Hey, mam pytanie jak zmienic tutaj mnoznik expa? mam na codzie max 2k lvl przez co do klanu trafia 10k expa za killa i zbyt szybko jest wbijany jego poziom, chcialbym zeby za killa dawalo 200expa
public fw_Killed_Post(iVictim, iKiller) { if(!is_user_connected(iKiller) || get_user_team(iKiller) == get_user_team(iVictim) || g_iPlayerGroup[iKiller] == -1) return HAM_IGNORED; new iExpForKill = g_iExpForKill, iExpToAdd = iExpForKill, iGroup = g_iPlayerGroup[iKiller], iXpPoints = ArrayGetCell(g_iGroupAdditionalPoints[XP], iGroup); if(iXpPoints) iExpToAdd += floatround(iExpForKill * iXpPoints * 0.0025); if(cod_get_user_level(iVictim) > cod_get_user_level(iKiller)) iExpToAdd += (cod_get_user_level(iVictim)-cod_get_user_level(iKiller))*(iExpForKill/20); ArraySetCell(g_iGroupExperience, iGroup, ArrayGetCell(g_iGroupExperience, iGroup) + iExpToAdd); set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 3.0, 3.0, _, _, -1); ShowSyncHudMsg(iKiller, g_iHud, "XP Klanu: +%d", iExpToAdd); CheckLevel(iGroup); return HAM_IGNORED; }
Próbowałem tak ale nie bardzo chce to mi działac
iExpToAdd += floatround((iExpForKill * iXpPoints) / 20);
Użytkownik chrisN edytował ten post 02.05.2018 19:34