Witam zrobiłem sobie na generatorze vipa i jak pisze na chacie to wyskakuje mi ciągle mój nick jako "s1" a treść jako "s2" proszę o pomoc
Z góry dziękuje 
Daje .sma oraz screen problemu
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 14.01.2018 14:40
Szukasz handleSaytext, bo mówimy tutaj o vipie z generatora ofc. i:
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	
    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[*VIP*]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else
	{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp));
        set_msg_arg_string(4, "");
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Podmieniasz na tą funkcję, błąd pojawił się ze względu na aktualizacje, wystarczy że podmienisz tego publica I wszystko będzie grało.
  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch
  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch  
  
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 14.01.2018 14:57
Szukasz handleSaytext, bo mówimy tutaj o vipie z generatora ofc. i:
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64] = "^x04[*VIP*]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else { new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); set_msg_arg_string(4, ""); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }Podmieniasz na tą funkcję, błąd pojawił się ze względu na aktualizacje, wystarczy że podmienisz tego publica I wszystko będzie grało.
Dzięki działa   
   
   
 
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych