IgniteEntity Zmiana zadawanego DMG
rekowiesz
27.09.2017
Chciałbym zmienić ilość DMG zadawanego przez IgniteEnity
Nie wiem jak się za to zabrać, próbowałem poprzez DMG_BURN jednak bezskutecznie.
Mój Kod
public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(victim) || !IsValidClient(attacker)) return Plugin_Continue; if(!IsValidAlive(victim)) return Plugin_Continue; if(maKlase[attacker]) { if(GetRandomInt(1,15) == 1 && (damagetype & DMG_BULLET)) { IgniteEntity(victim, 5.0); } } return Plugin_Continue; }
Aktualnie jest ustawione 5 sekund podpalenia jeżeli RandomInt wyniesie = 1. Jednak dmg z podpalenia jest standardowy, mi zależy na tym aby gracz otrzymywał przez te 5 sekund (20dmg na sek).
Toldi
27.09.2017
Standardowy to znaczy ile? Może masz od tego cvara lub w #define podana wartość zadawanego DMG na sekundę.
rekowiesz
27.09.2017
Nie wiem ile. Nie mam tego podanego nigdzie. Używam po prostu IgniteEntity(victim, 5.0); i to już samo od siebie zabiera skromny dmg przez te 5sek.