Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

flash.amxx problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 marcinek111

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 17.11.2017 01:18

Witam.

 

Posiadam na serwrze plugin, który pokazuje graczowi kogo oślepił lub kto go oślepił. Nie wiem dlaczego , ale informacja niekiedy jest błedna. Często buguje się, gdy gracz nie zyje. Np. gdy nie zyje i obserwuje pewnego gracza i ten gracz kogos oslepi to pokazuje mi ze ja go kogos oslepilem i temu graczowi oslepionemu tez pokazuje ze to ja go oslpilem , choc ja nie zyje.. Ktos wie z czym moga zwiazazne te bledne informacje ?

 

Pozdrawiam.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
 
#define PLUGIN "Flash Snitch"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
 
#define ID 3322
 
new msg_saytext
new g_flasher
 
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    msg_saytext = get_user_msgid("SayText")
    
    register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199") 
    register_event("23", "TEMPENTITY", "a", "1=5", "6=25", "7=6") 
    
    register_forward(FM_SetModel, "SetModel") 
}
 
 
public SetModel(ent, model[]) 
{    
    if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl")) 
    {    
        static owner
        owner = pev(ent, pev_owner)
        if(owner)         
        {
            set_task(1.52,"get_flasher", ID + owner)
        }
    }
} 
 
public TEMPENTITY()
{    
    set_task(0.05, "reset_flasher") 
    return PLUGIN_CONTINUE
} 
 
public reset_flasher()
{ 
    g_flasher = 0
}
 
public get_flasher(id)
{ 
    g_flasher = (id - ID)
}
 
public ScreenFade(id) 
{    
    if(is_user_alive(id))
    {
        if(id != g_flasher && get_user_team(id) == get_user_team(g_flasher))
        {
            static name[33], message[128]
                        
            get_user_name(g_flasher, name, 32)            
            formatex(message, 127, "^x04Zostales oslepiony przez ^x03%s", name)
            print_that(id, message)            
            
            get_user_name(id, name, 32)            
            formatex(message, 127, "^x04Oslepiles ^x03%s", name)
            print_that(g_flasher, message)
        }
    }    
} 
 
stock print_that(id, text[])
{
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msg_saytext, {0,0,0}, id)
    write_byte(id)
    write_string(text)
    message_end()
}  
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

Użytkownik marcinek111 edytował ten post 17.11.2017 01:20

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych