Witam , do zamieszczonego niżej silnika chciałem dodać aby wyświetlało również prędkość gracza w hudzie . Chodzi dokładnie o tę część pluginu , tak wygląda oryginalna część pluginu :
public Action:Prethink(client) { if(!IsValidClient(client) || IsFakeClient(client) || freeze_time) return Plugin_Continue; if(IsPlayerAlive(client)) { new buttons = GetClientButtons(client); new ile = poziom_gracza[client]-1 >= 0? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[client]-1]: 0; new Float:procent_gracza = 0.0; procent_gracza = (float(doswiadczenie_gracza[client]-ile)/float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[client]]-ile))*100.0; PrintHintText(client, "[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%0.1f</b>/<b>100.0%%</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]]", nazwy_klas[klasa_gracza[client]], procent_gracza, poziom_gracza[client], nazwy_itemow[informacje_itemu_gracza[client][0]], moc_itemu[client]); new String:weapon[32]; GetClientWeapon(client, weapon, sizeof(weapon)); switch(klasa_gracza[client]) { case Medyk: { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(ilosc_apteczek_gracza[client]) { new Float:fOrigin[3]; new Float:iOrigin[3]; GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(client) != GetClientTeam(i)) continue; GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin); if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 200.0) { new heal = 40+maksymalna_inteligencja_gracza[client]; SetEntData(i, FindDataMapOffs(i, "m_iHealth"), GetClientHealth(i)+heal<maksymalne_zdrowie_gracza[i]? GetClientHealth(i)+heal: maksymalne_zdrowie_gracza[i]); } } TE_SetupBeamRingPoint(fOrigin, 20.0, 200.0, sprite_laser, sprite_halo, 0, 10, 0.6, 6.0, 0.0, {255, 255, 255, 128}, 10, 0); TE_SendToAll(); ilosc_apteczek_gracza[client]--; } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojej klasy w tej rundzie!"); oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } case Kangur: { if(!oldbuttons2[client] && buttons & IN_JUMP) { if(GetGameTime() >= czas_skokow_gracza[client]+1.0) { new Float:fOrigin[3]; fOrigin[0] = GetEntDataFloat(client, FindSendPropOffs("CBasePlayer","m_vecVelocity[0]"))*0.8/2.0; fOrigin[1] = GetEntDataFloat(client, FindSendPropOffs("CBasePlayer","m_vecVelocity[1]"))*0.8/2.0; fOrigin[2] = 0.8*50.0; SetEntDataVector(client, FindSendPropOffs("CBasePlayer","m_vecBaseVelocity"), fOrigin, true); oldbuttons2[client] = 1; czas_skokow_gracza[client] = RoundFloat(GetGameTime()); } } else if(oldbuttons2[client] && !(buttons & IN_JUMP)) oldbuttons2[client] = 0; } case Szturmen: { if(!oldbuttons2[client] && buttons & IN_JUMP) { new flags = GetEntityFlags(client); if(!(flags & FL_ONGROUND) && skoki_gracza[client]) { new Float:fOrigin[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", fOrigin); fOrigin[2] += 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, fOrigin); skoki_gracza[client] = 0; } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki_gracza[client] = 1; oldbuttons2[client] = 1; } else if(oldbuttons2[client] && !(buttons & IN_JUMP)) oldbuttons2[client] = 0; } } switch(informacje_itemu_gracza[client][0]) { case 3: { if(GetGameTime() >= informacje_itemu_gracza[client][1]+5.0) { SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), GetClientHealth(client)+10<maksymalne_zdrowie_gracza[client]? GetClientHealth(client)+10: maksymalne_zdrowie_gracza[client]); informacje_itemu_gracza[client][1] = RoundFloat(GetGameTime()); } } case 4: { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(informacje_itemu_gracza[client][1]) { SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), maksymalne_zdrowie_gracza[client]); informacje_itemu_gracza[client][1] --; } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojego itemu w tej rundzie!"); oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } case 13: { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bNightVisionOn")) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bNightVisionOn", 0); else SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bNightVisionOn", 1); oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } case 19: { if(!oldbuttons2[client] && buttons & IN_JUMP) { new flags = GetEntityFlags(client); if(!(flags & FL_ONGROUND) && informacje_itemu_gracza[client][1]) { new Float:fOrigin[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", fOrigin); fOrigin[2] += 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, fOrigin); informacje_itemu_gracza[client][1] --; } else if(flags & FL_ONGROUND) informacje_itemu_gracza[client][1] = 1; oldbuttons2[client] = 1; } else if(oldbuttons2[client] && !(buttons & IN_JUMP)) oldbuttons2[client] = 0; } case 22: { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(GetGameTime() >= informacje_itemu_gracza[client][1]+4.0) { new Float:velocity[3]; new Float:velocity0; new Float:velocity1; velocity0 = GetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_vecVelocity[0]"); velocity1 = GetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_vecVelocity[1]"); velocity[0] = (7.0*velocity0)*(1.0/4.1); velocity[1] = (7.0*velocity1)*(1.0/4.1); velocity[2] = 0.0; SetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecBaseVelocity", velocity); informacje_itemu_gracza[client][1] = RoundFloat(GetGameTime()); } oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } case 25: { if(!oldbuttons2[client] && buttons & IN_ATTACK2) { if(!StrEqual(weapon, nazwy_broni[25]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[26]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[27]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[28]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[29]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[30]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[33]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[34]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[35]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[36]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[37]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[38]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[40]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[41])) { if(informacje_itemu_gracza[client][1]) { informacje_itemu_gracza[client][1] --; SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iFOV", 270); } else { informacje_itemu_gracza[client][1] = 1; SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iFOV", 90); } } oldbuttons2[client] = 1; } else if(oldbuttons2[client] && !(buttons & IN_ATTACK2)) oldbuttons2[client] = 0; } case 26: { if(GetGameTime() >= informacje_itemu_gracza[client][1]+20.0) { GivePlayerItem(client, nazwy_broni[34]); informacje_itemu_gracza[client][1] = RoundFloat(GetGameTime()); } } case 31: { if(buttons & IN_ATTACK) SetEntData(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CWeaponCSBase", "m_iRecoilIndex"), 0); } case 34: { if(!StrEqual(weapon, nazwy_broni[33]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[34]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[35]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[36]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[37]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[38]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[39]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[41])) { if(buttons & IN_ATTACK) SetEntData(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CWeaponCSBase", "m_iClip1"), 5); } } case 35: { if(!StrEqual(weapon, nazwy_broni[33]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[34]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[35]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[36]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[37]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[38]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[41])) { if(buttons & IN_ATTACK) { new Float:flNextPrimaryAttack = GetEntDataFloat(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CBaseCombatWeapon", "m_flNextPrimaryAttack"))-GetGameTime(); SetEntDataFloat(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CBaseCombatWeapon", "m_flNextPrimaryAttack"), (flNextPrimaryAttack/1.4)+GetGameTime()); } } } case 38: { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(informacje_itemu_gracza[client][1]) { new Float:fOrigin[3]; new Float:iOrigin[3]; GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i)) continue; if(informacje_itemu_gracza[i][0] == 29) continue; GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin); if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 200.0) IgniteEntity(i, 15.0); } TE_SetupBeamRingPoint(fOrigin, 20.0, 200.0, sprite_laser, sprite_halo, 0, 10, 0.6, 6.0, 0.0, {255, 255, 255, 128}, 10, 0); TE_SendToAll(); informacje_itemu_gracza[client][1] --; } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojego itemu w tej rundzie!"); oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } } } else { new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode"); if(spect == 4 || spect == 5) { new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget"); if(!(target == -1) && IsValidClient(target)) { new ile = poziom_gracza[target]-1 >= 0? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]-1]: 0; new Float:procent_gracza = 0.0; procent_gracza = (float(doswiadczenie_gracza[target]-ile)/float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]]-ile))*100.0; PrintHintText(client, "[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%0.1f</b>/<b>100.0%%</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], procent_gracza, poziom_gracza[target], nazwy_itemow[informacje_itemu_gracza[target][0]], moc_itemu[target]); } } } return Plugin_Continue; }
Jest tam odpowiednio w "HUDZIE" : Klasa , XP , LVL i ITEM. Do tego próbowałem dodać Prędkość gracza , mój kod prezentuje się następująco:
public Action:Prethink(client) { if(!IsValidClient(client) || IsFakeClient(client) || freeze_time) return Plugin_Continue; if(IsPlayerAlive(client)) { new buttons = GetClientButtons(client); new ile = poziom_gracza[client]-1 >= 0? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[client]-1]: 0; new Float:procent_gracza = 0.0; procent_gracza = (float(doswiadczenie_gracza[client]-ile)/float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[client]]-ile))*100.0; PrintHintText(client, "<font size='16'><font color='#006699'>[Klasa: <b>%s</b>]</font>\n<font color='#666699'>[Prędkość:</font> <b>%.1f</b>]\n<font color='#666699'>\n[Xp: <b>%0.1f</b>/<b>100.0%%</b><font color='#666699'> | Lv: <b>%i</b>]\n<font color='#666699'>[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]</font>]", nazwy_klas[klasa_gracza[client]],GetPlayerSpeed[client], procent_gracza, poziom_gracza[client], nazwy_itemow[informacje_itemu_gracza[client][0]], moc_itemu[client]); new String:weapon[32]; GetClientWeapon(client, weapon, sizeof(weapon)); switch(klasa_gracza[client]) { case Medyk: { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(ilosc_apteczek_gracza[client]) { new Float:fOrigin[3]; new Float:iOrigin[3]; GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(client) != GetClientTeam(i)) continue; GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin); if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 200.0) { new heal = 40+maksymalna_inteligencja_gracza[client]; SetEntData(i, FindDataMapOffs(i, "m_iHealth"), GetClientHealth(i)+heal<maksymalne_zdrowie_gracza[i]? GetClientHealth(i)+heal: maksymalne_zdrowie_gracza[i]); } } TE_SetupBeamRingPoint(fOrigin, 20.0, 200.0, sprite_laser, sprite_halo, 0, 10, 0.6, 6.0, 0.0, {255, 255, 255, 128}, 10, 0); TE_SendToAll(); ilosc_apteczek_gracza[client]--; } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojej klasy w tej rundzie!"); oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } case Kangur: { if(!oldbuttons2[client] && buttons & IN_JUMP) { if(GetGameTime() >= czas_skokow_gracza[client]+1.0) { new Float:fOrigin[3]; fOrigin[0] = GetEntDataFloat(client, FindSendPropOffs("CBasePlayer","m_vecVelocity[0]"))*0.8/2.0; fOrigin[1] = GetEntDataFloat(client, FindSendPropOffs("CBasePlayer","m_vecVelocity[1]"))*0.8/2.0; fOrigin[2] = 0.8*50.0; SetEntDataVector(client, FindSendPropOffs("CBasePlayer","m_vecBaseVelocity"), fOrigin, true); oldbuttons2[client] = 1; czas_skokow_gracza[client] = RoundFloat(GetGameTime()); } } else if(oldbuttons2[client] && !(buttons & IN_JUMP)) oldbuttons2[client] = 0; } case Szturmen: { if(!oldbuttons2[client] && buttons & IN_JUMP) { new flags = GetEntityFlags(client); if(!(flags & FL_ONGROUND) && skoki_gracza[client]) { new Float:fOrigin[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", fOrigin); fOrigin[2] += 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, fOrigin); skoki_gracza[client] = 0; } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki_gracza[client] = 1; oldbuttons2[client] = 1; } else if(oldbuttons2[client] && !(buttons & IN_JUMP)) oldbuttons2[client] = 0; } } switch(informacje_itemu_gracza[client][0]) { case 3: { if(GetGameTime() >= informacje_itemu_gracza[client][1]+5.0) { SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), GetClientHealth(client)+10<maksymalne_zdrowie_gracza[client]? GetClientHealth(client)+10: maksymalne_zdrowie_gracza[client]); informacje_itemu_gracza[client][1] = RoundFloat(GetGameTime()); } } case 4: { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(informacje_itemu_gracza[client][1]) { SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), maksymalne_zdrowie_gracza[client]); informacje_itemu_gracza[client][1] --; } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojego itemu w tej rundzie!"); oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } case 13: { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bNightVisionOn")) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bNightVisionOn", 0); else SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bNightVisionOn", 1); oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } case 19: { if(!oldbuttons2[client] && buttons & IN_JUMP) { new flags = GetEntityFlags(client); if(!(flags & FL_ONGROUND) && informacje_itemu_gracza[client][1]) { new Float:fOrigin[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", fOrigin); fOrigin[2] += 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, fOrigin); informacje_itemu_gracza[client][1] --; } else if(flags & FL_ONGROUND) informacje_itemu_gracza[client][1] = 1; oldbuttons2[client] = 1; } else if(oldbuttons2[client] && !(buttons & IN_JUMP)) oldbuttons2[client] = 0; } case 22: { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(GetGameTime() >= informacje_itemu_gracza[client][1]+4.0) { new Float:velocity[3]; new Float:velocity0; new Float:velocity1; velocity0 = GetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_vecVelocity[0]"); velocity1 = GetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_vecVelocity[1]"); velocity[0] = (7.0*velocity0)*(1.0/4.1); velocity[1] = (7.0*velocity1)*(1.0/4.1); velocity[2] = 0.0; SetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecBaseVelocity", velocity); informacje_itemu_gracza[client][1] = RoundFloat(GetGameTime()); } oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } case 25: { if(!oldbuttons2[client] && buttons & IN_ATTACK2) { if(!StrEqual(weapon, nazwy_broni[25]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[26]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[27]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[28]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[29]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[30]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[33]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[34]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[35]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[36]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[37]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[38]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[40]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[41])) { if(informacje_itemu_gracza[client][1]) { informacje_itemu_gracza[client][1] --; SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iFOV", 270); } else { informacje_itemu_gracza[client][1] = 1; SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iFOV", 90); } } oldbuttons2[client] = 1; } else if(oldbuttons2[client] && !(buttons & IN_ATTACK2)) oldbuttons2[client] = 0; } case 26: { if(GetGameTime() >= informacje_itemu_gracza[client][1]+20.0) { GivePlayerItem(client, nazwy_broni[34]); informacje_itemu_gracza[client][1] = RoundFloat(GetGameTime()); } } case 31: { if(buttons & IN_ATTACK) SetEntData(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CWeaponCSBase", "m_iRecoilIndex"), 0); } case 34: { if(!StrEqual(weapon, nazwy_broni[33]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[34]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[35]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[36]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[37]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[38]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[39]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[41])) { if(buttons & IN_ATTACK) SetEntData(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CWeaponCSBase", "m_iClip1"), 5); } } case 35: { if(!StrEqual(weapon, nazwy_broni[33]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[34]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[35]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[36]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[37]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[38]) && !StrEqual(weapon, nazwy_broni[41])) { if(buttons & IN_ATTACK) { new Float:flNextPrimaryAttack = GetEntDataFloat(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CBaseCombatWeapon", "m_flNextPrimaryAttack"))-GetGameTime(); SetEntDataFloat(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CBaseCombatWeapon", "m_flNextPrimaryAttack"), (flNextPrimaryAttack/1.4)+GetGameTime()); } } } case 38: { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(informacje_itemu_gracza[client][1]) { new Float:fOrigin[3]; new Float:iOrigin[3]; GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i)) continue; if(informacje_itemu_gracza[i][0] == 29) continue; GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin); if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 200.0) IgniteEntity(i, 15.0); } TE_SetupBeamRingPoint(fOrigin, 20.0, 200.0, sprite_laser, sprite_halo, 0, 10, 0.6, 6.0, 0.0, {255, 255, 255, 128}, 10, 0); TE_SendToAll(); informacje_itemu_gracza[client][1] --; } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojego itemu w tej rundzie!"); oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } } } else { new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode"); if(spect == 4 || spect == 5) { new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget"); if(!(target == -1) && IsValidClient(target)) { new ile = poziom_gracza[target]-1 >= 0? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]-1]: 0; new Float:procent_gracza = 0.0; procent_gracza = (float(doswiadczenie_gracza[target]-ile)/float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]]-ile))*100.0; PrintHintText(client, "[Klasa: <b>%s</b>]\n[Prędkość: <b>%.1f</b>]\n[Xp: <b>%0.1f</b>/<b>100.0%%</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[target]],GetPlayerSpeed[target], procent_gracza, poziom_gracza[target], nazwy_itemow[informacje_itemu_gracza[target][0]], moc_itemu[target], GetPlayerSpeed[target]); } } } return Plugin_Continue; } stock Float:GetPlayerSpeed(iClient) { new Float:faVelocity[3]; GetEntPropVector(iClient, Prop_Data, "m_vecVelocity", faVelocity); new Float:fSpeed; fSpeed = SquareRoot(faVelocity[0] * faVelocity[0] + faVelocity[1] * faVelocity[1]); fSpeed *= GetEntPropFloat(iClient, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue"); return fSpeed; }
Pomimo tego , podczas kompilowania , wyskakują błędy, które przedstawiają się następująco :
https://zapodaj.net/...4477f6.png.html
Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc? W załączniku zamieszczam oryginalny , cały kod pluginu.
Załączone pliki
Użytkownik misiakool12 edytował ten post 16.01.2018 20:32