Czesc, moze ktos mi pomoc z klasą, w ktorej nie dziala 1/2 z he?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.04.2018 14:57
Napisano 03.04.2018 15:22
Dodaj jeszcze to i sprawdź:
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
Napisano 03.04.2018 15:38
a gdzie to dodac?
Napisano 03.04.2018 15:46
Dodaj jeszcze to i sprawdź:
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
jezeli dobrze zrobilem:
if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED;
to dalej nie działa
Napisano 03.04.2018 21:27
Zamień to:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
na to:
#define DMG_HE (1<<24)
Następnie podmień funkcję w public TakeDamage:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Napisano 04.04.2018 08:31
Zamień to:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
na to:
#define DMG_HE (1<<24)
Następnie podmień funkcję w public TakeDamage:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Okey, dziala, a jak teraz dodac 1/4 z dealge?
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_HE && !random(2)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_DEAGLE && !random(4)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED;
tak bedzie dobrze?
Napisano 04.04.2018 19:40
Deagle mogłeś zostawić tak jak miałeś:
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Napisano 05.04.2018 14:19
Dobra dziala, dzięki wielkie
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych