Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ładowanie Broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vicenty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:you
  • Lokalizacja:you
Offline

Napisano 12.02.2018 20:48

Witam mam pytanie posiadam  Na Swoim Serwerze Mod Paintball i Jest Taki Problem ze bron sama sie ładuje nawet gdy nie wystrzelę wszystkich naboi 

i nie wiem jak naprawić to ponieważ zdaje mi sie zeby wszystko było w kodzie poprawne moze wy macie jakieś pomysły dlaczego ona sie ładuje po wystrzeleniu np  10 kulek 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0
TS3 IP 188.116.46.168

 


#2 Mr.Tnctproo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:137
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Cardiff / Zywiec
Offline

Napisano 12.02.2018 23:40

Podeślij Silnik (.sma)
Oraz podeślij też plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

Masz problem z tym jak ja pisze ??? To sie czep, nie mieszkam w PL od 2007.

 

76561198031353896.pngAddFriend.png


#3 Vicenty

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:you
  • Lokalizacja:you
Offline

Napisano 13.02.2018 06:13

Podeślij Silnik (.sma)
Oraz podeślij też plugins.ini

Plugin ini

 

 

; AMX Mod X plugins

 
; Admin Base - Always one has to be activated
amxbans_core.amxx   
amxbans_main.amxx
nVaultAdmins.amxx 
;"admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
 
; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
 
; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
ReasonKicker.amxx
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin
 
; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
adminvote.amxx ; vote commands
 
; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx
 
; Configuration
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands
 
; Counter-Strike
restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
 
; Enable to use AMX Mod plugins
amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
 
; Custom - Add 3rd party plugins here
;Najlepszy.amxx
paintballgun.amxx
;paintballnade.amxx
paintballmod.amxx
 
 
Automaticknifeduel.amxx
c4.amxx
 
parachute.amxx
ranga.amxx
resetscore.amxx
;deagsmapmanager.amxx
ad_manager.amxx
rangi.amxx
antyreklama.amxx
No_advertisement.amxx
dontsayips.amxx
mutemenu.amxx
 
crx_knife_models.amxx
 
;team-semiclip.amxx
 
RoundSound.amxx
 
amx_malamapa_v11.amxx
k.amxx
vipss.amxx
 
 
auto_reload.amxx
xxx.amxx
CustomDefuseDuration.amxx
;hpk.amxx
przepros.amxx
ips.amxx
vip.amxx
svip.amxx
jpc.amxx
erotic_bomb.amxx
join_leave.amxx
sklep_sms.amxx
ss_api_cssetti.amxx
ss_licencja.amxx
ss_usluga_svip.amxx
ss_usluga_vip.amxx
 
bs_limiter.amxx
mp3knive.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
nowe_konta.amxx
Allow_round_finish.amxx
medale_sql.amxx
 

Załączone pliki


Użytkownik YOU edytował ten post 13.02.2018 06:38

  • +
  • -
  • 0
TS3 IP 188.116.46.168

 


#4 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 13.02.2018 19:17

Nie napisałeś o jaką broń chodzi...
Paintball ma wywoływanie sekwencji strzelania dla mp5, ale dla innych broni to samo id to sekwencja przeładowania.
Też nie napisałeś czy przeładowanie daje pełny magazynem wtedy można odrzucić moją hipotezę.
  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#5 Vicenty

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:you
  • Lokalizacja:you
Offline

Napisano 13.02.2018 20:54

Nie napisałeś o jaką broń chodzi...
Paintball ma wywoływanie sekwencji strzelania dla mp5, ale dla innych broni to samo id to sekwencja przeładowania.
Też nie napisałeś czy przeładowanie daje pełny magazynem wtedy można odrzucić moją hipotezę.

przepraszam  zapomniałem chodzi o  M249   ta bron sie buguje np jak wystrzele 5 kulek to   samo sie ładuje ale to jest dziwne ze  ladowanie trwa ale sie nie naładuje dopóki nie klikne na R


  • +
  • -
  • 0
TS3 IP 188.116.46.168

 


#6 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 13.02.2018 21:40

Animacja strzelania w mp5 ma id równe 3, takie samo id ma animacja przeładowywania w M249.
Rozwiązanie jest takie, że musisz zrobić tablicę z id animacji strzelania dla poszczególnych broni i je odtwarzać w zależności od broni gracza.
Id strzelania dla m249 z tego co pamiętam to 1
  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#7 Vicenty

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:you
  • Lokalizacja:you
Offline

Napisano 13.02.2018 21:55

Animacja strzelania w mp5 ma id równe 3, takie samo id ma animacja przeładowywania w M249.
Rozwiązanie jest takie, że musisz zrobić tablicę z id animacji strzelania dla poszczególnych broni i je odtwarzać w zależności od broni gracza.
Id strzelania dla m249 z tego co pamiętam to 1

a mozesz dac mi jakiś poradnik jak to zrobić ?


  • +
  • -
  • 0
TS3 IP 188.116.46.168

 


#8 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.02.2018 16:05

nie ma poradnika na to...
 
Ale mogę pomóc trochę.

Zmienne globalne:

Spoiler


wywoływanie animacji, używasz tego w funkcji fw_playerprethink(id)
wpisujesz to zamiast oryginalnego kodu od if(paint_fire(id))
Spoiler


Obliczanie animacji dla broni, możesz dać gdzieś na koniec
Spoiler


ogólnie to nie pamiętam jak to wygląda oryginalnie w paintballu, ale w pliku sma, który podałeś nie ma nic na temat strzelania.


  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#9 Vicenty

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:you
  • Lokalizacja:you
Offline

Napisano 14.02.2018 16:45

nie ma poradnika na to...
 
Ale mogę pomóc trochę.

Zmienne globalne:

Spoiler


wywoływanie animacji, używasz tego w funkcji fw_playerprethink(id)
wpisujesz to zamiast oryginalnego kodu od if(paint_fire(id))
Spoiler


Obliczanie animacji dla broni, możesz dać gdzieś na koniec
Spoiler


ogólnie to nie pamiętam jak to wygląda oryginalnie w paintballu, ale w pliku sma, który podałeś nie ma nic na temat strzelania.

w paintballgun mam cos takiego

public paint_fire(id)
{
	new a, ent;
	while (a++ < g_pbcount - 1 && !ent)
		if (g_pbstatus[a] == 0)
			ent = g_pbstatus[a] = g_paintballs[a];
	if (!ent)
		while (a-- > 1 && !ent)
			if (g_pbstatus[a] == 2)
				ent = g_pbstatus[a] = g_paintballs[a];

	if (pev_valid(ent) && is_user_alive(id) && !ma_noz[id])
	{
		new Float:vangles[3], Float:nvelocity[3], Float:voriginf[3], vorigin[3], clr;
		set_pev(ent, pev_classname, "pbBullet");
		set_pev(ent, pev_owner, id);
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_paintball.mdl");
		engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-1.0, -1.0, -1.0}, Float:{1.0, 1.0, 1.0});

		switch (get_pcvar_num(color))
		{
			case 2: clr = (get_user_team(id) == 1) ? 0 : 1;
			case 3: clr = (get_user_team(id) == 1) ? 4 : 3;
			case 4: clr = (get_user_team(id) == 1) ? 2 : 5;
			default: clr = random_num(0, 6);
		}
		set_pev(ent, pev_skin, clr);
		
		get_user_origin(id, vorigin, 1);
		IVecFVec(vorigin, voriginf);
		engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, voriginf);

		vangles[0] = random_float(-180.0, 180.0);
		vangles[1] = random_float(-180.0, 180.0);
		set_pev(ent, pev_angles, vangles);

		pev(id, pev_v_angle, vangles);
		set_pev(ent, pev_v_angle, vangles);
		pev(id, pev_view_ofs, vangles);
		set_pev(ent, pev_view_ofs, vangles);

		set_pev(ent, pev_solid, 2);
		set_pev(ent, pev_movetype, 5);

		velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(veloc), nvelocity);
		set_pev(ent, pev_velocity, nvelocity);
		set_pev(ent, pev_effects, pev(ent, pev_effects) & ~EF_NODRAW);

		set_task(0.1, "paint_glow", ent);
		set_task(15.0 , "paint_reset", ent+TASK_PB_RESET);
	}

	return ent;
}

i mam zamienic na 

new silen = 0;
	if(weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_USP)
		silen = cs_get_weapon_silen(wid);
	animation = SetAnimation(weapon, ammo, silen);
	
	if(paint_fire(id))
	{
		lastshot[id] = gametime;
		set_weapon_clip(wid, ammo - 1);
		set_pev(id, pev_punchangle, Float:{-0.5, 0.0, 0.0});
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, _, id);
		write_byte(animation);
		write_byte(pev(id, pev_body));
		message_end();
		if (get_pcvar_num(sound))
			emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/pbg.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	}

dobrze rozumiem ?


  • +
  • -
  • 0
TS3 IP 188.116.46.168

 


#10 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.02.2018 16:47

Nie, funkcję wyżej masz przerobić
  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#11 Vicenty

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:you
  • Lokalizacja:you
Offline

Napisano 03.03.2018 20:22

dałby rade ktoś mi to zrobić tutaj sma 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
TS3 IP 188.116.46.168

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych