Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Ciche chodzenie error

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Toldi

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:323
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 03.10.2017 16:22

Siemka. Robię sklepik na coda w którym mam ciche chodzenie. Niestety zaczęło przez to wywalać taki błąd.

Spoiler

 

A tu ten kod:

public Koniec_Rundy(id)
{
	for(new i=1;i<33;i++)	
	{
		set_user_footsteps(i, 0)	
	}
}

Pomysły? Widziałem że pisali osoby już o tym. Próbowałem już jednego sposobu ale przez to nie usuwa się ciche chodzenie na koniec rundy.


Użytkownik Toldi edytował ten post 03.10.2017 16:23

  • +
  • -
  • 0

#2 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 248
Wszechwidzący

  • Postów:984
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 04.10.2017 17:15

Zaczynając od tego, że (przynajmniej z tego co wiem) event koniec rundy często się bugował, więc warto go zmienić na round_start/freezetime end.

Przy okazji zmień też pętle na 

for(new i=1; i<get_maxplayers(); i++) set_user_footsteps(i, 0);

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#3 Toldi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:323
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 04.10.2017 17:43

Tak by zrobił od razu lecz niektóre klasy będą miały ciche chodzenie i wtedy im je też ta pętla usunie. Chociaż w sumie wpadło mi teraz do głowy że można dać sprawdzenie czy gracz posiada daną flagę i wtedy po przez continue by tę osobę pomijało tak że chyba znalazłem rozwiązanie. Dzięki za info z tym bugiem i za pętle :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych