Raczej, żeby to:
//duration 15s
set_dhudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.78, 0, 6.0, 1.0, 1.0, 0.1, false) // zamiana 15s->1s
show_dhudmessage(0, "dluga message")
umieścić tu:
public msg()
{
for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
//duration 1s
set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.78, 0, 6.0, 1.0, 0.1, 0.1, false)
show_dhudmessage(0, "%0.0f", get_gametime())
}
}
}
~>
public msg()
{
for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
//duration 1s
set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.78, 0, 6.0, 1.0, 0.1, 0.1, false)
show_dhudmessage(0, "%0.0f", get_gametime())
//duration 15s->1s
set_dhudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.78, 0, 6.0, 1.0, 1.0, 0.1, false) // zamiana 15s->1s
show_dhudmessage(0, "dluga message")
}
}
}
Nie jest to optymalne rozwiązanie, ale tylko tym sposobem możesz mieć pewność, że oba DHUD'y pozostaną na ekranie niezakryte.
To tylko podpowiedź, pokombinuj trochę, a dojdziesz do rozwiązania problemu