Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poszukuje pluginu "Muzyka podczas wczytywania serwera, lub pobierania plików"Poszukuje pluginu "Muzyka podczas wczytywania serwera, lub pobierania plików"

loadingsound muzyka podczas wchodzenia na

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nyguleczek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:70
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Burdel
Offline

Napisano 06.03.2018 19:44

Zalll mi pluginów typu loadingsound.amxx odgrywa to jakieś ruskie techo nie można zmienić lokalizacji plików

 

szukałem milion lat i nie znalazłem ):\

 

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • +
  • -
  • 0

#2 Hiko

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:302
Offline

Napisano 06.03.2018 20:00

//Loading Music Also In Spectator Mode
//by Torch
//MP3 ONLY
//Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3
//Music will still play after the player has joined server until he chooses a team.
//Music will start playing again if the person goes back to spectator mode
//(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

new bool:playing[32]

public plugin_init() { 
	register_plugin("Loading Song","1.0","Torch")
	register_event( "ResetHUD", "song","b" )
	register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode")
	for (new i=0;i<32;i++)
	{
		playing[i]=false
	}
	return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public plugin_precache() {
	precache_sound("misc/loading.mp3")
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

public client_connect(id) {
	play_song(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
} 

public play_song(id) {
	client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
	return PLUGIN_HANDLED
}

public play_song_task(params[],id) {
	new player = params[0]
	client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
	return PLUGIN_HANDLED
}

public song(id) {
	new CsTeams:team
	team = cs_get_user_team(id)

	if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
	{
		if (playing[id]==false)
		{
			new params[1]
			params[0]=id
			set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
			playing[id]=true
		}
	}
	else
	{
			client_cmd(id,"mp3 stop")
			playing[id]=false
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

zmieniasz 

precache_sound("misc/loading.mp3")

lient_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")

bez sensu nabijasz posty. :)

 


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM NA ILE TYLKO POTRAFIĘ !

 

 


#3 Nyguleczek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:70
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Burdel
Offline

Napisano 06.03.2018 20:10

//Loading Music Also In Spectator Mode
//by Torch
//MP3 ONLY
//Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3
//Music will still play after the player has joined server until he chooses a team.
//Music will start playing again if the person goes back to spectator mode
//(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

new bool:playing[32]

public plugin_init() { 
	register_plugin("Loading Song","1.0","Torch")
	register_event( "ResetHUD", "song","b" )
	register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode")
	for (new i=0;i<32;i++)
	{
		playing[i]=false
	}
	return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public plugin_precache() {
	precache_sound("misc/loading.mp3")
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

public client_connect(id) {
	play_song(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
} 

public play_song(id) {
	client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
	return PLUGIN_HANDLED
}

public play_song_task(params[],id) {
	new player = params[0]
	client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
	return PLUGIN_HANDLED
}

public song(id) {
	new CsTeams:team
	team = cs_get_user_team(id)

	if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
	{
		if (playing[id]==false)
		{
			new params[1]
			params[0]=id
			set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
			playing[id]=true
		}
	}
	else
	{
			client_cmd(id,"mp3 stop")
			playing[id]=false
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

zmieniasz 

precache_sound("misc/loading.mp3")

lient_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")

bez sensu nabijasz posty. :)

 

a ty bez sensu to napisałes (:

plugin nie działa (::


  • +
  • -
  • 0

#4 Hiko

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:302
Offline

Napisano 06.03.2018 20:12

https://amxx.pl/topi...e-3#entry747636sprawdz tutaj :) tobie żaden plugin nie działa i zawsze ten sam problem kompiluj lokalnie a nie z kompilatora online :) pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM NA ILE TYLKO POTRAFIĘ !

 

 


#5 Nyguleczek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:70
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Burdel
Offline

Napisano 06.03.2018 20:14

//Loading Music Also In Spectator Mode
//by Torch
//MP3 ONLY
//Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3
//Music will still play after the player has joined server until he chooses a team.
//Music will start playing again if the person goes back to spectator mode
//(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

new bool:playing[32]

public plugin_init() { 
	register_plugin("Loading Song","1.0","Torch")
	register_event( "ResetHUD", "song","b" )
	register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode")
	for (new i=0;i<32;i++)
	{
		playing[i]=false
	}
	return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public plugin_precache() {
	precache_sound("misc/loading.mp3")
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

public client_connect(id) {
	play_song(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
} 

public play_song(id) {
	client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
	return PLUGIN_HANDLED
}

public play_song_task(params[],id) {
	new player = params[0]
	client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
	return PLUGIN_HANDLED
}

public song(id) {
	new CsTeams:team
	team = cs_get_user_team(id)

	if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
	{
		if (playing[id]==false)
		{
			new params[1]
			params[0]=id
			set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
			playing[id]=true
		}
	}
	else
	{
			client_cmd(id,"mp3 stop")
			playing[id]=false
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

zmieniasz 

precache_sound("misc/loading.mp3")

lient_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")

bez sensu nabijasz posty. :)

 

znaczy działac dziala ale muzyka sie piepszy z roundsoundami


  • +
  • -
  • 0

#6 Nyguleczek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:70
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Burdel
Offline

Napisano 12.03.2018 17:21

POMOCY POTRZEBUJE DALEJ!


  • +
  • -
  • 0

#7 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 12.03.2018 20:28

Tutaj masz np: https://amxx.pl/topi...-loading-music/


  • +
  • -
  • 0

#8 Troche Wstydzioch ;D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:89
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 12.03.2018 22:14

Miałem ten plugin bardzo się gryzie z roundsoundami na serwerze :D


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych