Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Problem z dodaniem DMG

inny

Najlepsza odpowiedź _McHappy, 08.11.2017 12:39

public Fw_HamPlayerTakeDamage(iOfiara, iBytUszkadzajacy, iAtakujacy, Float:fObrazenia, bsSumaBitowaTypowObrazen)
{
    static iClip, iAmmo;
    new iWeaponClassID = get_user_weapon( iAtakujacy, iClip, iAmmo )
    
    if(is_user_alive(iAtakujacy))
    {
        switch(iWeaponClassID)
        {
        case CSW_AK47: SetHamParamFloat(4, fObrazenia+500.0);
        case CSW_M4A1: SetHamParamFloat(4, fObrazenia+500.0);
        }
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

3maj.

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OfertaDni

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
Offline

Napisano 07.11.2017 11:59

Elo, mam problem z dodaniem DMG do broni :( Chciałem dodać +500 dmg dla ak i m4 ale coś mi nie wychodzi.

public Fw_HamPlayerTakeDamage(id, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
	if (is_user_alive(id) && szWeapID == CSW_AK47)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage+=500.0)
	}
	if (is_user_alive(id) && szWeapID == CSW_M4A1)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage+=500.0)
	}

}

  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.11.2017 12:39   Najlepsza odpowiedź

public Fw_HamPlayerTakeDamage(iOfiara, iBytUszkadzajacy, iAtakujacy, Float:fObrazenia, bsSumaBitowaTypowObrazen)
{
    static iClip, iAmmo;
    new iWeaponClassID = get_user_weapon( iAtakujacy, iClip, iAmmo )
    
    if(is_user_alive(iAtakujacy))
    {
        switch(iWeaponClassID)
        {
        case CSW_AK47: SetHamParamFloat(4, fObrazenia+500.0);
        case CSW_M4A1: SetHamParamFloat(4, fObrazenia+500.0);
        }
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

3maj.

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 08.11.2017 16:14

Ham_TakeDamage nie sluzy do zmiany obrazen z broni...

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

const m_pActiveItem = 373;
const m_iId = 43;

public plugin_init()
{
	RegisterHamPlayer(Ham_TraceAttack, "TraceAttack");
}

public TraceAttack(iVictim, iAttacker, Float:fDamage)
{
	if(!is_user_connected(iVictim) || !is_user_connected(iAttacker))
	{
		return HAM_IGNORED;
	}

	if(GetUserWeapon(iAttacker) == CSW_AK47 || GetUserWeapon(iAttacker) == CSW_M4A1)
	{
		SetHamParamFloat(3, fDamage + 500.0);
		return HAM_HANDLED;
	}

	return HAM_IGNORED;
}

stock GetUserWeapon(id)
{
	static iWid;
	return pev_valid((iWid = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem))) == 2 ? get_pdata_int(iWid, m_iId, 4) : 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 OfertaDni

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
Offline

Napisano 08.11.2017 17:01

Ham_TakeDamage nie sluzy do zmiany obrazen z broni...

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

const m_pActiveItem = 373;
const m_iId = 43;

public plugin_init()
{
	RegisterHamPlayer(Ham_TraceAttack, "TraceAttack");
}

public TraceAttack(iVictim, iAttacker, Float:fDamage)
{
	if(!is_user_connected(iVictim) || !is_user_connected(iAttacker))
	{
		return HAM_IGNORED;
	}

	if(GetUserWeapon(iAttacker) == CSW_AK47 || GetUserWeapon(iAttacker) == CSW_M4A1)
	{
		SetHamParamFloat(3, fDamage + 500.0);
		return HAM_HANDLED;
	}

	return HAM_IGNORED;
}

stock GetUserWeapon(id)
{
	static iWid;
	return pev_valid((iWid = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem))) == 2 ? get_pdata_int(iWid, m_iId, 4) : 0;
}


Skoro nie służy do tego to dlaczego działa?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych