Witam, mam taki problem wywaliłem inteligencje zamieniając ją na obrażenia i wszystko było git potem chciałem dodać szybkie rozdawanie statystyk + możliwość resetu z poziomu menu /staty ale się coś powaliło z kolejnością i nie mam pojęcia co, do tego nie mam pojęcia jak wywołać komendę /reset z tego menu kombinowałem ale nic
//edit z kolejnością w sensie, jak kilkamy 5 by zmienić ilość rozdanych statystyk to dodaje się pkt do obrażeń a jak kilkamy na obrażenia zmieniają się punkty, a jak klikam 4 żeby dodać do kondycji to wychodzi z menu
public PrzydzielPunkty(id) { new szobrazenia[60]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; new szybkosc[60]; new szybkosc2[60]; format(szobrazenia,charsmax(szobrazenia), "\wObrazenia: \y%i", PobierzObrazenia(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "\wZdrowie: \y%i \r(Zdrowie %d)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), get_user_health(id)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\wWytrzymalosc: \y%i \r", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "\wKondycja: \y%i \r", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "\yile: \r%d", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]); format(szybkosc2, charsmax(szybkosc2), "\yZresetuj"); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu,szobrazenia); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_addblank(menu, 0); menu_additem(menu, szybkosc); menu_additem(menu, szybkosc2); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(item) { case 0: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } case 1: { if(obrazenia_gracza[id] < limit_poziomu/2) { obrazenia_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom obrazen osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 5: { client_cmd(id, "say /reset") } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik OfertaDni edytował ten post 25.10.2017 14:15