Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bizmut

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.10.2009 09:35

Czesc .

Ja jestem nowy w tworzeniu skryptow a wiec proszę sie nie smiac .

A wiec co mam wpisac w "Ad your code here" ?

Jakis kod czy co ?

proszę o pomoc !

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 31.10.2009 09:45

Kod, który chcesz żeby się wykonał
  • +
  • -
  • 0

#3 Bizmut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.10.2009 09:53

Aha . Ja zrobilem takie cos ---> http://amxx.pl/topic...ugin-vt8790.htm (to z tym hp do kupienia)

A wiec jaki kod mam wpisac ?

Mam to tak zrobione :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike> 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new hp_koszt

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_cvar("hp_koszt","6000")
        register_clcmd("/say hp","hp")
} 

public hp(id){
    if(!is_user_alive(id)){
        client_print(id,print_chat,"[Zmiana HP] Nie mozesz skorzystac z tej komendy ! Zarejestruj sie na www.PlayNetwork.pl !") 
        
	return PLUGIN_HANDLED
    } 
    if(get_user_health(id)>=200){
        client_print(id,print_chat,"[Zmiana HP] Juz skorzystales z tej komendy! Zarejestruj sie na www.PlayNetwork.pl !")
        return PLUGIN_HANDLED 
    }
    set_user_health(id,200)
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(hp_koszt))
    return PLUGIN_HANDLED
} 
	// Add your code here...
}

Wyskakuje mi taki blad gdy daje Compile--->Compile
Error: Unmatched closing brace on line 35
1 Error.
Could not locate output file C:Documents and SettingsBooklioPulpitUntitled.amx (compile failed).

proszę o wyrozumialosc jezeli popelnilem na maxa glupi blad lub wszystko rozwalilem poniewaz ja dopiero dzisiaj zaczolem robic pluginy czy tam skrypty .

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2009 13:09

usuń na końcu
}
ilość
{
i
}
musi być taka sama
i przemyśl to co zrobiłeś czy warunki są dobre :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Bizmut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.10.2009 13:18

Ok wielkie dzięki juz mi dziala .

Tylko mam jeszce 1 pytanie .

Czy nie wiesz przypadkiem lub sie nie domyslasz ale czy taki plugin bedzie mogl zadzialac czy tez popelnilem jakis blad ?

P.S Kod zmienilem na taki
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike> 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new hp_koszt

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_cvar("hp_koszt","1000")
        register_clcmd("/say hp","hp")
} 

public hp(gracz){
    if(!is_user_alive(gracz)){
        client_print(gracz,print_chat,"[Zmiana HP] Nie mozesz skorzystac z tej komendy ! Zarejestruj sie na www.PlayNetwork.pl ! ") 
        
	return PLUGIN_HANDLED
    } 
    if(get_user_health(gracz)>=50){
        client_print(gracz,print_chat,"[Zmiana HP] Juz skorzystales z tej komendy! Zarejestruj sie na www.PlayNetwork.pl ! ")
        return PLUGIN_HANDLED 
    }
    set_user_health(gracz,50)
    cs_set_user_money(gracz,cs_get_user_money(gracz)-get_pcvar_num(hp_koszt))
    return PLUGIN_HANDLED
    
     
    set_hudmessage(150, 255, 0, -1.0, -1.0)
    show_hudmessage(gracz, "<Plugin By Bizmut>") 
}
    // Add your code here.


A czy bedzie sie wyswietlala informacja Plugin By Bizmut ? Sorki , ze tak sie pytam ale nie moge sciagnac CS'a bo jestem u mojego wujka a on nie pozwala sciagac mi gier na kompa :<

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2009 14:44

Plugin nie zadziała a napis nie pojawi się napisze jeszcze raz przemyśl warunki :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Bizmut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.10.2009 14:47

Przemysl warunki czyli , ze co bo nie rozumiem

[ Dodano: 31-10-2009, 15:17 ]
A tak zadziala ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike> 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new hp_koszt

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	    register_cvar("hp_koszt","6000")
    register_clcmd("/say hpme","hp")
} 

public hp(id){
    if(!is_user_alive(id)){
        client_print(id,print_chat,"[Zmiana HP] Nie mozesz uzyc tej komendy gdy jestes martwy! Zapraszam na www.PlayNetwork.pl") 
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(get_user_health(id)>=200){
        client_print(id,print_chat,"[Zmiana HP] Juz skorzystales z tej komendy! Plugin by Bizmut ")
        return PLUGIN_HANDLED 
	    }
    set_user_health(id,200)
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(hp_koszt))
    return PLUGIN_HANDLED
}


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2009 16:36

sory rozkojarzony jestem warunki te co masz są dobre ale zapomniałeś o najważniejszym musisz sprawdzić czy gracz ma odpowiednia ilość kasy
set_hudmessage(150, 255, 0, -1.0, -1.0) 
    show_hudmessage(gracz, "<Plugin By Bizmut>")
musisz wstawić przed
return PLUGIN_HANDLED

  • +
  • -
  • 0

#9 Bizmut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.10.2009 16:39

Aha i jak tak zrobie to powinno zadzialac ?

A kase sobie ubzbiera :)

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2009 16:40

prawdopodobnie tak ale jak to sobie kasę uzbiera ?
musisz sprawdzić ile ma kasy bo inaczej to wszyscy kupią nawet jak będą mieć 1$
  • +
  • -
  • 0

#11 Bizmut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.10.2009 16:42

Czyli ma to wygladac tak ??

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new hp_koszt

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_cvar("hp_koszt","6000")
    register_clcmd("/say hpme","hp")
}

public hp(id){
    if(!is_user_alive(id)){
        client_print(id,print_chat,"[Zmiana HP] Nie mozesz uzyc tej komendy gdy jestes martwy! Zapraszam na www.PlayNetwork.pl")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(get_user_health(id)>=200){
        client_print(id,print_chat,"[Zmiana HP] Juz skorzystales z tej komendy! Plugin by Bizmut ")
        return PLUGIN_HANDLED
        }
    set_user_health(id,200)
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(hp_koszt))
    set_hudmessage(150, 255, 0, -1.0, -1.0)
    show_hudmessage(gracz, "<Plugin By Bizmut>") 
    return PLUGIN_HANDLED
}


#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2009 16:44

a sprawdzenie kasy :)?
i po co ci zmienna hp_koszt nie przypisujesz jej przecież żadnej wartości
  • +
  • -
  • 0

#13 Bizmut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.10.2009 16:46

Czyli najdokladniej ma to byc tak :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_cvar("hp_koszt","6000")
    register_clcmd("/say hpme","hp")
}

public hp(id){
    if(!is_user_alive(id)){
        client_print(id,print_chat,"[Zmiana HP] Nie mozesz uzyc tej komendy gdy jestes martwy! Zapraszam na www.PlayNetwork.pl")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(get_user_health(id)>=200){
        client_print(id,print_chat,"[Zmiana HP] Juz skorzystales z tej komendy! Plugin by Bizmut ")
        return PLUGIN_HANDLED
        }
    set_user_health(id,200)
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(hp_koszt))
    set_hudmessage(150, 255, 0, -1.0, -1.0)
    show_hudmessage(gracz, "<Plugin By Bizmut>")
    return PLUGIN_HANDLED
}


Przeciez gracz moze sobie sam uzbierac kase prawda ? xD

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2009 16:48

ale musisz sprawdzić ile gracz ma kasy wyobraź sobie sytuacje gracz ma 500$ kasy wywołuje twój plugin co się dzieje ?
przechodzi wszystkie warunki i odejmujesz mu 6000 kasy czyli wyjedzie ci liczba na minusie ale hp mu da i licznik kasy ustawi na 0
no i co do cvara
tworzysz sobie jaką zmienna np. asd
new asd;
nadajesz mu wartość cvara czyli
asd  =  register_cvar("hp_koszt","6000")
a odczytujesz
get_pcvar_num(asd)

  • +
  • -
  • 0

#15 Bizmut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.10.2009 16:50

No to kase ustawic z 6000 na max 800 ?

#16 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2009 16:51

... .a jak będzie miał 200 $ to też za mało ale plugin zadziała
  • +
  • -
  • 0

#17 Bizmut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.10.2009 16:52

Dobra tam ustawie za 100 i gites xD

#18 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2009 16:55

a jak będzie miał 1 lub 0 ? daj po prostu warunek
if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(hp_koszt))
i jeśli warunek jest prawdziwy wyświetl mu że ma po prostu za mało kasy
  • +
  • -
  • 0

#19 Bizmut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.10.2009 16:56

a moglbys mi to co mam wpisac w calosci razem z tym co ja pisalem ? Bo niewiem gdzie to dac :D

#20 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 31.10.2009 16:57

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>

#include <cstrike>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "author"



//skoro nie używasz to po co deklarujesz?

//new hp_koszt



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_cvar("hp_koszt","6000")

	register_clcmd("/say hpme","hp")

}



public hp(id){

	if(!is_user_alive(id)){

		client_print(id,print_chat,"[Zmiana HP] Nie mozesz uzyc tej komendy gdy jestes martwy! Zapraszam na www.PlayNetwork.pl")

		return PLUGIN_HANDLED;

	}else{ // sprawdziłeś wyżej czy gracz jest martwy, teraz sprawdzasz czy żyje

	if(get_user_health(id)>=200){

		client_print(id,print_chat,"[Zmiana HP] Juz skorzystales z tej komendy! Plugin by Bizmut ")

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	if(cs_get_user_money(id) >= get_cvar_num("hp_koszt")){//sprawdzamy czy ziomek ma odpowiednią ilość kasy

	cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_cvar_num("hp_koszt"))

	set_hudmessage(150, 255, 0, -1.0, -1.0)

	show_hudmessage(id, "<Plugin By Bizmut>")

	set_user_health(id,200)

	return PLUGIN_HANDLED;

	}else{ //tutaj gdy ktoś nie ma kasy

	client_print(id, print_chat, "ziomek nie stac cie")

	}

}

	return PLUGIN_HANDLED;

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych