Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Errory przy kompilacji

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:133
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 07.11.2017 21:52

Więc chciałem zrobić klasę z dynamitem + mina m18 claymore {Zostawić tylko automatyczną detonację} ale przy kompilacji wyskakuje
 

Spoiler

 
Z tego co ustaliłem to powtarza się2 razy "ent" w public client_disconnect i NowaRunda nwm jak to połączyć razem :/ 
 
Proszę o pomoc.

 

I jeszcze jakby ktoś miły warningi usunął :)

Załączone pliki


Użytkownik SP3D! edytował ten post 07.11.2017 21:53

  • +
  • -
  • 0

#2 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 260
Wszechwidzący

  • Postów:1020
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 07.11.2017 23:04

Problemem są powtarzające się te same nazwy zmiennych

Do zmiennej ent przypisujesz dynamit, po czym tworzysz taką samą zmienną jeszcze raz.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#3 SP3D!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:133
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 08.11.2017 15:21

To zrobiłbyś tak żeby działało

 


Użytkownik SP3D! edytował ten post 08.11.2017 15:22

  • +
  • -
  • 0

#4 AwIlL^^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:126
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Sierakowice
Offline

Napisano 10.11.2017 23:16

Zmienną na dynamit zostaw na ent a do miny nazwij ent2 i po problemie
Tylko musisz wszędzie gdzie masz kod do miny to ent musisz zamienić na ent2
Muszą być różne zmiany kompilator musi odróżniać co jest czym..
Jak chcesz szczegółowe wyjaśnienia co i jak to zapraszam na priv :)
  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#5 SP3D!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:133
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 17.11.2017 20:26

Dzięki + Leci na tw konto :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych