Witam was bardzo serdecznie.
Przez ostatnie kilka dni edytowałem sobie silnik QTM_CodMod, między innymi dodawałem limit stat, szybkość rozdawania, Dodałem statystyke grawitacji oraz regeneracji również dodałem frakcje.
Mój problem polega na tym że wszystko w silniku ładnie działa Grawitacja działa oraz regeneracja lecz problem polega na tym że gdy dodam grawitację do klasy to ona działa bęzproblemowo lecz gdy dodam do tego jeszcze regeneracje to pojawia się problem bo już klasa nie pojawia się w ogóle.
Kod klasy z grawitacją wygląda tak i działą ona bezproblemowo.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Skoczek"; new const opis[] = "Posiada Elitki oraz 2 skoki, jest bardzo szybki."; new const bronie = (1<<CSW_ELITE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 150; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 50; new const grawitacja = 20; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Kod klasy z Grawitacją oraz regeneracją hp:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Skoczek"; new const opis[] = "Posiada Elitki oraz 2 skoki, jest bardzo szybki."; new const bronie = (1<<CSW_ELITE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 150; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 50; new const grawitacja = 20; new const regeneracja = 20; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja, regeneracja); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Obie klasy się bezproblemowo kompilują lecz ta z grawitacją i regeneracją nie jest czytana na serwerze.
Myślę że to chodzi o Native od regeneracji lecz nie jestem pewny.
Podsyłam wam plik
codmod.inc 7,63 KB 87 Ilość pobrań
Użytkownik Tymek96 edytował ten post 23.11.2017 14:05