Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Modyfikacja pluginu Knife ModModyfikacja pluginu Knife Mod

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Troche Wstydzioch ;D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:89
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 04.05.2018 13:02

Witam mógłby ktoś edytować plugin Knife Mod tak aby jeszcze do wyboru była AWP ? ;) albo jak by ktoś mógł napisać taki gdzie po wpisaniu /kosy i /awp wyświetli się menu i do wyboru 5 kos i 5 awp do wyboru ;) 

 

 

Pozdrawiam Troche Wstydzioch ;D


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.05.2018 13:52

Jeśli chodziło Ci tylko o modele, to masz tutaj, nie testowałem:

Spoiler

 

Jeśli o jakieś umiejętności to musisz dokładniej się określić czego oczekujesz.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 04.05.2018 16:16

Jeśli chodziło Ci tylko o modele, to masz tutaj, nie testowałem:

Spoiler

 

Jeśli o jakieś umiejętności to musisz dokładniej się określić czego oczekujesz.

 

 

Nie będę już zakładał nowego tematu. Co w końcu jest bardziej optymalne. Używać fakemety czy engine do zmiany skina. Niby w dokumentacji piszę że:

"Można nazwać ten moduł nieco ulepszoną wersją Engine, o większych możliwościach, oraz mniejszym zużyciu procesora, jednak nieco cięższym w opanowaniu." Aktualnie używam fakemety ale nadal nie mam tej pewności czy fakemeta lepiej spisuje się od engine przy zmianie skina :D W sumie często widzę że w pluginach używają ludzie engine a nie fakemety. Jakieś słowa wyjaśnienia?


  • +
  • -
  • 0

#4 Troche Wstydzioch ;D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:89
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 05.05.2018 10:44

Nie działa :/ 

Jeśli chodziło Ci tylko o modele, to masz tutaj, nie testowałem:

Spoiler

 

Jeśli o jakieś umiejętności to musisz dokładniej się określić czego oczekujesz.

 


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 05.05.2018 12:59

Szczerze to nigdy nie zastanawiałem się na engine vs fakemeta. Olej to.

 

Co do pluginu asiora - zrobiłbym to na strukturze to bo ładnie by się dało zrobić

 

 

 

Do autora:

Powstawiałeś swoje ścieżki do pluginu? Powiedz jak testowałeś to


  • +
  • -
  • 0

#6 Troche Wstydzioch ;D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:89
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 06.05.2018 08:33

Tak wszystko zrobiłem v_ i p_ wszystko zrobilem i nawet menu sie nie otwiera ;/

Szczerze to nigdy nie zastanawiałem się na engine vs fakemeta. Olej to.

 

Co do pluginu asiora - zrobiłbym to na strukturze to bo ładnie by się dało zrobić

 

 

 

Do autora:

Powstawiałeś swoje ścieżki do pluginu? Powiedz jak testowałeś to

 


  • +
  • -
  • 0

#7 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.05.2018 11:08


Do autora:

Powstawiałeś swoje ścieżki do pluginu? Powiedz jak testowałeś to

 

 

 


Jeśli chodziło Ci tylko o modele, to masz tutaj, nie testowałem     

 

Poprawiona wersja: (przy client_connect ustawiałem wartość CurrentKnife i CurrentAWP na -1, przez co przy odpalaniu się menu kodzik 

format(MenuTitle, charsmax(MenuTitle), "Menu nozy (Aktualnie: %s):", KnifeNames[CurrentKnife[id]]);

Nie miał prawa zaistnieć, a serwer wyrzucał informacje o index out of bounds (-1 pozycja w KnifeNames i AWPNames))

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#8 Troche Wstydzioch ;D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:89
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 06.05.2018 13:08

 


Do autora:

Powstawiałeś swoje ścieżki do pluginu? Powiedz jak testowałeś to

 

 

Menu sie otwiera ale.. nie dziala wybor knife :/


Jeśli chodziło Ci tylko o modele, to masz tutaj, nie testowałem     

 

Poprawiona wersja: (przy client_connect ustawiałem wartość CurrentKnife i CurrentAWP na -1, przez co przy odpalaniu się menu kodzik 

format(MenuTitle, charsmax(MenuTitle), "Menu nozy (Aktualnie: %s):", KnifeNames[CurrentKnife[id]]);

Nie miał prawa zaistnieć, a serwer wyrzucał informacje o index out of bounds (-1 pozycja w KnifeNames i AWPNames))

 

 


  • +
  • -
  • 0

#9 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.05.2018 13:49

http://wklej.org/id/3436187/

 

One step at the time lol


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.05.2018 15:38

Czy w knife deploy nie ma pomylki? Używane jest tam zmienna od awp
  • +
  • -
  • 0

#11 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.05.2018 16:32

Czy w knife deploy nie ma pomylki? Używane jest tam zmienna od awp

Tak  :mur:  :wstyd:


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych