←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

IgniteEntity Zmiana zadawanego DMG

  • +
  • -
rekowiesz - zdjęcie rekowiesz 27.09.2017

Chciałbym zmienić ilość DMG zadawanego przez IgniteEnity

Nie wiem jak się za to zabrać, próbowałem poprzez DMG_BURN jednak bezskutecznie.

 

Mój Kod

public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
    if(!IsValidClient(victim) || !IsValidClient(attacker))
        return Plugin_Continue;
    if(!IsValidAlive(victim))
        return Plugin_Continue;
    if(maKlase[attacker])
    {
        if(GetRandomInt(1,15) == 1 && (damagetype & DMG_BULLET))
        {
            IgniteEntity(victim, 5.0);
        }
    }
    return Plugin_Continue;
}

Aktualnie jest ustawione 5 sekund podpalenia jeżeli RandomInt wyniesie = 1. Jednak dmg z podpalenia jest standardowy, mi zależy na tym aby gracz otrzymywał przez te 5 sekund (20dmg na sek).

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 27.09.2017

Standardowy to znaczy ile? Może masz od tego cvara lub w #define podana wartość zadawanego DMG na sekundę.

Odpowiedz

  • +
  • -
rekowiesz - zdjęcie rekowiesz 27.09.2017

Nie wiem ile. Nie mam tego podanego nigdzie. Używam po prostu IgniteEntity(victim, 5.0); i to już samo od siebie zabiera skromny dmg przez te 5sek.

 

 

Odpowiedz