Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapis nvault



Najlepsza odpowiedź Hiko, 05.04.2018 17:07

zle robisz , 

 

new kosa[33],kosa2[33];

i zapisujac 

kosa[id] , kosa2[id],

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiedza o amxx to klucz

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
Offline

Napisano 31.03.2018 20:45

Hejka, robię plugin sklepu w którym możemy zakupić skiny.

Tylko mam problem z zapisem ponieważ zapisuje tylko 1 skin.

Kupuje skin nr 1 ok zmiana mapy jest, czyli się zapisał.Kupuje skin nr 2 zmiana mapy fajnie zapisał się.Chce z powrotem wybrać skin nr 1, ponownie zabiera monety.

public Zapisz(id)
{ 
	new name[48];
	get_user_name(id,name,47);
	new vaultkey[64], vaultdata[256];
	format(vaultkey, 63, "%s-sklep4fun", name);
	
	format(vaultdata,255,"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", knife_model[id], glock_model[id], usp_model[id], deagle_model[id], ak47_model[id], m4a1_model[id], awp_model[id]);
	
	nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
	
	return;
}
public Wczytaj(id)
{
	new name[48];
	get_user_name(id,name,47);
	new vaultkey[64], vaultdata[256];
	format(vaultkey, 63, "%s-sklep4fun", name);
	nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);                                                                                                                                         
	
	
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	
	new temp_knife_model[33],temp_glock_model[33],temp_usp_model[33],temp_deagle_model[33],temp_ak47_model[33],temp_m4a1_model[33],temp_awp_model[33];
	
	parse(vaultdata, temp_knife_model,32, temp_glock_model,32, temp_usp_model,32, temp_deagle_model,32, temp_ak47_model,32, temp_m4a1_model,32, temp_awp_model,32);
	
	knife_model[id] = str_to_num(temp_knife_model);
	glock_model[id] = str_to_num(temp_glock_model);
	usp_model[id] = str_to_num(temp_usp_model);
	deagle_model[id] = str_to_num(temp_deagle_model);
	ak47_model[id] = str_to_num(temp_ak47_model);
	m4a1_model[id] = str_to_num(temp_m4a1_model);
	awp_model[id] = str_to_num(temp_awp_model);
	
	return;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6 208
Godlike

  • Postów:11 189
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.04.2018 11:05

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy z pluginami

do

Scripting AMXX > Problemy
  • +
  • -
  • 1

#3 Hiko

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:209
Offline

Napisano 04.04.2018 15:30

nie zapisujesz poszczególnego modelu tylko model noszony tzn. knife_model odpowiada o model broni który przechodzi na następną mape, musisz przy kupnie każdego skina zrobić zmienną typu : ak1,2 lub new const skin[][] = { "brak","SKIN 1"} .


  • +
  • -
  • 0

GG - 33865919

W razie problemów pisz, przyjmuję zlecania itp. Na gg pomagam ile moge !


#4 wiedza o amxx to klucz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
Offline

Napisano 05.04.2018 11:58

nie zapisujesz poszczególnego modelu tylko model noszony tzn. knife_model odpowiada o model broni który przechodzi na następną mape, musisz przy kupnie każdego skina zrobić zmienną typu : ak1,2 lub new const skin[][] = { "brak","SKIN 1"} .

cs_set_user_money(id, (cs_get_user_money(id)-1000));
SetKnife(id, 1);
new kosa1;

cs_set_user_money(id, (cs_get_user_money(id)-2000));
SetKnife(id, 2);
new kosa2;

cs_set_user_money(id, (cs_get_user_money(id)-3000));
SetKnife(id, 3);
new kosa3;

cs_set_user_money(id, (cs_get_user_money(id)-4000));
SetKnife(id, 4);
new kosa4;

Zrobiłem te zmienne, lecz w sumie dalej nie wiem co z nimi zdziałać żeby się każdy skin zapisywał po kupnie.


Użytkownik sebq777 edytował ten post 05.04.2018 11:59

  • +
  • -
  • 0

#5 Hiko

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:209
Offline

Napisano 05.04.2018 17:07   Najlepsza odpowiedź

zle robisz , 

 

new kosa[33],kosa2[33];

i zapisujac 

kosa[id] , kosa2[id],


  • +
  • -
  • 1

GG - 33865919

W razie problemów pisz, przyjmuję zlecania itp. Na gg pomagam ile moge !


#6 wiedza o amxx to klucz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
Offline

Napisano 07.04.2018 09:58

Bardzo dziękuje Hiko

Temat do zamknięcia.


Użytkownik wiedza o amxx to klucz edytował ten post 07.04.2018 10:00

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych