Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją sma


Najlepsza odpowiedź Xeane, 28.05.2018 10:23

https://amxx.pl/doku...ja/i10/codmod  na dole jest pobierz i wrzucić do folderu include

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 LEMO

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 27.05.2018 22:33

Witam mam problem z kompilacją pliku sma z cod moda próbowałem web compilerów i tych bezpośrenich z komputera ale na wszystkich jest ten sam błąd 

 

błąd:

//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// wytrzymalosc_itemu.sma
// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\wytrzymalosc_itemu.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\wytrzymalosc_itemu.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,47 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...

tutaj kod z sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}

public cod_perk_changed(id, perk)
{
static poprzedni_perk[33];

if(poprzedni_perk[id] == perk) return;

wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;

poprzedni_perk[id] = perk;
}

public Death()
{
new id = read_data(2);

if(!cod_get_user_perk(id)) return;

new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
  cod_set_user_perk(id, 0);
  ColorChat(id, RED, "[CS-420.PL]^x01 Twoj item ulegl zniszczeniu.");
}
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;

if(!is_user_alive(id))
{
  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
  return;
}
}

i plik sma do pobrania:

Załączony plik  wytrzymalosc_itemu.sma   2,06 KB  15 Ilość pobrań
  wytrzymalosc_itemu.amxx

 

Mam nadzieję że da się jakoś to zrobić wszystkie pliki się skompilowały oprócz tego 


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.05.2018 23:29

Brak ci biblioteki codmod


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 28.05.2018 09:35

Brak ci biblioteki codmod


Skąd to brać pobrałem paczke z waszego forum.serwer wgrany i działa nie wiem czy sam plugin działa. W konsoli errory nie wyskakują
  • +
  • -
  • 0

#4 Xeane

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 28.05.2018 10:23   Najlepsza odpowiedź

https://amxx.pl/doku...ja/i10/codmod  na dole jest pobierz i wrzucić do folderu include


  • +
  • -
  • 0

#5 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 28.05.2018 14:51

Dzięki skompilowało ale czy te codmod.inc nie wpłynie jakoś na te sma? bedzie tak jak powinno ? czy coś się zmnieni?

 

kod:

//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team
 
 
//// wytrzymalosc_itemu.sma
// Header size:            656 bytes
// Code size:             3300 bytes
// Data size:             1440 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
// Total requirements:   21780 bytes
// Done.
//
// Compilation Time: 1,3 sec
// ----------------------------------------
 
Press enter to exit ...

  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.05.2018 16:30

Nie , jest to właśnie biblioteka codmoda który jest wymagany do działania pluginu


  • +
  • -
  • 0

#7 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 28.05.2018 20:05

Żeby nie zakładać nie potrzebnie nowego tematu napisze tu 

Znowu problem z kompilacją nie wiem o co chodzi wczesniej plik był kompilowany ale jak wgrywałem na serwer to dalej nic się nie zmieniało 

kod:

// ----------------------------------------
 
//// systemmonet_sklep.sma
// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compilerr\compiler\systemmonet_sklep.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "dhudmessage"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\systemmonet_sklep.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,5 sec
// ----------------------------------------
 
Widze że chyba chodzi o to samo podeśle ktoś link do pobrania tego dhudmessage? bo nie ogarniam 
i czemu jak wczesniej kompilowałem te sma to po kompilacji naa amxx i wgraniu na serwer nic się nie zmieniało? w sensie treść z np: "chodz" na: "idz" po kompilacji dalej było "chodz"

  • +
  • -
  • 0

#8 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 28.05.2018 21:17

https://amxx.pl/topi...or-hud-message/


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych