Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

QTM_CodMod.amxx klasy


Najlepsza odpowiedź Tymek96, 26.11.2017 13:22

Dzięki za waszą pomoc, a najbardziej za pomoc wacho który powiedział bym prześledził kod Regeneracji Hp z kodem Grawitacji i znalazłem błąd w kodzie silnika.

Dokładnie w:

public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
	if(params != 8)                     <------ //* Zamiast 8 powinno być 9 *//
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
		return -1;
	
	pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
	
	get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
	get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
	
	bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
	zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
	kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
	inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
	wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
	grawitacja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
	for(new i=0;i<klasid;i++){
		if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
			frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
		}
	}
	
	return ilosc_klas;
}

Plusik dla was wszystkich za w ogóle jakąś pomoc.

Pozdrawia Tymek

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tymek96

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Z daleka
Offline

Napisano 23.11.2017 14:03

Witam was bardzo serdecznie.
Przez ostatnie kilka dni edytowałem sobie silnik QTM_CodMod, między innymi dodawałem limit stat, szybkość rozdawania, Dodałem statystyke grawitacji oraz regeneracji również dodałem frakcje.

Mój problem polega na tym że wszystko w silniku ładnie działa Grawitacja działa oraz regeneracja lecz problem polega na tym że gdy dodam grawitację do klasy to ona działa bęzproblemowo lecz gdy dodam do tego jeszcze regeneracje to pojawia się problem bo już klasa nie pojawia się w ogóle.

 

Kod klasy z grawitacją wygląda tak i działą ona bezproblemowo.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

        
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]    = "Posiada Elitki oraz 2 skoki, jest bardzo szybki.";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
new const grawitacja = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

Kod klasy z Grawitacją oraz regeneracją hp:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

        
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]    = "Posiada Elitki oraz 2 skoki, jest bardzo szybki.";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
new const grawitacja = 20;
new const regeneracja = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja, regeneracja);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

Obie klasy się bezproblemowo kompilują lecz ta z grawitacją i regeneracją nie jest czytana na serwerze.

Myślę że to chodzi o Native od regeneracji lecz nie jestem pewny.
Podsyłam wam plik Załączony plik  codmod.inc   7,63 KB  75 Ilość pobrań


Użytkownik Tymek96 edytował ten post 23.11.2017 14:05

  • +
  • -
  • 0

#2 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 23.11.2017 19:05

Witam was bardzo serdecznie.
Przez ostatnie kilka dni edytowałem sobie silnik QTM_CodMod, między innymi dodawałem limit stat, szybkość rozdawania, Dodałem statystyke grawitacji oraz regeneracji również dodałem frakcje.

Mój problem polega na tym że wszystko w silniku ładnie działa Grawitacja działa oraz regeneracja lecz problem polega na tym że gdy dodam grawitację do klasy to ona działa bęzproblemowo lecz gdy dodam do tego jeszcze regeneracje to pojawia się problem bo już klasa nie pojawia się w ogóle.

 

Kod klasy z grawitacją wygląda tak i działą ona bezproblemowo.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

        
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]    = "Posiada Elitki oraz 2 skoki, jest bardzo szybki.";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
new const grawitacja = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

Kod klasy z Grawitacją oraz regeneracją hp:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

        
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]    = "Posiada Elitki oraz 2 skoki, jest bardzo szybki.";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
new const grawitacja = 20;
new const regeneracja = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja, regeneracja);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

Obie klasy się bezproblemowo kompilują lecz ta z grawitacją i regeneracją nie jest czytana na serwerze.

Myślę że to chodzi o Native od regeneracji lecz nie jestem pewny.
Podsyłam wam plik attachicon.gifcodmod.inc

 

Błędy jakieś w consoli/logi?

Najlepiej by było jak byś .sma tego silniczka wrzucił bo wróżbitami nie jesteśmy.


  • +
  • -
  • 0

#3 Tymek96

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Z daleka
Offline

Napisano 23.11.2017 22:43

Nie bardzo chcę go tu dawać bo się troszkę napracowałem. Moim zdaniem problem nie leży od strony silnika tylko raczej od strony klasy. ponieważ gdy mam klasę z samą grawitacją to kalsa normalnie działą i można dawać punkty w regeneracje hp lecz nie mozna ustawić np na start klasie 20 punktów w regeneracje bo klasa przestaje wtedy działąć. myślę że problem lezy po stronie nativu.

Jaki powinien być nativ do statystyki regeneracji hp

 

 

Wycinek z konsoli:


Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 21:15:21 Oct 19 2016 (921)
STEAM Auth Server

Server IP address 145.239.236.195:27080
   
   Metamod version 1.21-am  Copyright (c) 2001-2013 Will Day <[email protected]>
   Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
   This is free software, and you are welcome to redistribute it
   under certain conditions; type `meta gpl' for details.
   

   AMX Mod X version 1.8.3-dev+5073 Copyright (c) 2004-2015 AMX Mod X Development Team 
   AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
   This is free software and you are welcome to redistribute it under 
   certain conditions; type 'amxx gpl' for details.
  
L 11/23/2017 - 22:47:07: [FAKEMETA] get/set_gamerules_* natives have been disabled because g_pGameRules address could not be found. 
L 11/23/2017 - 22:47:07: [GEOIP] Database info: GeoLite2 Country database 2.0
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] BuyGunAmmo is not available
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] AddAccount is not available
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] Some functions are not available - forwards CS_OnBuy[Attempt] have been disabled
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] g_pGameRules is not available - Forward CS_OnBuy has been disabled
L 11/23/2017 - 22:47:07: Binding/Hooking cvars have been disabled - check your gamedata files.
[REAUTHCHECK] Version: 0.1.4 Linux 'Counter-Strike 1.6'
[REAUTHCHECK] Success: Configuration executed.
[REAUTHCHECK] Success: Build ReHLDS version defined Linux '921'
[WHB] Version: 1.5.626 Linux
[WHB] Success: Build ReHLDS version defined Linux "921"
[WHB] Success: Configuration executed.
ReGameDLL build: 02:21:06 Jul 21 2016 (0.2.128)
ReGameDLL API version 4.1
L 11/23/2017 - 22:47:07: -------- Mapchange to de_dust2 --------
Executing ReGameDLL Configuration File 
[AMXX] Loaded 2 admins from file
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Executing AMX Mod X Configuration File 
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
couldn't exec listip.cfg
couldn't exec banned.cfg
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.


Użytkownik Tymek96 edytował ten post 23.11.2017 22:47

  • +
  • -
  • 0

#4 wacho

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 23.11.2017 23:49

Jezeli robiles to według poradnika na forum to refeneracja w klasie nie ma prawa działać
  • +
  • -
  • 1

#5 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 25.11.2017 18:25

Nie bardzo chcę go tu dawać bo się troszkę napracowałem. Moim zdaniem problem nie leży od strony silnika tylko raczej od strony klasy. ponieważ gdy mam klasę z samą grawitacją to kalsa normalnie działą i można dawać punkty w regeneracje hp lecz nie mozna ustawić np na start klasie 20 punktów w regeneracje bo klasa przestaje wtedy działąć. myślę że problem lezy po stronie nativu.
Jaki powinien być nativ do statystyki regeneracji hp
 
 
Wycinek z konsoli:

Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 21:15:21 Oct 19 2016 (921)
STEAM Auth Server

Server IP address 145.239.236.195:27080
   
   Metamod version 1.21-am  Copyright (c) 2001-2013 Will Day <[url=/cdn-cgi/l/email-protection][email protected][/url]>
   Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
   This is free software, and you are welcome to redistribute it
   under certain conditions; type `meta gpl' for details.
   

   AMX Mod X version 1.8.3-dev+5073 Copyright (c) 2004-2015 AMX Mod X Development Team 
   AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
   This is free software and you are welcome to redistribute it under 
   certain conditions; type 'amxx gpl' for details.
  
L 11/23/2017 - 22:47:07: [FAKEMETA] get/set_gamerules_* natives have been disabled because g_pGameRules address could not be found. 
L 11/23/2017 - 22:47:07: [GEOIP] Database info: GeoLite2 Country database 2.0
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] BuyGunAmmo is not available
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] AddAccount is not available
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] Some functions are not available - forwards CS_OnBuy[Attempt] have been disabled
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] g_pGameRules is not available - Forward CS_OnBuy has been disabled
L 11/23/2017 - 22:47:07: Binding/Hooking cvars have been disabled - check your gamedata files.
[REAUTHCHECK] Version: 0.1.4 Linux 'Counter-Strike 1.6'
[REAUTHCHECK] Success: Configuration executed.
[REAUTHCHECK] Success: Build ReHLDS version defined Linux '921'
[WHB] Version: 1.5.626 Linux
[WHB] Success: Build ReHLDS version defined Linux "921"
[WHB] Success: Configuration executed.
ReGameDLL build: 02:21:06 Jul 21 2016 (0.2.128)
ReGameDLL API version 4.1
L 11/23/2017 - 22:47:07: -------- Mapchange to de_dust2 --------
Executing ReGameDLL Configuration File 
[AMXX] Loaded 2 admins from file
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Executing AMX Mod X Configuration File 
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
couldn't exec listip.cfg
couldn't exec banned.cfg
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.


Sam sobie na pytanie odpowiadasz, w klasie masz tylko jedną zmienną, której "źródło" jest zawarte w silniku, czyli na 90% coś zostało mi nim źle dodane, czyli zscząłbym od niego.
  • +
  • -
  • 1

#6 Tymek96

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Z daleka
Offline

Napisano 26.11.2017 13:22   Najlepsza odpowiedź

Dzięki za waszą pomoc, a najbardziej za pomoc wacho który powiedział bym prześledził kod Regeneracji Hp z kodem Grawitacji i znalazłem błąd w kodzie silnika.

Dokładnie w:

public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
	if(params != 8)                     <------ //* Zamiast 8 powinno być 9 *//
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
		return -1;
	
	pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
	
	get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
	get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
	
	bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
	zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
	kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
	inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
	wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
	grawitacja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
	for(new i=0;i<klasid;i++){
		if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
			frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
		}
	}
	
	return ilosc_klas;
}

Plusik dla was wszystkich za w ogóle jakąś pomoc.

Pozdrawia Tymek


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych