Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zamienic soundy noża


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 23.03.2018 20:39

jak zamienić odgłosy knife ze po uderzeniu w ścianie inny odgłos itp ?


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.


#2 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 23.03.2018 23:09

tak mi nie dziala ;/

 

[spoiler] 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "lom dla svipa"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tops"


#define V_MODEL "models/jbtops/v_lom.mdl"
#define W_MODEL "models/w_crowbar.mdl"
#define P_MODEL "models/jbtops/p_lom.mdl"

#define KNIFE_W_MODEL "models/w_knife.mdl"

forward amxbans_admin_connect(id);


new const gSounds[][] = {
	"cb/lom/knife_deploy1.wav",
	"cb/lom/knife_hitwall1.wav",
	"cb/lom/knife_hit1.wav",
	"cb/lom/knife_hit2.wav",
	"cb/lom/knife_hit3.wav",
	"cb/lom/knife_hit4.wav",
	"cb/lom/knife_slash1.wav",
	"cb/lom/knife_slash2.wav",
	"cb/lom/knife_stab.wav"
};

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");
	register_forward(FM_SetModel,"fw_setmodel"/*,1*/);
	register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
}
public plugin_precache()
{
	// precache the required models
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,V_MODEL);
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,P_MODEL);
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,W_MODEL);
	for(new i = 0 ; i < sizeof gSounds ; i++)
	precache_sound(gSounds[i]);
}
public Event_CurWeapon(id) 
{     
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weaponID = read_data(2);

	if(weaponID != CSW_KNIFE)
		return PLUGIN_CONTINUE;

	set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL);
	set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL);
    
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fw_setmodel(ent,const model[])
{
	if(!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED;
		
	if(strcmp(KNIFE_W_MODEL,model) )
		return FMRES_IGNORED;
	
	static classname[32]
	pev(ent,pev_classname,classname,31);
	
	
	if(!strcmp(classname, "weaponbox") || !strcmp(classname, "armoury_entity") || !strcmp(classname, "grenade"))
	{
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, W_MODEL);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public fw_emitsound(id,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
		return PLUGIN_CONTINUE;

	{
		if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
		{         
			emit_sound(id,channel,gSounds[6],volume,attenuation,fFlags,pitch);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if(equal(sample,"weapons/knife_hitwall1.wav"))
		{         
			emit_sound(id,channel,gSounds[1],volume,attenuation,fFlags,pitch);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if(equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav"))
		{         
			emit_sound(id,channel,gSounds[2],volume,attenuation,fFlags,pitch);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav"))
		{         
			emit_sound(id,channel,gSounds[3],volume,attenuation,fFlags,pitch);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if(equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav"))
		{         
			emit_sound(id,channel,gSounds[4],volume,attenuation,fFlags,pitch);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if(equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav"))
		{         
			emit_sound(id,channel,gSounds[5],volume,attenuation,fFlags,pitch);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if(equal(sample,"weapons/knife_slash1.wav"))
		{         
			emit_sound(id,channel,gSounds[6],volume,attenuation,fFlags,pitch);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if(equal(sample,"weapons/knife_slash2.wav"))
		{         
			emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,fFlags,pitch);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav"))
		{         
			emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,fFlags,pitch);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
	}
	
	return FMRES_IGNORED; 
}

[/spoiler]


Użytkownik Tojaocb edytował ten post 23.03.2018 23:16

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.


#3 Zolherek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Lubelskie
Offline

Napisano 24.03.2018 21:49

https://amxx.pl/topi...replacement-13/
Jest opcja z soundami
  • +
  • -
  • 0

#4 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 24.03.2018 23:31

ale ja chce by soundy zmieniały się dla danej flangi np ADMIN_LEVLE_G


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.


#5 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 26.03.2018 12:28

odswiezam


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.


#6 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 26.03.2018 14:48

dobra poradziłem sobie można zamknąć

 

https://amxx.pl/topi...ni-na-serwerze/


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych