Witam mógłby ktoś edytować plugin Knife Mod tak aby jeszcze do wyboru była AWP ? albo jak by ktoś mógł napisać taki gdzie po wpisaniu /kosy i /awp wyświetli się menu i do wyboru 5 kos i 5 awp do wyboru
Pozdrawiam Troche Wstydzioch ;D
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.05.2018 13:02
Witam mógłby ktoś edytować plugin Knife Mod tak aby jeszcze do wyboru była AWP ? albo jak by ktoś mógł napisać taki gdzie po wpisaniu /kosy i /awp wyświetli się menu i do wyboru 5 kos i 5 awp do wyboru
Pozdrawiam Troche Wstydzioch ;D
Napisano 04.05.2018 13:52
Jeśli chodziło Ci tylko o modele, to masz tutaj, nie testowałem:
Jeśli o jakieś umiejętności to musisz dokładniej się określić czego oczekujesz.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 04.05.2018 16:16
Jeśli chodziło Ci tylko o modele, to masz tutaj, nie testowałem:
Spoiler
Jeśli o jakieś umiejętności to musisz dokładniej się określić czego oczekujesz.
Nie będę już zakładał nowego tematu. Co w końcu jest bardziej optymalne. Używać fakemety czy engine do zmiany skina. Niby w dokumentacji piszę że:
"Można nazwać ten moduł nieco ulepszoną wersją Engine, o większych możliwościach, oraz mniejszym zużyciu procesora, jednak nieco cięższym w opanowaniu." Aktualnie używam fakemety ale nadal nie mam tej pewności czy fakemeta lepiej spisuje się od engine przy zmianie skina W sumie często widzę że w pluginach używają ludzie engine a nie fakemety. Jakieś słowa wyjaśnienia?
Napisano 05.05.2018 10:44
Nie działa
Jeśli chodziło Ci tylko o modele, to masz tutaj, nie testowałem:
Spoiler
Jeśli o jakieś umiejętności to musisz dokładniej się określić czego oczekujesz.
Napisano 05.05.2018 12:59
Szczerze to nigdy nie zastanawiałem się na engine vs fakemeta. Olej to.
Co do pluginu asiora - zrobiłbym to na strukturze to bo ładnie by się dało zrobić
Do autora:
Powstawiałeś swoje ścieżki do pluginu? Powiedz jak testowałeś to
Napisano 06.05.2018 08:33
Tak wszystko zrobiłem v_ i p_ wszystko zrobilem i nawet menu sie nie otwiera ;/
Szczerze to nigdy nie zastanawiałem się na engine vs fakemeta. Olej to.
Co do pluginu asiora - zrobiłbym to na strukturze to bo ładnie by się dało zrobić
Do autora:
Powstawiałeś swoje ścieżki do pluginu? Powiedz jak testowałeś to
Napisano 06.05.2018 11:08
Do autora:
Powstawiałeś swoje ścieżki do pluginu? Powiedz jak testowałeś to
Jeśli chodziło Ci tylko o modele, to masz tutaj, nie testowałem
Poprawiona wersja: (przy client_connect ustawiałem wartość CurrentKnife i CurrentAWP na -1, przez co przy odpalaniu się menu kodzik
format(MenuTitle, charsmax(MenuTitle), "Menu nozy (Aktualnie: %s):", KnifeNames[CurrentKnife[id]]);
Nie miał prawa zaistnieć, a serwer wyrzucał informacje o index out of bounds (-1 pozycja w KnifeNames i AWPNames))
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 06.05.2018 13:08
Do autora:
Powstawiałeś swoje ścieżki do pluginu? Powiedz jak testowałeś to
Menu sie otwiera ale.. nie dziala wybor knife
Jeśli chodziło Ci tylko o modele, to masz tutaj, nie testowałem
Poprawiona wersja: (przy client_connect ustawiałem wartość CurrentKnife i CurrentAWP na -1, przez co przy odpalaniu się menu kodzik
format(MenuTitle, charsmax(MenuTitle), "Menu nozy (Aktualnie: %s):", KnifeNames[CurrentKnife[id]]);Nie miał prawa zaistnieć, a serwer wyrzucał informacje o index out of bounds (-1 pozycja w KnifeNames i AWPNames))
Napisano 06.05.2018 13:49
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 06.05.2018 15:38
Napisano 06.05.2018 16:32
Czy w knife deploy nie ma pomylki? Używane jest tam zmienna od awp
Tak
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych