Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

IgniteEntity Zmiana zadawanego DMG


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 rekowiesz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Rafik
Offline

Napisano 27.09.2017 12:03

Chciałbym zmienić ilość DMG zadawanego przez IgniteEnity

Nie wiem jak się za to zabrać, próbowałem poprzez DMG_BURN jednak bezskutecznie.

 

Mój Kod

public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
    if(!IsValidClient(victim) || !IsValidClient(attacker))
        return Plugin_Continue;
    if(!IsValidAlive(victim))
        return Plugin_Continue;
    if(maKlase[attacker])
    {
        if(GetRandomInt(1,15) == 1 && (damagetype & DMG_BULLET))
        {
            IgniteEntity(victim, 5.0);
        }
    }
    return Plugin_Continue;
}

Aktualnie jest ustawione 5 sekund podpalenia jeżeli RandomInt wyniesie = 1. Jednak dmg z podpalenia jest standardowy, mi zależy na tym aby gracz otrzymywał przez te 5 sekund (20dmg na sek).

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 27.09.2017 17:41

Standardowy to znaczy ile? Może masz od tego cvara lub w #define podana wartość zadawanego DMG na sekundę.


  • +
  • -
  • 0

#3 rekowiesz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Rafik
Offline

Napisano 27.09.2017 19:01

Nie wiem ile. Nie mam tego podanego nigdzie. Używam po prostu IgniteEntity(victim, 5.0); i to już samo od siebie zabiera skromny dmg przez te 5sek.

 

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych