Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

grupy donaciaka exp


Najlepsza odpowiedź ChrisN, 03.05.2018 16:30

Okey udało się :D Ta linijka praktycznie nic nie znaczyła bo exp za killa był pobierany z cvaru coda cod_killxp :D

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 02.05.2018 19:32

Hey, mam pytanie jak zmienic tutaj mnoznik expa? mam na codzie max 2k lvl przez co do klanu trafia 10k expa za killa i zbyt szybko jest wbijany jego poziom, chcialbym zeby za killa dawalo 200expa 

public fw_Killed_Post(iVictim, iKiller)
{
if(!is_user_connected(iKiller) || get_user_team(iKiller) == get_user_team(iVictim) || g_iPlayerGroup[iKiller] == -1)
return HAM_IGNORED;
 
new iExpForKill = g_iExpForKill, iExpToAdd = iExpForKill, iGroup = g_iPlayerGroup[iKiller], iXpPoints = ArrayGetCell(g_iGroupAdditionalPoints[XP], iGroup);
 
if(iXpPoints)
iExpToAdd += floatround(iExpForKill * iXpPoints * 0.0025);
 
if(cod_get_user_level(iVictim) > cod_get_user_level(iKiller))
iExpToAdd += (cod_get_user_level(iVictim)-cod_get_user_level(iKiller))*(iExpForKill/20);
 
ArraySetCell(g_iGroupExperience, iGroup, ArrayGetCell(g_iGroupExperience, iGroup) + iExpToAdd);
 
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 3.0, 3.0, _, _, -1);
ShowSyncHudMsg(iKiller, g_iHud, "XP Klanu: +%d", iExpToAdd);
 
CheckLevel(iGroup);
 
return HAM_IGNORED;
}

Próbowałem tak ale nie bardzo chce to mi działac

 

iExpToAdd += floatround((iExpForKill * iXpPoints) / 20);


Użytkownik chrisN edytował ten post 02.05.2018 19:34

  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 02.05.2018 20:17

Próbowałeś tu zmienić mnożnik? Spróbuj zmienić na np. 0.0010. Od razu zaznaczam że nie wiem czy osiągniesz swój cel.

iExpToAdd += floatround(iExpForKill * iXpPoints * 0.0025);

  • +
  • -
  • 1

#3 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 02.05.2018 21:06

 

Próbowałeś tu zmienić mnożnik? Spróbuj zmienić na np. 0.0010. Od razu zaznaczam że nie wiem czy osiągniesz swój cel.

iExpToAdd += floatround(iExpForKill * iXpPoints * 0.0025);

 

tego tez próbowałem i nic nie dało :/


  • +
  • -
  • 0

#4 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 03.05.2018 16:30   Najlepsza odpowiedź

Okey udało się :D Ta linijka praktycznie nic nie znaczyła bo exp za killa był pobierany z cvaru coda cod_killxp :D


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych