Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Opoźnienie poprzez timer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 devil11

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:284
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Offline

Napisano 20.05.2018 20:43

Witajcie

Mam mały problem z vipem, chodzi o to że podczas połączenia gracza vip innemu graczowi znikają modele broni, dowiedziałem się że jest to spowodowane przez PlayerSpawn i GivePlayerItem i teraz mój problem.

Mam oto taki kod,

public Action PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
	int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	if(!IsPlayerVIP(client)) return;
	if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0)
		SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100);
	if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0)
		SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1);
	int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount");
	if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0)
	SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+200);
	if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
		if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasDefuser") == 0) GivePlayerItem(client, "item_defuser");
	for(int x = 0; x < 1; x++)
			if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0)
		if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHe) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade");
	for(int x = 0; x < 1; x++)
			if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0)
		if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetFlash) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang");
	for(int x = 0; x < 1; x++)
			if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0)
		if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetSmoke) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade");
	if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
	{
		for(int x = 0; x < 1; x++)											// ilosc inc 
			if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0)
			if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetInc) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_incgrenade");
	}
	else if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)
	{
		for(int x = 0; x < 1; x++)
				if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0)
			if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetMol) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_molotov");
	}
}

I teraz jak mogę poprzez timer opóźnić otrzymywanie bonusa z tego, niestety muszę ograniczyć dodawanie broni timerem np na 0.2

			if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0)
		if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHe) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade");

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych