Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomba na ostatniego żywego CT a return


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 misio3210

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 03.09.2017 13:50

Poniżej wklejam kod

niestety mam dość dziwny problem otóż "// Last human or infection not allowed" 

wszystko jest "fajnie" lecz gdy rzucam bombe na kilku żywych graczy nie mam po prawej stronie że są zarażeni podobnie również nie dostaje AP co dziwne za 1 gracza liczy mi nawet 8-9 killii

niestety nie wiem jak to "ugryźć" 

// Infection Bomb Explosion
infection_explode(ent)
{
	// Round ended (bugfix)
	if (g_endround) return;
	
	// Get origin
	static Float:originF[3]
	pev(ent, pev_origin, originF)
	
	// Make the explosion
	create_blast(originF)
	
	// Infection nade explode sound
	static sound[64]
	ArrayGetString(grenade_infect, random_num(0, ArraySize(grenade_infect) - 1), sound, charsmax(sound))
	emit_sound(ent, CHAN_WEAPON, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	
	// Get attacker
	static attacker
	attacker = pev(ent, pev_owner)
	
	// Infection bomb owner disconnected? (bugfix)
	if (!is_user_valid_connected(attacker))
	{
		// Get rid of the grenade
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
		return;
	}
	
	// Collisions
	static victim
	victim = -1
	
	while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, originF, NADE_EXPLOSION_RADIUS)) != 0)
	{
		// Only effect alive non-spawnprotected humans
		if (!is_user_valid_alive(victim) || g_zombie[victim] || g_nodamage[victim])
			continue;
		
		// Last human is killed
		//if (fnGetHumans() == 1)
		//{
			//ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, attacker, 0)
			//continue;
		//}
		
		// Last human or infection not allowed
		if (fnGetHumans() == 1)
		return; // human is killed
		
		// Infected victim's sound
		ArrayGetString(grenade_infect_player, random_num(0, ArraySize(grenade_infect_player) - 1), sound, charsmax(sound))
		emit_sound(victim, CHAN_VOICE, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		
		static id
		for (id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
		
		// Turn into zombie
		zombieme(victim, attacker, 0, 1, 1)

	}
	
	// Get rid of the grenade
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych