Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak zrobic menu z wyborem broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 30.09.2017 09:28

Witajcie mam do was pytanie szukałem rozwiązania jak zrobić menu z wyborem broni dla graczy tylko nie moge poszukac poradnika jak zrobić cos takiego czy ktoś z was mógby mi wytłumaczyć coś takiego ?

 

chciałbym zeby menu sie otwierało co runde pokazywało 7 broni do wyboru 



#2 soczekmalinowy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
Offline

Napisano 30.09.2017 09:54

https://amxx.pl/vipgenerator/zrób menu broni i przypisz na flagę z i bedzie miał to każdy użytkownik 


  • +
  • -
  • 0

#3 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 30.09.2017 10:02

czy ktoś zrobił by mi menu z wyborem broni ? to zrobił w vip generator tylko nie wiem jak zrobić zeby otwierało sie menu 

Załączone pliki



#4 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 30.09.2017 10:11

robiłem tak jak tutaj  pokazal https://amxx.pl/topi...-z-generatora/ ale pokazuje sie bład 



#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 30.09.2017 10:12

?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 30.09.2017 10:17

 

?

jak robie tym poradnikiem to pokazuje mi sie taki bład 

 

 


?

jak robie tym poradnikiem to pokazuje mi sie taki bład 

 

 

Kod wygląda tak 

 

 

        

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
new bool:g_Vip[33], gRound=0, menu, menu_callback_handler, weapon_id;
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
give_item(id, "weapon_p228");
give_item(id, "ammo_357sig");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 13);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
}
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32);
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id, "ammo_9mm");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120);
give_item(id, "weapon_ump45");
give_item(id, "ammo_45acp");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ump45", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100);
if(get_user_team(id)==1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg552", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90);
}
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
}
show_vip_menu(id);
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wBron Menu","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Broni Turbo1Frag.pl");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public menu_1_handler(id){
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=3){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==4){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
 
 
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=3){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
if(item==3){
menu_4_handler(id);
}
if(item==4){
menu_5_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Załączone miniatury

  • Bez

Użytkownik payu edytował ten post 30.09.2017 10:18


#7 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 01.10.2017 01:15

czy ktoś powie jak to zrobić ? :P






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych