Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Komenda /AK /M4
#1
Napisano 19.11.2017 00:13
#3
Napisano 19.11.2017 14:23
Dokładnie o to mi chodzi mam problem z tym kodem po kompilacji wyskakuje mi 5 błędów pomoże ktoś je znaleźć tu?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "Kosy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BlendeR&spunko"
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
register_clcmd("say /ak", "display_knife")
register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
register_clcmd("say /ak", "display_knife")
register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/AK47/v_Blizzard.mdl")
precache_model("models/AK47/v_Jaguar.mdl")
precache_model("models/AK47/v_Rampage.mdl")
precache_model("models/AL47/v_Vulcan.mdl")
precache_model("models/AK47/v_Upyr.mdl")
precache_model("models/v_ak47.mdl")
precache_model("models/p_ak47.mdl")
}
public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rWybor AK 47\w^n^n")
add(menuBody, 511, "\r1.\w Domyslny AK^n")
add(menuBody, 511, "\r2.\w Blizzard^n")
add(menuBody, 511, "\r3.\w Vulcan^n")
add(menuBody, 511, "\r4.\w Upyr^n")
add(menuBody, 511, "\r5.\w Jaguar \r(VIP)\w^n")
add(menuBody, 511, "\r6.\w Rampage \r(VIP)\w^n")
add(menuBody, 511, "\r0.\w Wyjdz^n")
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 |1<<9 )
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
switch(key)
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
case 5: SetKnife(id , 5)
case 6: if(has_flag(id,"t,s"))
{
SetKnife(id , 6)
}
else
{
client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!")
SetKnife(id , 0)
}
case 7: if(has_flag(id,"t,s"))
{
SetKnife(id , 7)
}
else
{
client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!")
SetKnife(id , 0)
}
case 8: SetKnife(id , 8)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
}
public CurWeapon(id)
{
new Weapon = read_data(2)
// Set Knife Model
SetKnife(id, knife_model[id])
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
new vModel[56],pModel[56]
switch(Knife)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/AK47/v_Blizzard.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/AK47/v_Vulcan.mdl")
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/AK47/v_Upyr.mdl")
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/AK47/v_Jaguar.mdl")
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/AK47/v_Rampage.mdl")
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#4
Napisano 19.11.2017 14:56
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "Kosy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BlendeR&spunko"
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
register_clcmd("say /ak", "display_knife")
register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
register_clcmd("say /ak", "display_knife")
register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/AK47/v_Blizzard.mdl")
precache_model("models/AK47/v_Jaguar.mdl")
precache_model("models/AK47/v_Rampage.mdl")
precache_model("models/AL47/v_Vulcan.mdl")
precache_model("models/AK47/v_Upyr.mdl")
precache_model("models/v_ak47.mdl")
precache_model("models/p_ak47.mdl")
}
public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rWybor AK 47\w^n^n")
add(menuBody, 511, "\r1.\w Domyslny AK^n")
add(menuBody, 511, "\r2.\w Blizzard^n")
add(menuBody, 511, "\r3.\w Vulcan^n")
add(menuBody, 511, "\r4.\w Upyr^n")
add(menuBody, 511, "\r5.\w Jaguar \r(VIP)\w^n")
add(menuBody, 511, "\r6.\w Rampage \r(VIP)\w^n")
add(menuBody, 511, "\r0.\w Wyjdz^n")
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 |1<<9 )
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
switch(key)
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
case 5: SetKnife(id , 5)
case 6: if(has_flag(id,"t,s"))
{
SetKnife(id , 6)
}
else
{
client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!")
SetKnife(id , 0)
}
case 7: if(has_flag(id,"t,s"))
{
SetKnife(id , 7)
}
else
{
client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!")
SetKnife(id , 0)
}
case 8: SetKnife(id , 8)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CurWeapon(id)
{
if(read_data(2)==CSW_AK47)
SetKnife(id, knife_model[id])
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
new vModel[56],pModel[56]
switch(Knife)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/AK47/v_Blizzard.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/AK47/v_Vulcan.mdl")
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/AK47/v_Upyr.mdl")
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/AK47/v_Jaguar.mdl")
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/AK47/v_Rampage.mdl")
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
}
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
return PLUGIN_HANDLED;
}
Cześć
#5
Napisano 19.11.2017 14:56
Brakujący bracket i funkcja bez zwracanej wartości.
Załączone pliki
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#6
Napisano 19.11.2017 15:50
Wszystko jest dobrze,ale po wyborze /kosy zamiast skinów do kosy wyświetlają się skiny do Kalacha a przy wpisaniy /ak tez wybierają się noże co może być nie tak?
Brakujący bracket i funkcja bez zwracanej wartości.
#7
Napisano 19.11.2017 18:15
register_clcmd("say /ak", "display_knife")
register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
register_clcmd("say /ak", "display_knife")
register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
Dlatego.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






menu.amxx






