Cześć,
Przy kompilacji zwraca mi błąd Tag mismatch
public NowaRunda()
{
new stats[8], bdhits[8]
for(new i = 1; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !ePlayerQuestType[i]) continue;
get_user_rstats(i, stats, bdhits)
switch(ePlayerQuestType[i])
{
case CELNOSC:
{
if(stats[5])
{
new celnosc = 100 * stats[5] / stats[4]; // TUTAJ ZWRACA TAG MISMATCH
if(celnosc >= ArrayGetCell(gIleRazy, iPlayerQuestID[i]))
{
Nagroda(i);
return;
}
client_print(i, print_chat, "W poprzedniej rundzie miales %i%% celnosci!", celnosc)
}
}
case KILLSROUND:
iPlayerQuestProgress[i] = 0
case HSRATIO:
{
if(stats[2])
{
new hsratio = 100 * stats[2] / stats[0]; // TUTAJ ZWRACA TAG MISMATCH
if(hsratio >= ArrayGetCell(gIleRazy, iPlayerQuestID[i]))
{
Nagroda(i);
return;
}
client_print(i, print_chat, "W poprzedniej rundzie miales %i%% hs/kills!", hsratio)
}
}
}
}
}
Wie ktoś co jest nie tak ?
new celnosc
new hsratio
i ostatni if


Dodatki SourceMod















