Efekt TE_STREAK_SPLASH
NiczegoWinien
06.01.2018
Witam wszystkich. Chcialbym uzyskac ten efekt gdy wcisne klawisz IN_USE lecz nie wiem jak pobrac Vector Start i Vector Direction.
void te_streaksplash(Vector start, Vector dir, uint8 color=4, uint16 count=256, uint16 speed=2048, uint16 speedNoise=128, NetworkMessageDest msgType=MSG_BROADCAST, edict_t@ dest=null) { NetworkMessage m(msgType, NetworkMessages::SVC_TEMPENTITY, dest); m.WriteByte(TE_STREAK_SPLASH); m.WriteCoord(start.x); m.WriteCoord(start.y); m.WriteCoord(start.z); m.WriteCoord(dir.x); m.WriteCoord(dir.y); m.WriteCoord(dir.z); m.WriteByte(color); m.WriteShort(count); m.WriteShort(speed); m.WriteShort(speedNoise); m.End(); }
Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 06.01.2018 16:22
DarkGL
06.01.2018
A dokładniej skąd ma iść vektor i w jakim kierunku np. od gracza do przycisku odwrotnie w losową stronę może coś jeszcze innego
NiczegoWinien
06.01.2018
Sory nie sprecyzowalem pytania. Ma isc od ownera do gracza na ktorego celuje.
_McHappy
09.01.2018
Nie wiem, czy dokładnie o to chodziło - dostosuj do własnych potrzeb. Aktywacja /start, zatrzymanie /stop.
Emituje cząsteczki w kierunku, w którym patrzy gracz.
Spoiler
Użytkownik _McHappy edytował ten post 09.01.2018 21:37