klasa kucacz z niewidka oto jej kod kiedy ja wlaczam serwer sie crasuje i nie chce wystartowac :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#pragma tabsize 0
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest prawie niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/kucaczek/v_xm1014.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Zapraszamy na forum serwera www.4af.pl", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_M4A1) //tutaj ustawiamy bro�, jakiej model b�dziemy zmienia�
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kucaczek/v_xm1014.mdl")
//tu dajemy �cie�k� do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kucaczek/v_xm1014.mdl")
//tu dajemy �cie�k� do nowego modeli p_
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/kucaczek/w_m4a1.mdl")) //tutaj wpisujemy �cie�k� do STAREGO modelu w_, czyli tego kt�ry chcemy podmieni�
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner]) //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kucaczek/v_xm1014.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}