Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Problem z kompilatoremProblem przy skompilowaniu pliku

cs:go kompilator

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chucky

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Edynburgh
Offline

Napisano 16.01.2018 15:06

Witam, jestem nowy w source mod ale cóż każdy kiedyś zaczynał.. a mianowicie próbuje prze kompilować vipa załączonego poniżej ale no nie chce się dać :D wyskakuje cały czas błąd ktoś pomoże? :P 

błąd:

Wystąpił nieznany błąd (126)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 devil11

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:267
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Online

Napisano 16.01.2018 15:38

Masz bibliotekę od scp? bo widze po kodzie że używasz tagaów


  • +
  • -
  • 0

#3 Chucky

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Edynburgh
Offline

Napisano 16.01.2018 16:03

tak mam pobraną :)

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Chucky

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Edynburgh
Offline

Napisano 16.01.2018 18:33

proszę o edycje ponieważ nie mogę, ale kompilując nawet bez tagów występuje ten sam błąd wiec nie wiem czy ja coś źle robię czy kompilator ma problem.
 

na stronie sourcemod pokazuje mi to

/groups/sourcemod/upload_tmp/textr7Hjfw.sp(113) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/sourcemod/upload_tmp/textr7Hjfw.sp(114) : error 029: invalid expression, assumed zero

Użytkownik Chucky edytował ten post 16.01.2018 18:42

  • +
  • -
  • 0

#5 devil11

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:267
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Online

Napisano 16.01.2018 23:02

Sprawdź

p.s pluginy kompiluj lokalnie, na stronie sourcemod compiler jest w podstawowej wersji

#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdktools>
#include <scp>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

public Plugin myinfo =
{
    name = "[CS:GO] VIP",
    author = "xBonio & Avgariat & Vasto_Lorde",
    description = "VIP Generator by cs-plugin.com",
    version = "1.0",
    url = "http://cs-plugin.com"
};

Handle WelcomeHUD;
char tag[64] = "[VIP]";

int offsetHe;
int offsetFlash;
int offsetSmoke;
int offsetInc;
int offsetMol;
int offsetDecoy;
int offsetTa;
int offsetHealth;
public void OnPluginStart()
{
    HookEvent("bomb_planted", EventBombPlanted);
    HookEvent("bomb_defused", EventBombDefused);
    HookEvent("player_spawn", PlayerSpawn);
    HookEvent("player_death", PlayerDeath);
    WelcomeHUD = CreateHudSynchronizer();
    CreateTimer(300.0, Info, _, TIMER_REPEAT);
}
public Action Info(Handle timer)
{
    PrintToChatAll("[\x02VIP\x01] VIP by \x04cs-plugin.com\x01");
}

public void OnMapStart()
{
    int entindex;

    entindex = CreateEntityByName("weapon_hegrenade");
    DispatchSpawn(entindex);
    offsetHe = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType");
    AcceptEntityInput(entindex, "Kill");

    entindex = CreateEntityByName("weapon_flashbang");
    DispatchSpawn(entindex);
    offsetFlash = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType");
    AcceptEntityInput(entindex, "Kill");

    entindex = CreateEntityByName("weapon_smokegrenade");
    DispatchSpawn(entindex);
    offsetSmoke = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType");
    AcceptEntityInput(entindex, "Kill");

    entindex = CreateEntityByName("weapon_incgrenade");
    DispatchSpawn(entindex);
    offsetInc = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType");
    AcceptEntityInput(entindex, "Kill");
    
    entindex = CreateEntityByName("weapon_molotov");
    DispatchSpawn(entindex);
    offsetMol = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType");
    AcceptEntityInput(entindex, "Kill");

    entindex = CreateEntityByName("weapon_decoy");
    DispatchSpawn(entindex);
    offsetDecoy = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType");
    AcceptEntityInput(entindex, "Kill");

    entindex = CreateEntityByName("weapon_tagrenade");
    DispatchSpawn(entindex);
    offsetTa = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType");
    AcceptEntityInput(entindex, "Kill");

    entindex = CreateEntityByName("weapon_healthshot");
    DispatchSpawn(entindex);
    offsetHealth = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType");
    AcceptEntityInput(entindex, "Kill");
}

public Action PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    if(!IsPlayerVIP(client)) return;
    SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100);
    SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1);
    int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount");
    SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+200);
    CS_SetClientClanTag(client, tag);
    if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
        if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasDefuser") == 0) GivePlayerItem(client, "item_defuser");
    for(int x = 0; x < 1; x++)
        if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHe) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade");
    for(int x = 0; x < 1; x++)
        if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetFlash) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang");
    for(int x = 0; x < 1; x++)
        if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetSmoke) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade");
    if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
    {
        for(int x = 0; x < 1; x++)                                            // ilosc inc
            if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetInc) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_incgrenade");
    }
    else if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)
    {
        for(int x = 0; x < 1; x++)
            if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetMol) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_molotov");
    }
    for(int x = 0; x < 1; x++)
        if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetDecoy) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_decoy");
    for(int x = 0; x < 1; x++)
        if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetTa) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_tagrenade");
    for(int x = 0; x < 1; x++)
        if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHealth) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_healthshot");
}

public Action PlayerDeath(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
    if(!IsValidPlayer(attacker) || !IsPlayerVIP(attacker)) return;
    int money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount");
    SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money+100);
    bool headshot = GetEventBool(event, "headshot", false);
    if(headshot)
    {
        money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount");
        SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money+100);
    }
}

public Action EventBombPlanted(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount");
    if(IsPlayerVIP(client))
        SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+100);
}
public Action EventBombDefused(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount");
    if(IsPlayerVIP(client))
        SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+100);
}

public Action OnChatMessage(int &client, Handle recipients, char[] name, char[] message)
{
    if(!IsPlayerVIP(client)) return Plugin_Continue;
    
    Format(name, MAXLENGTH_NAME, " \x04%s \x03%s\x01", tag, name);
    return Plugin_Changed;
}

public void OnClientPostAdminCheck(int client)
{
    if(IsPlayerVIP(client))
    {
        char text[100];
        Format(text, sizeof(text), "%s %N \n", tag, client);
        Format(text, sizeof(text), "%s ", text);
        
        SetHudTextParams(-1.0, 0.125, 7.0, 45, 209, 0, 255, 0, 0.25, 1.5, 0.5);
        for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
            if(IsValidPlayer(i))
                ShowSyncHudText(i, WelcomeHUD, text);
    }
}

stock bool IsValidPlayer(int client)
{
    if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientSourceTV(client))
        return true;
    return false;
}
stock bool IsPlayerVIP(int client)
{
    if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM6 && !(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT))
        return true;
    return false;
}




Użytkownik devil11 edytował ten post 16.01.2018 23:04

  • +
  • -
  • 0

#6 Chucky

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Edynburgh
Offline

Napisano 17.01.2018 17:28

nic nadal nie idzie tego skompilować

 


  • +
  • -
  • 0

#7 devil11

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:267
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Online

Napisano 18.01.2018 12:18

Jak się nie da jak sie da

Załączony plik  vip_104.smx   7,57 KB  6 Ilość pobrań


Użytkownik devil11 edytował ten post 18.01.2018 12:18

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, kompilator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych