpn=find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",id);
cs_set_weapon_ammo(wpn,1);
bought_deagle[id]=true;
} else {
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
new wpn=find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",id);
cs_set_weapon_ammo(wpn,cs_get_weapon_ammo(wpn)+1);
}
}
case 4: give_item(id, "weapon_smokegrenade");
case 5: give_item(id, "weapon_hegrenade");
case 6: set_user_health(id, get_user_health(id)+20);
case 7: set_user_health(id, get_user_health(id)+50);
case 8: {
set_user_godmode(id,1);
set_task(5.0,"off_god",id+TASKID);
countdown(id);
}
}
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Kupiles/as^x04 %s^x01 za^x04 %i $^x01.",prefix,Messages[item],MainCost[item]);
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public countdown(id){
set_task(0.1,"five",id+TASKCOUNTDOWN);
set_task(1.1,"four",id+TASKCOUNTDOWN);
set_task(2.1,"three",id+TASKCOUNTDOWN);
set_task(3.1,"two",id+TASKCOUNTDOWN);
set_task(4.1,"one",id+TASKCOUNTDOWN);
}
public five(taskid) client_cmd(INDEXCOUNTDOWN,"spk fvox/five.wav");
public four(taskid) client_cmd(INDEXCOUNTDOWN,"spk fvox/four.wav");
public three(taskid) client_cmd(INDEXCOUNTDOWN,"spk fvox/three.wav");
public two(taskid) client_cmd(INDEXCOUNTDOWN,"spk fvox/two.wav");
public one(taskid) client_cmd(INDEXCOUNTDOWN,"spk fvox/one.wav");
public off_god(taskid){
get_pcvar_string(prefixCvar,prefix,charsmax(prefix));
ColorChat(INDEX, GREEN, "[%s]^x01 Twoja niesmiertelnosc sie skonczyla.",prefix);
set_user_godmode(INDEX,0);
}
public client_disconnect(id) if(task_exists(TASKID)) remove_task(TASKID);
public Event_Change_Weapon(id) if(bought_speed[id]) set_user_maxspeed(id, Float:iSpeed[id]);
is_allowed(id,num){
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
get_user_name(id, name, charsmax(name));
get_pcvar_string(prefixCvar,prefix,charsmax(prefix));
if(!is_user_alive(id)){
ColorChat(id, GREEN, "[%s] %s^x01 nie mozesz uzyc sklepu kiedy jestes martwy/a.",prefix,name);
return false;
}
if(cs_get_user_money(id)<MainCost[num]){
ColorChat(id, GREEN, "[%s] %s^x01 nie stac Cie na to. Brakuje Ci^x04 %i $^x01.",prefix,name,MainCost[num]-cs_get_user_money(id));
return false;
}
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-MainCost[num]);
return true;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 =DD

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 30.05.2018 09:31

Spoiler
[num]){

 

proszę


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych