Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PROBLEM Z KOMPILACJĄNie moge skompilować pliku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 FOXART556

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Denis
  • Lokalizacja:Dębno
Offline

Napisano 24.01.2018 14:44

Problem mam z tymi plikami..:

 

Nie moge go skompilować. PROSZĘ O POMOC!

 

1.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <nvault>

#define PLUGIN "Zadania JB"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "cypis"

#define PRZEZ_RUNDE (1<<1)
#define PRZEZ_MAPE (1<<2)
#define ZAPISZ (1<<3)

#define WYKONANE 99999

#define LIMIT_GRACZY 10

enum DANE
{
    ZADANIE[64],
    LIMIT,
    FLAGI
}

new zadania[][DANE] =
{
    {"Zabij 20 CT w ciagu mapy",             20,     PRZEZ_MAPE},     //0
    {"Zdobadz 10 zyczen w ciagu mapy",         10,     PRZEZ_MAPE},     //1
    {"Zabij 5 graczy przez runde",             5,     PRZEZ_RUNDE},    //2
    {"Badz poszukiwany 10 razy w ciagu mapy",     10,     PRZEZ_MAPE},     //3
    {"Przegraj 3000 minut na serwerze",         3000,     ZAPISZ},     //4
    {"Zabij ogolnie 200 CT",             200,     ZAPISZ},    //5
    {"Ukradnij bron CT i zabij 3 CT w ciagu rundy", 3,     PRZEZ_RUNDE}    //6
}

new vault;
new postep_gracza[33][sizeof zadania];
new user_get_weapon[33];
new bool:zyczenie;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);

    register_event("HLTV", "KoniecRundy", "a", "1=0", "2=0");
    register_message(SVC_INTERMISSION, "KoniecMapy");
    
    register_clcmd("say /misje", "MenuZadania");
    register_clcmd("say /zadania", "MenuZadania");
    
    vault = nvault_open("zadania");
}

public MenuZadania(id)
{
    new cb = menu_makecallback("CallbackZadania");
    new menu = menu_create("Zadania:", "HandleZadania");
    
    new szTemp[128], szInt[10];
    for(new i=0; i < sizeof zadania; i++)
    {
        num_to_str(i, szInt, 9);
        formatex(szTemp, 127, "%s [%i/%i]", zadania[i][ZADANIE], postep_gracza[id][i] == WYKONANE? zadania[i][LIMIT]: min(postep_gracza[id][i], zadania[i][LIMIT]), zadania[i][LIMIT]);
        menu_additem(menu, szTemp, szInt, .callback=cb);
    }
    menu_display(id, menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public CallbackZadania(id, menu, item)
{
    if(get_playersnum() < LIMIT_GRACZY)
        return ITEM_DISABLED;
    
    new info[10], i, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, i, info, 9, _, _, callback);
    i = str_to_num(info);
    if(postep_gracza[id][i] >= zadania[i][LIMIT] || postep_gracza[id][i] == WYKONANE)
        return ITEM_DISABLED;
    
    return ITEM_ENABLED;
}

public HandleZadania(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    MenuZadania(id);
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    if(get_playersnum() < LIMIT_GRACZY)
        return;
    
    postep_gracza[id][1]++;
    zyczenie = true;
}

public OnPrisonerWanted(id)
{
    if(get_playersnum() < LIMIT_GRACZY)
        return;
    
    postep_gracza[id][3]++;
}

public OnPrisonerTakeWeapon(id, weapon)
{
    if(zyczenie)
        return;
    
    user_get_weapon[id] = weapon;
}

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{    
    if(zyczenie)
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_playersnum() < LIMIT_GRACZY)
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || get_user_team(attacker) != 1 || id == attacker)
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(id) == 2)
    {
        if(user_get_weapon[attacker] && user_get_weapon[attacker] == get_user_weapon(attacker))
        {
            postep_gracza[attacker][6]++;
        }
        postep_gracza[attacker][5]++;
        postep_gracza[attacker][0]++;
        SprawdzPostep(attacker, 5);
    }
    postep_gracza[attacker][2]++;
    return HAM_IGNORED;
}

public KoniecMapy()
{
    for(new i=0; i < sizeof zadania; i++)
    {
        if(!(zadania[i][FLAGI] & PRZEZ_MAPE))
            continue;

        for(new id=1; id<=32; id++)
        {
            if(!is_user_connected(id))
                continue;
            SprawdzPostep(id, i);
            if(postep_gracza[id][i] != WYKONANE)
                postep_gracza[id][i] = 0;
        }    
    }
}

public KoniecRundy()
{
    for(new i=0; i < sizeof zadania; i++)
    {
        if(!(zadania[i][FLAGI] & PRZEZ_RUNDE))
            continue

        for(new id=1; id<=32; id++)
        {
            if(!is_user_connected(id))
                continue;
                
            SprawdzPostep(id, i);
            user_get_weapon[id] = 0;
            if(postep_gracza[id][i] != WYKONANE)
                postep_gracza[id][i] = 0;
        }
    }
    zyczenie = false;
}

new nazwa_gracza[33][64];
public client_putinserver(id)
{
    get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
    WczytajPostep(id);
}

public client_disconnect(id)
{
    if(get_playersnum(1) < 4)
        return;
    
    postep_gracza[id][4] += get_user_time(id, 1)/60;
    SprawdzPostep(id, 4);
}

public WczytajPostep(id)
{
    new vaultkey[96], vaultdata[10], bool:wykonal = true;
    for(new i=0; i < sizeof zadania; i++)
    {
        format(vaultkey, 95,"nick-%s-zadanie-%i", nazwa_gracza[id], i);
        nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, 9);
        postep_gracza[id][i] = str_to_num(vaultdata);
        if(postep_gracza[id][i] >= zadania[i][LIMIT])
            postep_gracza[id][i] = WYKONANE;
        else
            wykonal = false;
    }
    
    if(wykonal)
    {
        new flagi = get_user_flags(id);
        flagi |= ADMIN_LEVEL_H;
        set_user_flags(id, flagi);
    }
}

public SprawdzPostep(id, zadanie)
{
    if(!zadanie)
    {
        for(new i=0; i < sizeof zadania; i++)
        {
            if(postep_gracza[id][i] == WYKONANE)
                continue;
            
            if(zadania[i][LIMIT] <= postep_gracza[id][i])
            {
                postep_gracza[id][i] = WYKONANE;
                ZapisDane(id, i, postep_gracza[id][i]);

                client_print(id, 3, "[ZADANIA] Wykonales zadanie ^"%s^"", zadania[i][ZADANIE]);
            
            }
            else if(zadania[i][FLAGI] & ZAPISZ)
            {
                ZapisDane(id, i, postep_gracza[id][i]);
            }
        }
        return;
    }
    if(postep_gracza[id][zadanie] == WYKONANE)
        return;

    if(zadania[zadanie][LIMIT] <= postep_gracza[id][zadanie])
    {
        postep_gracza[id][zadanie] = WYKONANE;
        ZapisDane(id, zadanie, postep_gracza[id][zadanie]);

        client_print(id, 3, "[ZADANIA] Wykonales zadanie ^"%s^"", zadania[zadanie][ZADANIE]);
    }
    else if(zadania[zadanie][FLAGI] & ZAPISZ)
    {
        ZapisDane(id, zadanie, postep_gracza[id][zadanie]);
    }
}

public ZapisDane(id, zadanie, postep)
{
    new vaultkey[96], vaultdata[10];
    format(vaultkey, 95,"nick-%s-zadanie-%i", nazwa_gracza[id], zadanie);
    num_to_str(postep, vaultdata, 9);
    nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);    
}
 

2.

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
#include <engine>

#define PLUGIN "Jail Menu"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
#define TAG "JailBreak"

new bool:menu_mikro, bool:menu_walka;
new w_trakcie[33];
new gracz_id[33],wybrany;
new autobh = 0;
new weapon_id;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
    register_event("ResetHUD", "SpawnPlayer", "be")
    
    register_clcmd("+revision", "wlacz_rewizje");
    register_clcmd("-revision", "wylacz_rewizje");
    register_clcmd("say /menu", "MenuGraczy");
    register_clcmd("jail_amenu", "MenuAdmina", ADMIN_LEVEL_A);
    register_clcmd("say /a", "MenuAdmina", ADMIN_LEVEL_A);
    register_clcmd("say /dajdeagla", "menu")
    register_clcmd("say /podziel", "Podziel")
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");
    precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");
    precache_sound("JailBreak[k]/dzwonek.wav");
}
public SpawnPlayer(id)
{
    w_trakcie[id] = 0;
    remove_task(5000+id);
}
public MenuGraczy(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
    {
        MenuGraczaNieZywego(id);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    switch(get_user_team(id))
    {
        case 1: MenuGraczaTT(id);
        case 2: MenuGraczaCT(id);
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public MenuGraczaTT(id)
{
    new menu = menu_create("\dMenu Wieznia by: \rdraxe", "Handel_Menu");
    new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");    

    menu_additem(menu, "\wCzapki \y- Wybierz czapke",         "3");
    menu_additem(menu, "\wSklep \y- Sklep za szlugi",         "19");
    menu_additem(menu, "\wUkradnij bron \y- Kradziez broni CT",     "4");
    menu_additem(menu, "\wRuletka \y- Wylosuj bonus",         "20");
    menu_additem(menu, "\rZyczenie \y- Dla ostatniego wieznia",     "18", 4, cb);

    menu_additem(menu, "\dVIP INFO",     "0");
    menu_additem(menu, "\dSuperVIP INFO",     "1");
    menu_additem(menu, "\dRegulamin",         "2");
    
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna");
    menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
    menu_display(id, menu);
}

public MenuAdmina(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){
        client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla Admina!")
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new menu = menu_create("Menu Admina:", "Handel_Menu");
        
    menu_additem(menu, "\yPrzenies Gracza",       "13");
    menu_additem(menu, "Ozyw Gracza", "15");
    menu_additem(menu, "Mikro dla TT",     "9");
    menu_additem(menu, "Otworz Cele",     "7");
    menu_additem(menu, "Tryb Walki",     "8");
    menu_additem(menu, "\rBan na CT",        "12");
    
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "<<<");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, ">>>");
    menu_display(id, menu);

}

public MenuGraczaCT(id)
{
    new menu = menu_create("\dMenu Straznika:", "Handel_Menu");
    new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
    

    menu_additem(menu, "\yWez prowadzenie",         "6", 1, cb);
    menu_additem(menu, "\wPrzeszukaj Wieznia","5");
    menu_additem(menu, "\wOtworz Cele",     "7");
    menu_additem(menu, "\wWalka wiezniow: \rON/OFF",     "8", 3, cb);
    menu_additem(menu, "\wMikrofon dla Wiezniow: \rON/OFF",     "9");
    menu_additem(menu, "\wZabawy \y- Wlacz zabawe",         "10", 3, cb);
    menu_additem(menu, "\wWlacz Gong \y- Sygnal gongu","17", 3, cb);
        menu_additem(menu, "\wOznacz wieznia kolorem",   "43");
        menu_additem(menu, "\wWylosuj wieznia",    "44");
    menu_additem(menu, "\wDaj: \yFreeDay'a lub Duszka","11");
    menu_additem(menu, "\wDaj Deagle'a Wiezniowi","21", 3, cb);
    menu_additem(menu, "\wPodziel Wiezniow","22", 3, cb);
    new tekst[128];
    menu_additem(menu, "\dVIP INFO",     "0");
    menu_additem(menu, "\dSuperVIP INFO",     "1");
    menu_additem(menu, "\dRegulamin",         "2");
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna");
    menu_display(id, menu);
}

public MenuGraczaNieZywego(id)
{
    new menu = menu_create("Menu Widza:", "Handel_Menu");

    menu_additem(menu, "VIP INFO",     "0");
    menu_additem(menu, "SUPERVIP INFO",     "1");

    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna");
    menu_display(id, menu);
}

public Menu_Callback(id, menu, item)
{
    static num[10], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
 
    switch(acces)
    {
        case 1:{
            if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
        case 2:{
            if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
        case 3:{
            if(id != jail_get_prowadzacy()) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
        case 4:{
            if(id != jail_get_prisoner_last()) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
        case 5:{
            if(!is_user_admin(id)) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
    }
    return ITEM_ENABLED;
}

public Handel_Menu(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    new num[10], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
    switch(str_to_num(num))
    {
        case 0: client_cmd(id, "say /vip");
        case 1: client_cmd(id, "say /svip");
        case 2: client_cmd(id, "say /regulamin");
        
        case 3: client_cmd(id, "say /czapki");
        case 4:
        {
            if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id))
                return;
            
            new body, target;
            get_user_aiming(id, target, body, 50);
                        
            if(target && get_user_team(target) == 1)
            {
                ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04***JailBreak***^x03 Aby zabrac bron musisz byc blisko straznika!");
                return;
            }
            if(!is_user_alive(target))
                return;
                        
            new weapons = Jaki_Pistolet(target);
            if(!weapons)
            {
                ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04***JailBreak***^x03 Straznik nie ma pistoletu!");
                return;
            }
                        
            new weaponname[24];
            get_weaponname(weapons, weaponname, 23);
                            
            ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname);
            give_item(id, weaponname);
                    
            ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04***JailBreak***^x03 Gratulacje - Ukradles pistolet");        
        }
        
        case 5: w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id);
        
        case 6:{
            if(!jail_get_prowadzacy())
                jail_set_prowadzacy(id);
        }

        case 7: jail_open_cele();
        case 8: jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka);
        case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro));
        case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
        case 11: MenuFreeday(id);
        case 12: client_cmd(id, "jail_menuban", "Ban na CT");
        case 13: client_cmd(id, "amx_teammenu", "Przenies TT/CT/SPEC");
        case 14: client_cmd(id, "jail_amenu");
        case 15: client_cmd(id, "say /ozyw");
        case 16: client_cmd(id, "jail_mute");
        case 17: client_cmd(0, "spk sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav");
        case 18: client_cmd(id, "say /lr");
        case 19: client_cmd(id, "say /sklep");
        case 20: client_cmd(id, "say /ruletka");
        case 21: client_cmd(id, "say /dajdeagla");
        case 22: client_cmd(id, "say /podziel");
                case 111: client_cmd(id, "say /topg");
                case 43: client_cmd(id, "say /oznacz");
                case 44: client_cmd(id, "say /losuj");
                case 112: client_cmd(id, "say /rankg");
        case 23:
            {
                ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[%s]^x03 AutoBH dla wiezniow - %s", autobh?"Wl":"Wyl");
                if(autobh == 0)
                autobh = 1;
                else
                autobh = 0;
            }
        
    }
}

public MenuFreeday(id)
{
    new menu2 = menu_create("Manager FD i Duszek:", "Handel_ManagerFreeday");
    menu_additem(menu2, "\rDaj Freeday");
    menu_additem(menu2, "Daj Duszka^n");
    menu_additem(menu2, "\rZabierz Freeday");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Duszka");
            
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_ManagerFreeday(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    new acces, callback, data[3], iname[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback);
    replace(iname, 31, "^n", "");

    new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Freeday": "Handel_Menu_Duszek");
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
            continue;

        switch(item)
        {
            case 0,1:{
                if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
            case 2:{
                if(!jail_get_prisoner_free(i))
                    continue;
            }
            case 3:{
                if(!jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
        }
        new name[32];
        get_user_name(i, name, 31);
        menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0");
    }
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_Menu_Freeday(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';

    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[%s] ^x03%s ^x01%s freedaya ^x03%s",TAG,szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}

public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
        
    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';
    
    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[%s] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",TAG,szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}

public OnRemoveData(day)
{
    menu_mikro = false;
    menu_walka = false;
    autobh = 0;
}

public Handel_Menu_Widza(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    switch(item)
    {
        case 0: show_motd(id, "faq.txt", "FAQ Serwera");
        case 1: client_cmd(id, "say /zasady");
        case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
    }
}

public wlacz_rewizje(id)
{
    if(get_user_team(id) != 2 || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    new body, target;
    get_user_aiming(id, target, body, 50);
                        
    if(target && get_user_team(target) == 2)
    {
        ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[%s]^x03 Nie nacelowales na wieznia", TAG);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if(!is_user_alive(target))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    if(jail_get_user_block(target))
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    jail_set_user_speed(id, 0.1);
    set_bartime(id, 5);
    
    set_bartime(target, 5);
    jail_set_user_speed(target, 0.1);
    
    w_trakcie[id] = target;
    w_trakcie[target] = id;
    set_task(5.0, "wylacz_rewizje", 5000+id);
    emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarm.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public wylacz_rewizje(taskid)
{
    new id = taskid;
    if(taskid > 32)
        id -= 5000;
        
    if(get_user_team(id) != 2 || !w_trakcie[id])
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    remove_task(id+5000);
    jail_set_user_speed(id, 250.0);
    set_bartime(id, 0);
    
    if(is_user_alive(w_trakcie[id]))
    {
        jail_set_user_speed(w_trakcie[id], 250.0);
        set_bartime(w_trakcie[id], 0);
    }
    if(taskid > 32)
        Pokaz_bronie(id);
    
    w_trakcie[w_trakcie[id]] = 0;
    w_trakcie[id] = 0;
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public Pokaz_bronie(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_alive(w_trakcie[id]))
        return;
    
    new weapons[32], numweapons, weaponname[32];
    get_user_weapons(w_trakcie[id], weapons, numweapons);
    ColorChat(id, GREEN, "Znalazles:");
    for(new i=0; i<numweapons; i++)
    {
        get_weaponname(weapons[i], weaponname, 31);
        replace(weaponname, 32, "weapon_", "");
        replace(weaponname, 32, "knife", "piesci");
        ColorChat(id, BLUE, weaponname);
    }
    emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarmed.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public Damage(id)
{
    if(is_user_alive(id) && w_trakcie[id])
    {
        wylacz_rewizje(id);
    }
}

stock Jaki_Pistolet(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return 0;
    
    new weapons[32], numweapons;
    get_user_weapons(id, weapons, numweapons);
    
    for(new i=0; i<numweapons; i++)
        if((1<<weapons[i]) & 0x4030402)
            return weapons[i];

    return 0;
}

stock ham_strip_weapon(id, wid, szname[])
{
    if(!wid)
        return 0;
    
    new ent;
    while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", szname)) && pev(ent, pev_owner) != id) {}
    if(!ent)
        return 0;
    
    if(get_user_weapon(id) == wid)
        ExecuteHam(Ham_Weapon_RetireWeapon, ent);
    
    if(ExecuteHam(Ham_RemovePlayerItem, id, ent))
    {
        ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent);
        set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wid));
    }
    return 1;
}

stock set_bartime(id, czas)
{
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("BarTime"), _, id);
    write_short(czas);
    message_end();
}


public menu(id, level, cid) {
    
    new menu = menu_create("Wybierz Gracza:","menu_broni");
    for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
            continue;
        gracz_id[n++] = i;
        new nazwa_gracza[64];
        get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
        menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
    }
    
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
    menu_display(id, menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}


public menu_broni(id, menu, item)
{
    if (get_user_team(id) == 2)
    {
        wybrany = gracz_id[item];
        new menu = menu_create("\rMenu Broni", "wybieranie")
        
        menu_additem(menu, "\wDeagle bez naboi", "1", 0)
        menu_additem(menu, "\wDeagle z 1 nabojem", "2", 0)
        menu_additem(menu, "\wDeagle z 3 nabojami", "3", 0)
        menu_additem(menu, "\wDeagle z pelnym magazynkiem", "4", 0)     
        
        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
        
        menu_display(id, menu, 0)
    }
    else
    {
        client_print(id, print_chat, "Nie masz do tego dostepu Ziomus!")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
        case 1:{
            give_item(wybrany, "weapon_deagle");
            new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
            if(dgl_id){
                cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 0);
            }
            client_print(id, print_chat, "%s dostal pustego deagla",wybrany)
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        case 2:{
            give_item(wybrany, "weapon_deagle");
            new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
            if(dgl_id){
            cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 1);
            }
            client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z 1 nabojem",wybrany)
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        case 3:{
            give_item(wybrany, "weapon_deagle");
            new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
            if(dgl_id){
                cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 3);
            }
            client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z 3 nabojami",wybrany)
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 4:{
            give_item(wybrany, "weapon_deagle");
            new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
            if(dgl_id){
                cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 35);
            }
            client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z pelnym magazynkiem",wybrany)
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}
//////////////////////////////////////////AUTOBH//////////////////////////////////
public client_PreThink(id) {
    entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping
    if (autobh == false || get_user_team(id) & CS_TEAM_CT)
        return PLUGIN_CONTINUE
        
    if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
        new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return PLUGIN_CONTINUE
        if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
            return PLUGIN_CONTINUE
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return PLUGIN_CONTINUE

        new Float:velocity[3]
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        velocity[2] += 250.0
        entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

        entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
///////////////////////

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 


Użytkownik FOXART556 edytował ten post 24.01.2018 14:53

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 24.01.2018 14:54

Edytuj ten post i wrzuć plik w kodem, a nie sam kod źródłowy.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 FOXART556

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Denis
  • Lokalizacja:Dębno
Offline

Napisano 24.01.2018 15:34

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Paweł.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:284
  • Steam:steam
Offline

Napisano 24.01.2018 15:52

Pobierz sobie bibliotekę jailbreak.
  • +
  • -
  • 0

#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 24.01.2018 15:54

Powinno działać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych