Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie slotu do noza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ExetY

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:54
  • Imię:Deni
  • Lokalizacja:internet
Offline

Napisano 29.05.2018 20:10

Proszę o dodanie dodatkowego slotu na nożu, chce żeby paralizator nie podmieniał noża, czyli chce mieć nóż  i paralizator osobno 

/*
[][][][][][][][][][][]
 
Paralizator v1.0.0
Autor: Eferen
Kontakt:
AMXX.pl -> EferenG
GG: 35850475
STEAM: eferen
 
[][][][][][][][][][][]
*/
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new g_iMaxPlayers;
new g_iCzas[33];
new Paraliz;
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers)
#define SetParaliz(%1)  (Paraliz |= (1<<(%1-1)))
#define CheckParaliz(%1) (Paraliz & (1<<(%1-1)))
#define RemoveParaliz(%1) (Paraliz &= ~(1<<(%1-1)))
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Paralizator", "1.0.0", "Eferen");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "Item_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Death", 1);
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
public Death(id, killer, shouldgib)
{
if(is_user_connected(id) == 1 && is_user_connected(killer) == 1)
{
if(task_exists(id))
{
remove_task(id);
set_user_maxspeed(id, 0.0);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/v_paralizator.mdl");
precache_model("models/v_paralizator2.mdl");
}
 
public Item_Deploy(wpn)
{
static iOwner;
iOwner = pev(wpn, pev_owner);
 
if(!IsPlayer(iOwner))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(iOwner) == 2)
{
set_pev(iOwner, pev_viewmodel2, "models/v_paralizator.mdl");
set_pev(iOwner, pev_weaponmodel2, "models/v_paralizator2.mdl");
}
return HAM_IGNORED
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) == 2)
{
new username[31];
get_user_name(this, username, 31);
new iFlags = pev(this, pev_flags)
new wid = get_user_weapon(idattacker); // Id broni
if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1 && is_user_connected(idattacker) == 1 && is_user_connected(this) == 1)
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.0, 0.35, 0, 10.0, 10.0, 0.1, 0.1, 2);
show_hudmessage(idattacker, "[Sparalizowales: %s]^n[Masz 10 sekund na przeszukanie go]", username); 
g_iCzas[this] = 10;
set_task(1.0, "Freeze", this, _, _, "a", 10);
set_user_maxspeed(this, 0.1);
set_pev(this, pev_flags, iFlags | FL_FROZEN)
set_user_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 60)
return HAM_SUPERCEDE
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public Freeze(this)
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.0, 0.65, 0, 10.0, 10.0, 0.1, 0.1, 2);
if(g_iCzas[this] > 1)
{
show_hudmessage(this, "[Zostales sparalizowany]^n[Pozostalo: %d sekund]", g_iCzas[this]);
}
--g_iCzas[this]
if(g_iCzas[this] <= 0)
{
new iFlags = pev(this, pev_flags)
remove_task(this);
set_user_maxspeed(this, 0.0);
set_user_rendering(this, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
set_pev(this, pev_flags, iFlags & ~FL_FROZEN)
 
}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych