Pragnę zaznaczyć, że nie widziałem nigdzie na forum takiego poradnika. To mój pierwszy poważniejszy temat na tym forum
Jak dodać klasie odporność na obrażenia w głowę?
Zacznijmy więc...
Wymagane:
#include <fakemeta>
Pod wszystkimi include dajemy:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Pod:
new const nazwa[] new const opis[] new const bronie new const zdrowie new const kondycja new const inteligencja new const wytrzymalosc
wstawiamy
new bool:ma_klase[33];
Pod spodem mamy public plugin_init()
więc w nim musimy dopisać:
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
JEŻELI nie masz, pod public plugin_init():
public cod_klasa_enabled(id, wartosc) { ma_klase[id] = true; } public cod_klasa_disabled(id) { ma_klase[id] = false; }
Następnie, na końcu *.sma dopisujemy:
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) { if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(iHit)) return FMRES_IGNORED; if(!ma_klase[iHit]) return FMRES_IGNORED; set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8); return FMRES_IGNORED; } }
Teraz nasza klasa będzie odporna na obrażenia w głowę.
Wzorowałem się tutaj przede wszystkim na pliku *.sma perku Twardy Baniak.
Dziękuję za przeczytanie poradnika i życzę miłego robienia klas tego typu