Witam.
Mam problem z jedną klasą, którą udało mi się zlepić ![]()
Mianowicie przy kompilacji nie wyświetla żadnych błędów, jednakże w grze nie czyta owej klasy
Ktoś może wiedzieć co jest nie tak? Poniżej KOD SMA
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja oraz widzialność na nożu, posiada Deagle i 1/5 z niego";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Unnamed");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Zwykle");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new wid = get_user_weapon(id);
if(wid == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
else
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public fwTakeDamageJedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits)
{
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1)) || random_num(1, 5) !=1)
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idAtt);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED
}


Dodatki SourceMod














