←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Inny
Problem ze dźwiękami do menu ze skinami

  • +
  • -
Darnokk - zdjęcie Darnokk 21.04.2018

Witam ,otóż mam problem z ustawieniem dźwięków do wybranego skina wygląda to tak :

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine> 

#include <vault>

#include <fun>



#pragma semicolon 0



#define PLUGIN "Knife Mod"

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "spunko"



new knife_model[33] 

new g_Menu



public plugin_init() {

    

    register_plugin
(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event
("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")

    

    g_Menu 
= register_menuid("Knife Mod")

    register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

    

    register_clcmd
("say /knife", "display_knife")

    

    set_task
(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

}



public plugin_precache() {

    precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")

    precache_model("models/v_knife.mdl")

    precache_model("models/p_knife.mdl")

} 



public display_knife(id) {

    new menuBody[512]

    add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")

    add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")

    add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")

    add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")

    add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")

    add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")

    add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

    

    
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")

}



public knifemenu(id, key) {

    switch(key)

    {

        case 0: SetKnife(id , 4)

        case 1: SetKnife(id , 2)

        case 2: SetKnife(id , 3)

        case 3: SetKnife(id , 1)

        case 4: SetKnife(id , 0)

        default: return PLUGIN_HANDLED

    
}

    SaveData(id)

    return PLUGIN_HANDLED

} 



public SetKnife(id , Knife) {

    knife_model[id] = Knife

    

    
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon != CSW_KNIFE )

        return PLUGIN_HANDLED

    

    
new vModel[56],pModel[56]

    

    
switch(Knife)

    {

        case 0: {

            format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")

            format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")

        }

        case 1: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")

        }

        case 2: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")

        }

        case 3: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")

        }

        case 4: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")

        }

    }

    

    entity_set_string
(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

    

    
return PLUGIN_HANDLED; 

}



public CurWeapon(id){

    SetKnife(id, knife_model[id])     

}





public kmodmsg() {

    

    client_print
(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins")

} 



public client_authorized(id){

    LoadData(id)

}



SaveData(id)

{

    

    
new authid[32]

    get_user_authid(id, authid, 31)

    

    
new vaultkey[64]

    new vaultdata[64]

    

    format
(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{

    new authid[32]

    get_user_authid(id,authid,31)

    

    
new vaultkey[64], vaultdata[64]

    

    format
(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

    knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

    

}

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Mam 5 dźwięków:przy wyjmowaniu,uderzenie z prawego hita,uderzenie z lewego hita,jak się trzyma ten nóż oraz jak się uderzy osobę ze swojego teamu. Ma ktoś pojęcie jak to ustawić,żeby do każdego innego skinu były inne dźwięki?Szukałem takiego czegoś ale niestety nie znalazłem  :( .

 

Plugin dokładnie taki sam jak tu https://amxx.pl/topi...e-mod-bez-mocy/przedstawiony przez DarkGL.

Odpowiedz

  • +
  • -
Darnokk - zdjęcie Darnokk 22.04.2018

Można zamknąć  :) .

Odpowiedz

  • +
  • -
Darnokk - zdjęcie Darnokk 22.04.2018

Można zamknąć  :) .

Odpowiedz