Cześć,
Przy kompilacji zwraca mi błąd Tag mismatch
public NowaRunda() { new stats[8], bdhits[8] for(new i = 1; i <= MAX_PLAYERS; i++) { if(!is_user_connected(i) || !ePlayerQuestType[i]) continue; get_user_rstats(i, stats, bdhits) switch(ePlayerQuestType[i]) { case CELNOSC: { if(stats[5]) { new celnosc = 100 * stats[5] / stats[4]; // TUTAJ ZWRACA TAG MISMATCH if(celnosc >= ArrayGetCell(gIleRazy, iPlayerQuestID[i])) { Nagroda(i); return; } client_print(i, print_chat, "W poprzedniej rundzie miales %i%% celnosci!", celnosc) } } case KILLSROUND: iPlayerQuestProgress[i] = 0 case HSRATIO: { if(stats[2]) { new hsratio = 100 * stats[2] / stats[0]; // TUTAJ ZWRACA TAG MISMATCH if(hsratio >= ArrayGetCell(gIleRazy, iPlayerQuestID[i])) { Nagroda(i); return; } client_print(i, print_chat, "W poprzedniej rundzie miales %i%% hs/kills!", hsratio) } } } } }
Wie ktoś co jest nie tak ?
new celnosc
new hsratio
i ostatni if