Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Problem ze dźwiękami do menu ze skinami

inny zombiemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Darnokk

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.04.2018 06:38

Witam ,otóż mam problem z ustawieniem dźwięków do wybranego skina wygląda to tak :

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine> 

#include <vault>

#include <fun>



#pragma semicolon 0



#define PLUGIN "Knife Mod"

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "spunko"



new knife_model[33] 

new g_Menu



public plugin_init() {

    

    register_plugin
(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event
("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")

    

    g_Menu 
= register_menuid("Knife Mod")

    register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

    

    register_clcmd
("say /knife", "display_knife")

    

    set_task
(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

}



public plugin_precache() {

    precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")

    precache_model("models/v_knife.mdl")

    precache_model("models/p_knife.mdl")

} 



public display_knife(id) {

    new menuBody[512]

    add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")

    add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")

    add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")

    add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")

    add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")

    add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")

    add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

    

    
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")

}



public knifemenu(id, key) {

    switch(key)

    {

        case 0: SetKnife(id , 4)

        case 1: SetKnife(id , 2)

        case 2: SetKnife(id , 3)

        case 3: SetKnife(id , 1)

        case 4: SetKnife(id , 0)

        default: return PLUGIN_HANDLED

    
}

    SaveData(id)

    return PLUGIN_HANDLED

} 



public SetKnife(id , Knife) {

    knife_model[id] = Knife

    

    
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon != CSW_KNIFE )

        return PLUGIN_HANDLED

    

    
new vModel[56],pModel[56]

    

    
switch(Knife)

    {

        case 0: {

            format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")

            format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")

        }

        case 1: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")

        }

        case 2: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")

        }

        case 3: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")

        }

        case 4: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")

        }

    }

    

    entity_set_string
(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

    

    
return PLUGIN_HANDLED; 

}



public CurWeapon(id){

    SetKnife(id, knife_model[id])     

}





public kmodmsg() {

    

    client_print
(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins")

} 



public client_authorized(id){

    LoadData(id)

}



SaveData(id)

{

    

    
new authid[32]

    get_user_authid(id, authid, 31)

    

    
new vaultkey[64]

    new vaultdata[64]

    

    format
(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{

    new authid[32]

    get_user_authid(id,authid,31)

    

    
new vaultkey[64], vaultdata[64]

    

    format
(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

    knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

    

}

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Mam 5 dźwięków:przy wyjmowaniu,uderzenie z prawego hita,uderzenie z lewego hita,jak się trzyma ten nóż oraz jak się uderzy osobę ze swojego teamu. Ma ktoś pojęcie jak to ustawić,żeby do każdego innego skinu były inne dźwięki?Szukałem takiego czegoś ale niestety nie znalazłem  :( .

 

Plugin dokładnie taki sam jak tu https://amxx.pl/topi...e-mod-bez-mocy/przedstawiony przez DarkGL.


  • +
  • -
  • 0

#2 Darnokk

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 22.04.2018 14:19

Można zamknąć  :) .


  • +
  • -
  • 0

#3 Darnokk

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 22.04.2018 14:19

Można zamknąć  :) .


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny, zombiemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych