Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z klasą, 1/2 he nie działa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 fizzek18

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Mikołaj
Offline

Napisano 03.04.2018 14:57

Czesc, moze ktos mi pomoc z klasą, w ktorej nie dziala 1/2 z he?

 

http://wklej.org/id/3399513/


  • +
  • -
  • 0

#2 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 03.04.2018 15:22

Dodaj jeszcze to i sprawdź:

 

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;


  • +
  • -
  • 1

#3 fizzek18

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Mikołaj
Offline

Napisano 03.04.2018 15:38

a gdzie to dodac?


  • +
  • -
  • 0

#4 fizzek18

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Mikołaj
Offline

Napisano 03.04.2018 15:46

Dodaj jeszcze to i sprawdź:

 

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

jezeli dobrze zrobilem:

if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
 
if(!(damagebits & DMG_BULLET))

return HAM_IGNORED;

to dalej nie działa


  • +
  • -
  • 0

#5 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 03.04.2018 21:27

Zamień to:

 

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

 

na to:

 

#define DMG_HE (1<<24) 

 

Następnie podmień funkcję w public TakeDamage:

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1

#6 fizzek18

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Mikołaj
Offline

Napisano 04.04.2018 08:31

Zamień to:

 

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

 

na to:

 

#define DMG_HE (1<<24) 

 

Następnie podmień funkcję w public TakeDamage:

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Okey, dziala, a jak teraz dodac 1/4 z dealge?

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_HE && !random(2))

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(damagebits & DMG_DEAGLE && !random(4))

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;

tak bedzie dobrze?


  • +
  • -
  • 0

#7 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 04.04.2018 19:40

Deagle mogłeś zostawić tak jak miałeś:

 

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


  • +
  • -
  • 1

#8 fizzek18

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Mikołaj
Offline

Napisano 05.04.2018 14:19

Dobra dziala, dzięki wielkie :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych